GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Youtube Ekstra Arama

Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Ghostface Killah Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

Ghostface Killah Ghostface Killah isimli Üye şuanda  online konumundadır

Hadi UĞUR'lu Olsun.

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 1 ve 10 arasında 1614
  1. TheMonster292
    Bugün 03:05
    TheMonster292
    Yok be abi gece gece nolcak ki ?SD konularını açan bile yok
  2. TheMonster292
    Bugün 02:49
    TheMonster292
    Abi sen hep gececisin uykun gelmiyor mu? =]
  3. rap
    Dün 23:11
    rap
    Teşekkür ederim.
  4. TheMonster292
    Dün 20:11
    TheMonster292
    Umarım olur abi. =))
  5. TheMonster292
    Dün 20:05
    TheMonster292
    İngilizce'nden biraz da bana versene abi.
  6. TheMonster292
  7. TheMonster292
    Dün 13:23
    TheMonster292
    Teşekkür ederim abi 3 ayda nasıl bu kadar repe ulaştığım konusunda bir fikrim yok. (:
  8. ThinkLumi
    Dün 13:01
    ThinkLumi
    Aynen insan gururlanıyor.
  9. ThinkLumi
    Dün 12:59
    ThinkLumi
    O yorumdan sonra repin illa atmıştır fjfjjd
  10. ThinkLumi
    Dün 12:58
    ThinkLumi
    Ben hatta LGBT konusunu açmıştım.

Hakkımda

  • Ghostface Killah Hakkinda
    Biografi
    Hip-Hop ve ProWrestling takipçisi.
    Yer
    Çanakkale
    İlgi Alanları
    WWE
    Meslek
    Öğrenci
    Adınızı, yaşınızı ve güreşi ne zamandır takip ettiğinizi belirtiniz. (Lütfen Başvuru Formunu Doldurunuz. Aksi Takdirde üyeliğiniz kabul olmaz.)
    Mehmet Mertay Efeoğlu
    20
    2008'den beri.
    Güreşi nasıl takip ediyorsunuz? (İnceleme ve özetlerden, orijinal yayınlardan,Türkiye’de yayınlanan programlardan)
    İnternet yayınlarından,Sosyal Medya'daki haber sayfalarından.
    Foruma üye olmaktaki başlıca amacınız ne? (Haber takip etmek, inceleme okumak, RPG oynamak, Güreş tartışmalarına katılmak, Grafik&Video paylaşmak ve paylaşımları görmek)
    Haber takip etmek,Güreş tartışmalarına katılmak,inceleme okumak
    Forumumuzda daha önce herhangi bir üyeliğiniz olmuş muydu? (Forumun bütün dönemlerinde) O üyeliğin başına neler geldi de eyeni bir üyelik alma gereği duydunuz?
    Hayır,bu ilk üyeliğimdir.
    En sevmediğiniz 2 güreş yıldızını, sevmeme sebebiyle birlikte belirtiniz.
    Brock Lesnar çünkü kazandığı parayı pro-wrestling'den ön plana atıyor.
    The Rock-Brock Lesnar ile benzer.Parayı ve şöhreti,pro-wrestling'e tercih etti.
    Favori Güreşçiniz
    Jon Moxley
  • Signatürü



    KAZIYA KAZIYA HIP-HOP EFSANESİ OLDU

    NIPSEY HUSSLE FOREVER

    THE MARATHON CONTINUES

    Alıntı dtbenli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzide modlarımız ve bir o kadar güzide(!) güreş vizyonları olmasa bu forum ne hallerde olurdu acaba? Arkadaşım yazayım yazmayım düşünüp durdum ama forumda -haklı olarak- Meltzer'e sallayıp güreş izleyicisi olmak yerine şirket avukatlığına savunmanın tezatlığını hesaplayabilmek güç. Allah size akıl fikir ihsan etsin demekten başka aklıma bir şey gelmiyor. Bir kere de yerden yere vurduğunuz meltzer yobazının wwe savunan yan çarı olmayın. Adam en azından bu pr için para alıyordur. Sizin bu saçmalamalarınızın size maddi bir getirisi de yok. Cidden yazık.
    Alıntı Mr.Pacman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi yorumum gerçekten bir rezillik yaptıysa (yere yatma gibi) suçludur değilse, de değildir WWE onu kötü kullanmıştır, Impact ya da AEW değerini verecektir kendisi için ayrılmasını isterim.
    Bir de eklemek istediğim bir rahatsızlığım var:


    Öncelikle bu sözlerimi belli biri için yazmıyorum hatta kim nefret ediyor kim etmiyor gram bilmiyorum tek bildiğim şu an ona karşı forumda büyük bir öfke var. Bu öfkeyi ona karşı yazıyorum.

    Yıl 2015'te bu kadın halk-ı forum tarafından en iyi heel kadın, hatta en iyi kadın hatta ve hatta en iyi güreşçilerden biri sayılıyordu. Neden mi çünkü 3-4 iyi maç yapıp güzel karakter koydu. 1-2 forumda emekli akıllı adam beğendi ve bir anda forumda herkesin beğendiği biri oldu.

    Şimdi yıl olmuş 2019 Sasha hakkında gene dedikodular var, halk-ı forum gene onu afaroz etmenin peşinde. Arkadaşlar. Bunların gerçekliği doğrularnmadı. Sasha ben ''burada olmak istemiyorum'' kadar basit bir şey de demiş olabilir, yerlerde yuvarlanmış da. Yani tam olarak gerçekliği ispatlanmayan bir şey için bu kadar öfke yetersiz ve gereksiz. Ki şu an ona kin duyanların en azından yarısı onun 2015'te fanı olup Bailey ile olan frienemy olaylarında ondan soğuyan tayfa -ki bu tayfa için aga sen frienemyden bıkmışın o neden bıkmasın-. Lütfen biraz bekleyin, bir şey biliyorsanız konuşun ya da susun küfredince boyunuz uzamıyor...

    Ve işin kötü kısmı güreşi çok sevmeme rağmen Reigns, Sasha Kofi gibi isimlerden sebepisizce sadece ezbere nefret edenlerden oldukça sıkıldım çünkü forumumuzdaki bu toksit nefret güreş sevgisi ve haberlerin önüne geçmeye başladı.

    Saygılar...




    https://twitter.com/thefunkeekillah
    https://www.instagram.com/dafunkeehomosapien/

    Eski Nick: thefunkyhomosapien

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 03:03
  • Üyelik tarihi: 20-08-2016

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 45


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.