GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Algorithme d'experts ile Vocare ad Regnum arasındaki tüm konuşmalar
Görülen Ziyaretci mesajı 1 ve 10 arasında 25
  1. Algorithme d'experts
    01-03-2018 10:37
    Algorithme d'experts
    Yerimizde sayıyoruz be kardeşim
  2. Vocare ad Regnum
    27-02-2018 23:24
    Vocare ad Regnum
    Hocam baya yükseldin senle konuşmayalı.
  3. Vocare ad Regnum
    11-01-2017 21:15
    Vocare ad Regnum
    Zaten Cesaro ve Zayn gibi yetenekler şans bulamazken Goldberg,Undertaker ve Shane gibi isimleri hortlatmak yanlış.
  4. Algorithme d'experts
    11-01-2017 21:12
    Algorithme d'experts
    abi valla herkes kazanacak falan diyor ama ben imkansız buluyorum bu durumu, sadece arenayı doldurmak için undertakerı, goldbergi falan duyurdular, önemli bir şey yapacaklarını sanmıyorum.
  5. Vocare ad Regnum
    11-01-2017 20:59
    Vocare ad Regnum
    Eyvallah bende iyiyim.Undertaker sence Royal Rumble'de ne yapar?
  6. Algorithme d'experts
    11-01-2017 20:58
    Algorithme d'experts
    Sağol kardeşim sen.
  7. Vocare ad Regnum
    11-01-2017 20:36
    Vocare ad Regnum
    Hocam nasılsın?
  8. Vocare ad Regnum
    07-01-2017 00:02
    Vocare ad Regnum
    Birde bu grubu kuranlar adam akıllı grupta yer almadılar.Hogan hemen eski gimmickine döndü.Sürekli birbirlerine ihanet ediyodular.
  9. Vocare ad Regnum
    07-01-2017 00:01
    Vocare ad Regnum
    Zaten Evolution gibi olsalardı WCW hala olurdu.Bir iki sene tuttu diye NWO'yu kurcaladılar.
  10. Algorithme d'experts
    06-01-2017 23:58
    Algorithme d'experts
    büyüdükçe saçmaladılar, ama o zamanların tüm nitro bölümlerini izlemiş biri olarak ilk nwo bir efsaneydi gerçekten gerizekalı wcw yazarlarının tek sığınağı haline geldi yeni bir şey üretemez oldular bak evolution a mesela bir dönem tüm raw ın adına koymuşlardı ama etkinlikleri 2 yıl sürdü sadece, orton batista flair teker teker çokta güzel dağıldılar. nwo da da olması gereken buydu.


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.