GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

akilkalpittifaki ile TheMonster292 arasındaki tüm konuşmalar
Görülen Ziyaretci mesajı 1 ve 10 arasında 179
  1. akilkalpittifaki
    Bugün 21:56
    akilkalpittifaki
    aynen uygulamanın adı direct from instagram 1 milyon kez falan indirilmiş
  2. TheMonster292
    Bugün 21:55
    TheMonster292
    Dur indiriyom.
  3. akilkalpittifaki
    Bugün 21:54
    akilkalpittifaki
    yok ben buldum seni sana mesaj da attım zaten ama uygulaman güncel değil sanırım ya da şey yapabilirsin insta dm uygulaması var google play de onu indirebilirsin ama bak lütfen üşenme bol bol konuşuruz azıcık zahmet değecek inş dsadssad
  4. TheMonster292
    Bugün 21:51
    TheMonster292
    En sonki paylaşımına mesaj attım.
  5. TheMonster292
    Bugün 21:49
    TheMonster292
    abi basıyom 3 noktaya mesaj gönder yok
  6. akilkalpittifaki
    Bugün 21:49
    akilkalpittifaki
    benim profilime girince sanillumunati hesabına sağ üstte ok değil üç nokta çıkacak heh üç noktaya bas mesaj göndere bas bişi yaz yolla bana
  7. akilkalpittifaki
    Bugün 21:46
    akilkalpittifaki
    tm o zaman sen dene şey yap insta arama yerine sanilluminati yaz profili bul 2.100 takipçili hesap tmm mı sonra sağ üstte üç noktaya bas mesaj göndere bas bişi yaz yolla bana
  8. TheMonster292
    Bugün 21:45
    TheMonster292
    Sol üstte ok yok la.
  9. TheMonster292
    Bugün 21:44
    TheMonster292
    Abi gelmedi öyle bişey.
  10. akilkalpittifaki
    Bugün 21:42
    akilkalpittifaki
    hayır doğru kişiye attım şimdi telefondan instaya giricen anasayfaya giricen sol üstte ok var ona basıcan isteklere basıcan beni görücen onayla diyicen


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.