GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,08 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Lunatic Phenomenal
Forum: Güncel Sorular Bugün, 04:40
Cevap: 15
Görüntüleme: 514
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
WM35, WM29 ile beraber 2010'lardaki en kötü WM...

WM35, WM29 ile beraber 2010'lardaki en kötü WM bence. WM36 hayli hayli geçti yani.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 04:31
Cevap: 18
Görüntüleme: 406
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
İlk günkü gibi 7.5'tan 8. İki günde de bu yarım...

İlk günkü gibi 7.5'tan 8. İki günde de bu yarım puanı sinematik maçlar artırdı.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 04:30
Cevap: 14
Görüntüleme: 365
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Cena vs Wyatt.

Cena vs Wyatt.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 04:29
Cevap: 40
Görüntüleme: 1.229
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Uzatmadan Drew'a kemeri verdiler, gayet güzel...

Uzatmadan Drew'a kemeri verdiler, gayet güzel oldu. Lesnar'ın maçlarında seyirci çok önemli, underdog kişinin maçı kazanabileceğine inandırdığında Lesnar maçı alıyor ama tam Lesnar aldı dediğinizde...
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 04:11
Cevap: 41
Görüntüleme: 1.989
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Ayılar gibi iyiydi. Cena da Fiend da ayılar gibi...

Ayılar gibi iyiydi. Cena da Fiend da ayılar gibi creative control kullanmış belli. Fiend olması gerekeni 6 yıl sonra oldurdu diyebiliriz herhalde.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 03:51
Cevap: 14
Görüntüleme: 666
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Bayley, Lacey ve Sasha sonuçlarının hepsine...

Bayley, Lacey ve Sasha sonuçlarının hepsine okeydim. WWE kadınları bu elemeli maç işini iyi beceriyor ya, keyif aldım.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 03:07
Cevap: 19
Görüntüleme: 884
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Maçın sonu özellikle de Edge'in tüm gücünü verip...

Maçın sonu özellikle de Edge'in tüm gücünü verip Orton'u kilide aldığı kısım müthişti. Edge'in kariyerinde sadece bırakmadan önce yaşadığı duygusallığı gördük bu maçta, güzel spotlar vardı ama 40...
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Bugün, 01:38
Cevap: 29
Görüntüleme: 799
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Charlotte'ın NXT kemerine oynaması zaten abesken...

Charlotte'ın NXT kemerine oynaması zaten abesken sonucu umursamıyordum. Gayet güzel mücadele izlediğimiz bir maçtı. 3.75-4 çalışır benden.
Forum: Serbest Kürsü Bugün, 00:55
Cevap: 25
Görüntüleme: 496
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
ÇÖK FAVA ÇÖÖÖÖK

ÇÖK FAVA ÇÖÖÖÖK
Forum: Anket Dün, 22:40
Cevap: 6
Görüntüleme: 164
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Abi sanki senaryo diye bir şey yokmuş gibi...

Abi sanki senaryo diye bir şey yokmuş gibi konuşuyorsun. Ben sadece gimmickleri karşılaştırdım ve ''fantasy feud'' olarak Jack'in karşısına çok daha dişli ve derin gimmickler geçmeli diyorum, günümüz...
Forum: Anket Dün, 22:33
Cevap: 6
Görüntüleme: 164
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Kusura bakma da güreş tarihinde kalite olarak...

Kusura bakma da güreş tarihinde kalite olarak ECW'daki Cactus Jack gimmickinin karşısına geçebilecek gimmick sayısı çok az. Moxley'nin hiçbir hali karşısına çıkamaz.
Forum: Serbest Kürsü Dün, 21:14
Cevap: 380
Görüntüleme: 8.694
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Gerçekten tanrı bir şapkanın içinde mi?

Gerçekten tanrı bir şapkanın içinde mi?
Forum: Serbest Kürsü Dün, 20:39
Cevap: 23
Görüntüleme: 404
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Maalesef burada söyleyemem.

Maalesef burada söyleyemem.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 04:39
Cevap: 20
Görüntüleme: 594
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
ME.

ME.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 04:38
Cevap: 25
Görüntüleme: 616
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Son maç hatrına 7.5'tan 8 veriyorum.

Son maç hatrına 7.5'tan 8 veriyorum.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 04:36
Cevap: 29
Görüntüleme: 636
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Undertaker.

Undertaker.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 04:34
Cevap: 55
Görüntüleme: 2.594
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
On numara maçtı. Uzun zaman sonra Undertaker'ı...

On numara maçtı. Uzun zaman sonra Undertaker'ı hissettim, gerçekten şirketin bug'ı bu adam. Çok güzel bir türdü ve çok güzel çekimler vardı. Müthiş bitti şov.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 03:36
Cevap: 31
Görüntüleme: 1.241
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Strowman hala deli gibi destek alan adam. Maçı...

Strowman hala deli gibi destek alan adam. Maçı uzatmadan güzelcene verdiler kemeri, iyi oldu iyi.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 03:25
Cevap: 24
Görüntüleme: 963
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
No DQ olayı karakterler anlatımı açısından güzel...

No DQ olayı karakterler anlatımı açısından güzel oldu. Güzel bi spotla güzel de bitirdiler, beğendim ben olayları.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 02:49
Cevap: 18
Görüntüleme: 543
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Maç güzeldi, bi merdiven kırılması da beklerdim...

Maç güzeldi, bi merdiven kırılması da beklerdim ama birbirine denk 3 takım çok güzel işlendi. İyi ki Heavy Machinery falan girmedi bu maça, maçın sonu da güzeldi. Tam Miz & Morrison'ın ilk dönemini...
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 02:23
Cevap: 18
Görüntüleme: 672
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Maç güzeldi de bu sertlikte geçerken tek Helluva...

Maç güzeldi de bu sertlikte geçerken tek Helluva Kick'te bitmesi saçma oldu.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 02:10
Cevap: 28
Görüntüleme: 1.049
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Çok güzel maçtı ama Shayna NXT'den direkt gelip...

Çok güzel maçtı ama Shayna NXT'den direkt gelip Rumble'ı da kazanamadan bu kemer maçına çıktıysa kazanması da lazımdı. Becky'nin şampiyon olarak yapabileceği yeni bir şey kalmadı, keşke alsaydı...
Forum: Serbest Kürsü 03-04-2020, 19:28
Cevap: 27
Görüntüleme: 660
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Toplu sokağa çıkma yasağı getirsenize abi ne diye...

Toplu sokağa çıkma yasağı getirsenize abi ne diye taksit taksit ilerliyor bu iş?
Forum: Serbest Kürsü 03-04-2020, 18:14
Cevap: 20
Görüntüleme: 506
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Yabancı olmak, insanın çok da özel bir canlı...

Yabancı olmak, insanın çok da özel bir canlı olmadığını anlatan durumlardan biridir. Yabancı olduğun toplumda uyuşabileceğin kültürler, karışabileceğin insanlar olabilir ama onların X millet, senin...
Forum: Serbest Kürsü 02-04-2020, 23:54
Cevap: 25
Görüntüleme: 332
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Sabah 7'de uyuyup 12'de kalkan adamım.

Sabah 7'de uyuyup 12'de kalkan adamım.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.