GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Youtube Ekstra Arama

ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ErDiBiase Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

ErDiBiase ErDiBiase isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Fallen King

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 1 ve 10 arasında 1852
  1. Genji
    Bugün 08:15
    Genji
    Aynen hocam, belli başlı şovlar harici zor biraz bulmak.
  2. Heartless
    Bugün 07:14
    Heartless
    biz de idare ediyoruz ya, geri döneli çok olmadı aslında teşekkür ederim xd
  3. Heartless
    Dün 23:36
    Heartless
    kral nasılsın
  4. Lunatic Phenomenal
    Dün 23:25
    Lunatic Phenomenal
    müdür mü... dayıma bak bir de oralardan arsa alsın zengin olur toprak türkiyede her türlü para sonra elazığ ticaret odasına girer ve ''dayı'' lakaplı iş adamı buğra yücel... vay arkadaş ay yapım dizisi gibi
  5. Lunatic Phenomenal
    Dün 23:19
    Lunatic Phenomenal
    naito makalesinin altına cmll'deki rush'un geçen cuma o olaya benzer bir şey yaşadığını iliştirdim şöyle köşe yazısı şeklinde ama ona falan da dönmedi bence buggy the undefeated karakterine fazla kaptırıyor kendini dayım
  6. Lunatic Phenomenal
    Dün 23:12
    Lunatic Phenomenal
    czw'ın da öyle bir abiye düzenlediği turnuva vardı da adını unuttum şu an, turnuva şu an inaktif de zamanında çok önemliymiş hatta aynı tournament of death gibi açık havada falan yapılıyormuş.

    yücel dayımla bir gün az daha jjsb 2 izliyorduk ortak izlemek için ona link atmıştım 3-4 kişi daha vardı ama gelmemişti...
  7. Lunatic Phenomenal
    Dün 23:02
    Lunatic Phenomenal
    Iwa-ms turnuvaları çok kötü zaten. Ian Rotten gibi bir şerefsiz yıllarca yönettiği için hiçbir zaman bir czw ya da günümüz gcw'ı gibi olamadılar. Punk'ı Hero'yu falan sürekli bookladıkları dönem olmasa şu an çoktan kapanmışlardı. Ama IWA Japan'i öneririm, özellikle de Funk ailesinin maçlarını. Xwt'de derlemesi vardı sanırım.
  8. Lunatic Phenomenal
    Dün 22:53
    Lunatic Phenomenal
    Filmleri ben de izlemedim de herkes çok beğendiği için öneriyorum dlslsls, nick mondo gibi çelimsiz bir adam yıllarca deathmatch yapabildiyse bu adamın elinden kötü iş çıkmaz aga
  9. Lunatic Phenomenal
    Dün 21:16
    Lunatic Phenomenal
    Kendi hayatını anlattığı iki filmi var baba, önerilir. Ben de aşırı fazla izlemedim ama Alpi ile özel ilgi alanımız Mondo reis. En son Moxley'in hapishaneden kaçış videosunu çekmişti hatta.
  10. Lunatic Phenomenal
    Dün 19:54
    Lunatic Phenomenal
    abi nick mondo övcen mi

Hakkımda

  • ErDiBiase Hakkinda
    Biografi
    Seni seviyorum Buğra Yücel
    Yer
    İstanbul
    İlgi Alanları
    WWE,PWG,Progress
    Meslek
    İstanbul Üniversitesi'nde Öğrenci
    Adınızı, yaşınızı ve güreşi ne zamandır takip ettiğinizi belirtiniz. (Lütfen Başvuru Formunu Doldurunuz. Aksi Takdirde üyeliğiniz kabul olmaz.)
    Erdi,20 yaşındayım,Bayadır takip ediyorum.
    Güreşi nasıl takip ediyorsunuz? (İnceleme ve özetlerden, orijinal yayınlardan,Türkiye’de yayınlanan programlardan)
    WWE,PWG ve Progress'ii takip etmeye çalışıyorum internetten.
    Foruma üye olmaktaki başlıca amacınız ne? (Haber takip etmek, inceleme okumak, RPG oynamak, Güreş tartışmalarına katılmak, Grafik&Video paylaşmak ve paylaşımları görmek)
    Gures tartismalarina katilmak ve Rpg oynamak.
    Forumumuzda daha önce herhangi bir üyeliğiniz olmuş muydu? (Forumun bütün dönemlerinde) O üyeliğin başına neler geldi de eyeni bir üyelik alma gereği duydunuz?
    Hayir bu ilk ve tek üyeliğim.
    En sevmediğiniz 2 güreş yıldızını, sevmeme sebebiyle birlikte belirtiniz.
    Jinder Mahal : Yeteneksizin teki kendisi
    Favori Güreşçiniz
    Hiromu Takahashi
  • Signatürü

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 12:14
  • Üyelik tarihi: 23-08-2011

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 57


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.