GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Cookie ile Mike The Miz arasındaki tüm konuşmalar
Görülen Ziyaretci mesajı 1 ve 10 arasında 154
  1. Mike The Miz
    02-04-2021 12:52
    Mike The Miz
    Sağolasın canım.
  2. Cookie
    01-04-2021 21:42
    Cookie
    Ooo hayırlı olsun reis deneme moderatör olmuşsun.
  3. Mike The Miz
    06-02-2021 21:53
    Mike The Miz
    RR erkekler dışında rezalet bir şovdu umudum kalmadığı için 2019da salmıştım çünkü monoton tek düze senaryolar, ihanetler hep bildiğimiz türden dolayısıyla bir süre sonra zevk alamıyorsun
  4. Cookie
    06-02-2021 19:11
    Cookie
    Aga en son RR canlı kaldım kaldığıma pişman oldum çok sarmadı. WWE'den yana umudum pek yok artık AEW başlamayı düşünüyorum ona bir şans veririm onun haricinde pek sarmıyor artık güreş haftalık şovlarda uzun geliyor bir de o yüzden pek izlemiyorum şu aralar. PC toplama işi de harbi dediğin gibi bu devirde olmaz artık. Yeni PC almayı değil elindekinin kaldırabileceği oyunlar indirmeyi düşünüyorsun artık.
  5. Mike The Miz
    06-02-2021 18:13
    Mike The Miz
    bilgisayar toplama işi hayal ya bu devirde olmaz diye diye kırk beşimize basıp emekli olunca oynayacağız
  6. Mike The Miz
    06-02-2021 18:12
    Mike The Miz
    kanka geç gördüm kusura bakma güreşle aran nasıl bu arada ben bayağı bir konu kaçırdım ama
  7. Cookie
    05-02-2021 04:16
    Cookie
    Harbi tükendik. Benim makine sağlamdı aslında sonunda istediğime kavuştum derken bi 10 ay kadar gitti sonra içindeki parçaların bazıları yanmış. Eylül ayında servise anca götürdüm 4 ay sonra geldi de eskiye göre daha kötü. Bu sene de baya harcama yaptık + en son konuştuğumuz konulardan bu yana dolarda hala yüksek zaten PC toplama falan sıkıntı iş oldu iyice aga. Şuan ki ile gittiği yere kadar artık.
  8. Mike The Miz
    05-02-2021 02:56
    Mike The Miz
    psikolojikmen de tükendik dediğin gibi benim de pc yükseltme hayalim vardı da fırsatçılar mı desem işte onlar bayağı bir sorun çıkardı şu an
  9. Cookie
    04-02-2021 19:18
    Cookie
    Sorma aga aklımdan çıkmış o. Nasıl olsun işte, kasımdan beri gittikçe kötüleşiyor aga COVID falan şeyi çıktı artık sıkıldık iyice. PC arıza çıkardı dersler falan filan derken ben baya bittim yav.
  10. Mike The Miz
    04-02-2021 13:28
    Mike The Miz
    sorun yok ya iyi sen nasılsın altı üstü 1.5 yıl sonra cevap yazdın


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.