GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,05 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: EmperorRoman
Forum: Anket Dün, 20:24
Cevap: 17
Görüntüleme: 278
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Sting.

Sting.
Forum: WWE Superstars Dün, 16:58
Cevap: 6
Görüntüleme: 196
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Eden bulur. :d

Eden bulur. :d
Forum: Haberler Dün, 16:44
Cevap: 11
Görüntüleme: 316
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Böyle bir maç artık ME olmazsa söverim yani, AJ...

Böyle bir maç artık ME olmazsa söverim yani, AJ vs Bryan maçını 3 defa gördük ama hepsi TV'de idi. PPV'ye koysan ver 30 dakikalık maç güreşsin adamlar. Daha iyi olacaktır bu gerçekleşirse.
Forum: Haberler Dün, 16:42
Cevap: 11
Görüntüleme: 327
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Ben maçın geçen seneki gibi güzel olacağını...

Ben maçın geçen seneki gibi güzel olacağını düşünüyorum ama Allah aşkına dikkat etsinler, bir kemer daha sakalık uğruna gitmesin.
Forum: Sorular Dün, 16:41
Cevap: 14
Görüntüleme: 342
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Tabii ki de kaybedecek ve Suplex City'e gidecek...

Tabii ki de kaybedecek ve Suplex City'e gidecek ama önemli olan boynu. Ben de geçen RAW'daki segmenti izledim ve Lesnar Singhler'den birini çok dengesiz atıyordu boynunun üstüne filan. Tedbirli olmak...
Forum: Güreş Hakkında Dün, 16:40
Cevap: 8
Görüntüleme: 299
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Rüya gibi be, temize çıkmasaydı büyük ihtimalle...

Rüya gibi be, temize çıkmasaydı büyük ihtimalle Final Battle'da güreşecekti şimdi ise WWEC oldu yıllar sonra yeniden. Umarım bu sefer sağ salim bir reign yapabiliriz.
Forum: Güreş Hakkında Dün, 16:38
Cevap: 8
Görüntüleme: 294
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Şu an şampiyonlar muhteşem yalnız ha,...

Şu an şampiyonlar muhteşem yalnız ha, Nakamura'nın reigni dışında ama.
Forum: Anket Dün, 16:37
Cevap: 5
Görüntüleme: 201
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Aga çoğu kişi WM 30'dan sonra Bryan'ın heel...

Aga çoğu kişi WM 30'dan sonra Bryan'ın heel olacağını düşünmemiştir herhalde. Direkt ona gidiyor oy zaten.
Forum: Smackdown Tartışma Alanı Dün, 16:35
Cevap: 31
Görüntüleme: 935
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Öncelikle demeliyim ki maç güzel olmuş yine,...

Öncelikle demeliyim ki maç güzel olmuş yine, böyle ani bir kemer değişiminin olmasını hiç beklemiyordum ben, sabah okula giderken baktığımda resmen şok geçirdim, WWE'den hiç alışık olmadığımız ters...
Forum: Smackdown Tartışma Alanı Dün, 06:23
Cevap: 29
Görüntüleme: 675
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Şu an büyük bir şoktayım neden böyle bir hamle...

Şu an büyük bir şoktayım neden böyle bir hamle oldu ki ?
Forum: Smackdown Tartışma Alanı Dün, 06:19
Cevap: 11
Görüntüleme: 242
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Aga ne olmuş lan şu an şoktayım.

Aga ne olmuş lan şu an şoktayım.
Forum: Sorular Dün, 00:14
Cevap: 15
Görüntüleme: 226
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Ben de Brock Lesnar diyorum, başındaki kısım bile...

Ben de Brock Lesnar diyorum, başındaki kısım bile insanın içini titretiyor.
Forum: Anket 13-11-2018, 22:11
Cevap: 4
Görüntüleme: 116
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Reigns ile 2016'da çok güzel maçlar...

Reigns ile 2016'da çok güzel maçlar çıkartmışlardı, o olsaydı hoş olabilirdi.
Forum: WWE Superstars 13-11-2018, 21:10
Cevap: 9
Görüntüleme: 181
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Kardeş sen de her fırsatta kıza yürüyorsun ha.

Kardeş sen de her fırsatta kıza yürüyorsun ha.
Forum: Sorular 13-11-2018, 19:46
Cevap: 27
Görüntüleme: 326
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Geçen seneki maç çok da güzeldi ama geçen senenin...

Geçen seneki maç çok da güzeldi ama geçen senenin aynısını yaparlar herhalde, orta bir heyecan var yani.
Forum: Serbest Kürsü 13-11-2018, 00:00
Cevap: 13
Görüntüleme: 286
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Kanki sen de Omega'ya taktın ha.

Kanki sen de Omega'ya taktın ha.
Forum: Serbest Kürsü 12-11-2018, 23:52
Cevap: 13
Görüntüleme: 286
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Aga ben buna bir kere rastgele denk gelmiştim ama...

Aga ben buna bir kere rastgele denk gelmiştim ama sonradan çok arasam da bulamamıştım, çok ilginç vallahi. :d
Forum: Çizge 12-11-2018, 18:15
Cevap: 51
Görüntüleme: 998
Son Mesaj Atan EmperorRoman
SD temalı Daniel Bryan avatarı alabilir miyim ?

SD temalı Daniel Bryan avatarı alabilir miyim ?
Forum: Sorular 11-11-2018, 11:34
Cevap: 25
Görüntüleme: 589
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Almas.

Almas.
Forum: Sorular 11-11-2018, 11:23
Cevap: 65
Görüntüleme: 1.354
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Miz, Strowman.

Miz, Strowman.
Forum: Haberler 10-11-2018, 20:11
Cevap: 17
Görüntüleme: 521
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Adamlar Mahal'ı bu kadar sevmedi lan, helal olsun...

Adamlar Mahal'ı bu kadar sevmedi lan, helal olsun vallahi.
Forum: Videolar 10-11-2018, 13:48
Cevap: 7
Görüntüleme: 101
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Maça dair hatırladığım tek şey Becky'nin kaptan...

Maça dair hatırladığım tek şey Becky'nin kaptan olmasına rağmen aşırı saçma bir şekilde elenmesi.
Forum: Sorular 10-11-2018, 12:04
Cevap: 21
Görüntüleme: 342
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Roderick Strong ve Kassius Ohno.

Roderick Strong ve Kassius Ohno.
Forum: Röportajlar 09-11-2018, 19:35
Cevap: 14
Görüntüleme: 532
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Hahahahahaha.

Hahahahahaha.
Forum: Haberler 08-11-2018, 22:54
Cevap: 14
Görüntüleme: 363
Son Mesaj Atan EmperorRoman
Ben de evliler diye biliyordum, 1 çocukları vardı...

Ben de evliler diye biliyordum, 1 çocukları vardı zaten diğeri de doğmak üzere herhalde. Neyse mutluluklar.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Version Gizli
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "bize yazin" linki aracılığıyla ulaşın.