GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Edge Societh Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

Straight Edge Societh Straight Edge Societh isimli Üye şuanda  online konumundadır

Boğazlarına Takıldık

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 31 ve 40 arasında 668
  1. King of Swing
    03-06-2021 05:23
    King of Swing
    Hocam sana bir şey soracağım, 11-12 sezonu Şampiyonlar Ligi maçlarında Asistan Menajer Ünal Karaman, TD Şenol Güneş yerine takımın başında gözüküyor bunun sebebi nedir acaba ?
  2. Keremk69
    03-06-2021 02:57
    Keremk69
    Kardeş hayırlı süper modluk. Bende yeni gördüm yıldız almışım eerjekr
  3. The Death Rider
    03-06-2021 02:25
    The Death Rider
    Sus açık mavi
  4. The Death Rider
    03-06-2021 02:14
    The Death Rider
    Açık mı maviiii
  5. Kevin Steen
    03-06-2021 02:14
    Kevin Steen
    Gece gece turkuaz.
  6. The Dr. of Thuganomics
    03-06-2021 02:14
    The Dr. of Thuganomics
    Hayırlı olsun kral.
  7. Controlled Frenzy
    29-05-2021 23:24
    Controlled Frenzy
    ya soyle diyim, ben emre belozoglunun performansini begendim teknik direktor olarak ama yok yani kadroyu kuran o her turlu lobiciligi yapan o. Yonetim kanalina katiliyorum berbat bir yonetim.

    Hayat oyle ya artik, baglanti kazandirir.
  8. demonking19
    29-05-2021 23:17
    demonking19
    Çok teşekkürler. 3-4 gündür bu sorunla uğraşıyorum.
  9. Controlled Frenzy
    29-05-2021 22:00
    Controlled Frenzy
    Kral senin FB konusunda camia olarak cok benziyoruz demen o kadar dogru geliyor ki bana ya gun gectikce, sevincler heyecanlar anlik reaksiyonlar falan acayip benziyoruz ya.

    Parmak in bu kadar etkin olduguna hala sokum ya, dumduz anadolu topcusu cidden. Avci da bakalim bu sene yapmali bir marifet, cidden kadro guzel kuruluyor
  10. Controlled Frenzy
    29-05-2021 20:30
    Controlled Frenzy
    Ya dışarıdan baksan herifin tipine masum mülayim adam dersin, şok oldum ya cidden şok oldum.. standart da topçu he sizden atıyorum malatya falan yapsa kimse şaşırmaz bence..

    başkan madem ünalla karşı karşıya geldi, avcıya da gönlü yok. bu nasıl başkan abi ? kimi istiyormuş td olarak yani.

    takas da olsa olmasa da garip ya, tam fbli topçu hareketleri bunlar, başka takımlarda alışk değil bünye

Hakkımda

  • Straight Edge Societh Hakkinda
    Yer
    Trabzon
    Adınızı, yaşınızı ve güreşi ne zamandır takip ettiğinizi belirtiniz. (Lütfen Başvuru Formunu Doldurunuz. Aksi Takdirde üyeliğiniz kabul olmaz.)
    Mehmet Can. 21. 11.
    RPG Karakteri
    Shinsuke Nakamura
    Favori Güreşçiniz
    Randy Orton
  • Signatürü


    "GRANDE" MAREK HAMSIK #17

    GWA RPG

    Shinsuke Nakamura
    3x Hardcore Champion

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 20:56
  • Üyelik tarihi: 23-12-2013

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 18


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.