GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.SpikeDudley IC kemerini kazandın.

SpikeDudley SpikeDudley isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Kayıtlı Kullanıcı

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 41 ve 50 arasında 161
  1. Believe Dean
    12-02-2016 16:59
    Believe Dean
    Bu sefer siz başlayın hocam isterseniz?
  2. Colorful Personality
    10-02-2016 18:54
    Colorful Personality
    Hocam selamlar, bir şey soracaktım ben. All/Every Cars... diye başlayan bir cümlede, All mı kullanacağız yoksa Every mi? Şimdiden teşekkürler.
  3. Believe Dean
    06-02-2016 16:16
    Believe Dean
    Neyse önemli değil kapatalım, bu akşamki şovdan sonraki promoya katılırsınız.
  4. Believe Dean
    06-02-2016 13:46
    Believe Dean
    Hocam promoyu kesecek misiniz?
  5. Believe Dean
  6. Believe Dean
    31-01-2016 17:26
    Believe Dean
    Ellerinize sağlık hocam. Çok güzel oldu promo.
  7. The Gold Standard
    31-01-2016 17:17
    The Gold Standard
    Çok güzel olmuş hocam, ellerinize sağlık.
  8. Believe Dean
  9. SpearByEdge
    31-01-2016 14:44
    SpearByEdge
    Merhaba abi.Bu forumda her konuya yardım etmeye çalışıyor gibisin.Banada yardım edermisin?TEW 2013'ü torrentsiz nerden indiririm?
  10. Believe Dean
    31-01-2016 13:48
    Believe Dean
    İnşallah ya. Şimdi benim promom hazır gibi. Gable'ın promosuna göre birkaç ayar çeker atarım. Tabii Gable atınca.

Hakkımda

  • SpikeDudley Hakkinda
    Biografi
    Erken emekli başarısız tarih öğretmeni. Şimdi çevirmen!
    Yer
    Ankara
    İlgi Alanları
    Indy WWE bir de Sherman Tank
    Meslek
    Eski öğretmen yeni tercüman!
    Adınızı, yaşınızı ve güreşi ne zamandır takip ettiğinizi belirtiniz. (Lütfen Başvuru Formunu Doldurunuz. Aksi Takdirde üyeliğiniz kabul olmaz.)
    Umut Can Gezici(22), 2001 yılından itibaren güreşi düzenli olarak takip etmekteyim
    Güreşi nasıl takip ediyorsunuz? (İnceleme ve özetlerden, orijinal yayınlardan,Türkiye’de yayınlanan programlardan)
    Programları internetten bulup izliyorum, canlı yayınları elimden geldiğince izlemeye çalışıyorum.
    Foruma üye olmaktaki başlıca amacınız ne? (Haber takip etmek, inceleme okumak, RPG oynamak, Güreş tartışmalarına katılmak, Grafik&Video paylaşmak ve paylaşımları görmek)
    Güreş tartışmaları ve RPG oynamak
    Forumumuzda daha önce herhangi bir üyeliğiniz olmuş muydu? (Forumun bütün dönemlerinde) O üyeliğin başına neler geldi de eyeni bir üyelik alma gereği duydunuz?
    Güreşmania döneminde SpikeDudley adlı aynı isimli bir üyeliğim vardı. Ailesel nedenlerle 2 sene yurtdışında kaldım ve bulunduğum yerde internet yoktu, bu yuzden uzak kaldım, döndüğümde o site zaten artık yoktu, daha sonra tek tabanca takılmaya başladım ve şans eseri internette bura ile karşılaşıp üye olmaya karar verdim.
    En sevmediğiniz 2 güreş yıldızını, sevmeme sebebiyle birlikte belirtiniz.
    Carlito(C.Colon)- Bulunduğu tüm organizasyonlarda hem bu kadar jobber güreş yapıp, hemde Upper Midcard pozisyonunu dolduran bir adam daha yoktur heralde. Kendisi her nasıl oluyorsa gittiği her yerde bir şekilde event kazanıyor. Yetenekli olsa bile zayıf oyunculuğu ile backstage acting olayında gerçekten çok kötü bunu kabul etmemiz lazım.

    Tigre Uno- TNA'nın sırf Amerika'da ki Latin kökenlileri kazanmak adına yapılmış bir hamleydi Tigre Uno, nasıl yapıtı bilmiyorum ama ne Latinleri bu safına çekebildi ( ki onu bile beceremedi) ne de TNA'da çok etkileyici maçlar çıkardı, Homicide'den yediği dayak gerçekten muhteşem.

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 19:16
  • Üyelik tarihi: 15-09-2014

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 7 of 7


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Version Gizli
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

Sitedeki içerik, site sahibinin izni olmadan veya kaynak link gösterilmeden başka sitelerde kullanılamaz. Herkesin üye olup, özgürce mesaj yazabildiği sitemizde, 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlar ve konulardan kendileri sorumludur. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "bize yazin" linki aracılığıyla ulaşın.