GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Khrimur Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

Khrimur Khrimur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ACKNOWLEDGE ME

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 471 ve 480 arasında 537
  1. Jyushin Thunder Liger Fan
    03-08-2020 00:33
    Jyushin Thunder Liger Fan
    Yok aslında olay sandığın gibi değil dostum. Bu senin izleyeceğin orijinal üçleme yani 4-5-6, yönetmen ve senarist George Lucas'ın anlatmak istediği ilk hikâyeydi. Sonrasında kendisi bu hikâyenin öncesini anlatmaya karar verdi. Filmleri böyle numaralandırdı. Aslında bir filmin öncesini anlatan pek çok film vardır. Ancak böyle numaralandırma olayları Star Wars'a özgü tamamen.
  2. Jyushin Thunder Liger Fan
    03-08-2020 00:29
    Jyushin Thunder Liger Fan
    Sen de dostum. Bu serinin esprisini biliyorsundur. 4-5-6-1-2-3-7-8-9 diye seyrediliyorlar. Yani çekim senesine göre. Mesela bu A New Hope filmi Episode IV diye geçiyor ancak ilk film. Bunlarda kafa karışıklığı oluşmasın diye belirtmek istedim.
  3. Jyushin Thunder Liger Fan
    03-08-2020 00:23
    Jyushin Thunder Liger Fan
    Öneririm dostum. Ancak sadece orijinal üçlemeyi önermek isterim. Eğer sararsa devamını izlersin. Öbür türlü 11 film izlemek herkese korkutucu gelebilir. Sana şu üç filmi kesin öneriyorum. Beğenirsen devamını da izlersin;

    A New Hope (1977)
    The Empire Strikes Back (1980)
    Return of the Jedi (1983)
  4. Jyushin Thunder Liger Fan
  5. Bero McMahon
    03-08-2020 00:17
    Bero McMahon
    Anladım Mustafa abi iyi geceler seni rahatsız etmiyim.
  6. Bero McMahon
    03-08-2020 00:15
    Bero McMahon
    Mustafa abi senin Facebook Instagram falan varmı?
  7. Bero McMahon
    03-08-2020 00:11
    Bero McMahon
    Reis neden ağlama emojisi attığını anlamadım
  8. Bero McMahon
    03-08-2020 00:04
    Bero McMahon
    Reis sen 19 yaşındamısın yav? Büyüğüm müşsün.
  9. Birazvodka
    30-07-2020 17:01
    Birazvodka
    SEX!
  10. Keremk69
    29-06-2020 01:09
    Keremk69
    gemi kaptanlığı bildiğim kadarıyla çok büyük bir sayısal zeka istiyor.

Hakkımda

  • Khrimur Hakkinda
    Yer
    -
    Adınızı, yaşınızı ve güreşi ne zamandır takip ettiğinizi belirtiniz. (Lütfen Başvuru Formunu Doldurunuz. Aksi Takdirde üyeliğiniz kabul olmaz.)
    Mustafa-------
    RPG Karakteri
    Ryback
    Favori Güreşçiniz
    Ryback
  • Signatürü
    P R O B A B L Y
    SON PARMAK BÜKÜCÜ


    KHRİMUR & MUSTAFA

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Dün 20:17
  • Üyelik tarihi: 02-06-2020

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 12


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.