GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. America's Hardcore Icon Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

America's Hardcore Icon America's Hardcore Icon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

People's Champion

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 1 ve 10 arasında 1789
  1. Tolgamer
    10-07-2021 02:30
    Tolgamer
    Kral doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere.
  2. Controlled Frenzy
    29-06-2021 08:25
    Controlled Frenzy
    Abi ona katiliyorum bak gecen seneki kadro harbiden iyiydi tam da ersun hocalikti ama baskanla mayalari tutmamaya basladi bir yerden sonra ya. Trabzon demisken erolun da reaksiyon verebildigi tek macti icerideki TS maci, gerci adamlarda o ara beden hocasi vardi bir zahmet verseydi yani
  3. Controlled Frenzy
    28-06-2021 23:57
    Controlled Frenzy
    Abi yapma ya, ben hic begenmedim ersun hocanin 2. Donemini, iceride berbat anadolu takimalrini ezmek haric bir sey goremedim. Taktik teknik 0, hurra saldiri. Ilk doneminde cok kontrollu ama ayni zamanda acayip istahli bi ofans takimi yapmisti, bi de jailson dirar vs ye katiliyorum da hucum hatti da epey iyiydi..
  4. Controlled Frenzy
    28-06-2021 23:20
    Controlled Frenzy
    Ersun hoca da bence ikinci geldiginde yapamadi o isi, kontrollu hucum futbolu lazim. Ersun hoca her deplasmanda dokuldu resmen, kadro da iyiydi bence.
  5. Controlled Frenzy
    28-06-2021 23:12
    Controlled Frenzy
    Abi pereira yine winnerdi ya, ben o adama cok kizamiyorun hele hele transfer ettirdigi adamlarin hepsini kar ile sattik. Ama takintili ve kafasi bozuk bi adamdi.

    Hucumcu olarak fonsecayi da sayamam ki hen ya, dengeci bence.
  6. Controlled Frenzy
    28-06-2021 22:55
    Controlled Frenzy
    Heh bak iyi dedin genlerle oynadilar. O aykutu affedemiyorum abi bu adam sindirdi klubu resmen ya. Silva bence daha ofans agirlikli ya, oynatmayi dener gibime geldi..
  7. Controlled Frenzy
    28-06-2021 22:25
    Controlled Frenzy
    Abl dalic falan diyolar kalbime iner ya, allah korusun diyorum bak silva bile oluru var.
  8. Controlled Frenzy
    28-06-2021 22:14
    Controlled Frenzy
    Valla kac sene oldu sayamadim bile abi alistik basarisizliga inanilmaz ya. Bu sene hocadan da umudum yok transfer falan hele nolucak ki..
  9. Controlled Frenzy
    28-06-2021 21:51
    Controlled Frenzy
    gençler, göztepe, konya, malatya. 4 iç saha maçı 0 puan hepsi kontradan yenilen goller ve atılamayan gol ve verilemeyen tepki. bunlara rağmen harbi son dkya kadar gittik ya ona kahroldum ya.
  10. Controlled Frenzy
    28-06-2021 21:40
    Controlled Frenzy
    kanka bak sana net diyim 3-4 verdiğimiz bjk maçı sonrası kovulmalıydı, bu mentalitenin olmayacağı çok net belliydi bak. çok direndi. adamda makam ağırlığının farkı yok bak, ahmet ercanlar dedi bunu basın toplantısında hala yok geç değil diyo. kafası karışık ya..

Hakkımda

  • America's Hardcore Icon Hakkinda
    Yer
    İstanbul Eyüp/Alibeyköy
    Adınızı, yaşınızı ve güreşi ne zamandır takip ettiğinizi belirtiniz. (Lütfen Başvuru Formunu Doldurunuz. Aksi Takdirde üyeliğiniz kabul olmaz.)
    Emre Özdemir
    24
    12 Yıldır
    RPG Karakteri
    The Rock
    Favori Güreşçiniz
    The Rock
  • Signatürü




    RPG Karakteri: The Rock

    Ring Adları:

    The Peoples Champion
    The Great One
    The Corporate Champion
    The Brahma Bull
    Rocky


    Başarılar:

    Intercontinental Championship
    2021 Royal Rumble Winner



    Eski RPG Karakteri ve Başarıları

    RPG Karakteri
    The Rock
    Ring Adları
    The Peoples Champion
    The Great One
    The Corporate Champion
    The Brahma Bull
    Rocky
    Başarıları
    World Heavyweight Championship(2 Kez)
    GTW Tag Team Championship (2 Kez)
    Intercontinental Championship
    ECW Championship
    İlk Money In The Bank Kazananı
    2014 Survivor Series'in Survivor'i
    Triple Crown
    Hall Of Fame

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 09:16
  • Üyelik tarihi: 22-08-2011

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 88

İletişim Bilgileri

Mesajlaşma & Chat
Send an Instant Message to America's Hardcore Icon Using...
Bu Sayfa
https://guresturkiye.net/forum/member.php?u=31


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.