GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,13 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: CM Jericho
Forum: Spor Bülteni 10-05-2018, 22:49
Cevap: 193
Görüntüleme: 4.371
Son Mesaj Atan CM Jericho
Bu akşamın Aziz Yıldırım’ın sonunu getirdiğini...

Bu akşamın Aziz Yıldırım’ın sonunu getirdiğini düşünerek hayra yoruyorum. Hadi yallah ihale bakmaya.
Forum: Spor Bülteni 10-05-2018, 17:51
Cevap: 12
Görüntüleme: 368
Son Mesaj Atan CM Jericho
Bayrampaşa yiğidin harman olduğu yer be.

Bayrampaşa yiğidin harman olduğu yer be.
Forum: Serbest Kürsü 10-05-2018, 01:16
Cevap: 6
Görüntüleme: 340
Son Mesaj Atan CM Jericho
Çok şey söyleyip hiçbir şey söylememiş.

Çok şey söyleyip hiçbir şey söylememiş.
Forum: Serbest Kürsü 10-05-2018, 00:56
Cevap: 13
Görüntüleme: 419
Son Mesaj Atan CM Jericho
KALP ATIN BEYLER KALP KALP ULAN BÖYLE BİR...

KALP ATIN BEYLER KALP KALP

ULAN BÖYLE BİR CHAT ARKAMDA OLSA HER SENE GOL KRALI OLURDUM.
Forum: Serbest Kürsü 10-05-2018, 00:51
Cevap: 13
Görüntüleme: 419
Son Mesaj Atan CM Jericho
ABİ ŞALSMFDLSDÖFŞLASÖDFŞLASDFS Berkant'ın...

ABİ ŞALSMFDLSDÖFŞLASÖDFŞLASDFS

Berkant'ın İtalya'da kadına hareket çekip Arnavutlar tarafından etrafının çevrilmesi?????
Forum: Serbest Kürsü 10-05-2018, 00:43
Cevap: 13
Görüntüleme: 419
Son Mesaj Atan CM Jericho
Tolga şey süperdi ya Fatih Terim bizi bir gazladı...

Tolga şey süperdi ya Fatih Terim bizi bir gazladı İsviçre bizi evire çevire bir dövdü üstüne yendi. asdlfmsdşlmflsfasf
Forum: Spor Bülteni 10-05-2018, 00:05
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Bilader adam sarkastizm soslu troll kasıyor işte...

Bilader adam sarkastizm soslu troll kasıyor işte çok kasma geç ya bak ben bıraktım ağlıyor öyle. Takım tutmuyorum Türk futbolu şu yaaaeğeğeğeğğğğ diyip bizden haklı olduğunu iddia eden bir tip işte....
Forum: Serbest Kürsü 09-05-2018, 23:34
Cevap: 13
Görüntüleme: 419
Son Mesaj Atan CM Jericho
Ya bunu dün akşam izledik 1 saatliğini İlkay'la...

Ya bunu dün akşam izledik 1 saatliğini İlkay'la çok güldük aga ya.

Ortega bir dur a... @The Gold Standard
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 23:30
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Ben bu tapelerin Fetö tarafından şike algısı...

Ben bu tapelerin Fetö tarafından şike algısı yapılarak sunulduğunu düşünüyorum. İşin kumpas tarafı burası. İllegal bir işler dönmüştür tabii, Aziz Yıldırım Alper Potuk'un transferi demişti zamanında...
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 21:26
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Fenerbahçe düşmanlığının boyutları çok korkunç...

Fenerbahçe düşmanlığının boyutları çok korkunç ya. Çok enteresan bu kadar düşman toplayabilmemiz.
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 20:23
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Troll soslu boşa devam. UEFA küme düşürülmemizi...

Troll soslu boşa devam. UEFA küme düşürülmemizi isteyecek ve TFF bunu yapmayacak. Bir daha herhangi bir Türk takımı Avrupa’ya gidebilir miydi acaba? Boş oğlu boş. Ülkene muz cumhuriyeti diyip...
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 20:17
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
O yüzden mi Juventus’un müzesinde şu an Serie B...

O yüzden mi Juventus’un müzesinde şu an Serie B kupası var. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 20:12
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Tamam kardeşim oyna devam 680 sayfalık şike...

Tamam kardeşim oyna devam 680 sayfalık şike kumpası davası dosyasını kafana atsak sana sivrisinek saz.
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 20:10
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Bu sanık 19 yıl Fetö’nün avukatlığını yaptı...

Bu sanık 19 yıl Fetö’nün avukatlığını yaptı uyandıralım.
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 19:29
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Aziz Yıldırım zamanında bir Habertürk yayınıydı...

Aziz Yıldırım zamanında bir Habertürk yayınıydı sanırım Alper Potuk'un transferiyle ilgili demişti konuşmaların bir kısmı için. Sanırım bazı transfer usulsüzlükleri var, sahte evrak, kuru yanlış...
Forum: Spor Bülteni 09-05-2018, 19:26
Cevap: 48
Görüntüleme: 1.343
Son Mesaj Atan CM Jericho
Fetö'nün Eski Avukatından Kumpas İtirafı

https://twitter.com/SavasAdalet/status/994242839356813312
Forum: Serbest Kürsü 08-05-2018, 18:50
Cevap: 57
Görüntüleme: 1.884
Son Mesaj Atan CM Jericho
T A M A M.

T A M A M.
Forum: Serbest Kürsü 08-05-2018, 12:25
Cevap: 5
Görüntüleme: 203
Son Mesaj Atan CM Jericho
Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa

https://youtu.be/8hieDLREi8s
Forum: Serbest Kürsü 07-05-2018, 19:23
Cevap: 3.359
Görüntüleme: 205.923
Son Mesaj Atan CM Jericho
Ben her şeyi bilirim.

Ben her şeyi bilirim.
Forum: Serbest Kürsü 07-05-2018, 19:13
Cevap: 3.359
Görüntüleme: 205.923
Son Mesaj Atan CM Jericho
Yok havaya İngiliz anahtarı atıyorlar.

Yok havaya İngiliz anahtarı atıyorlar.
Forum: Spor Bülteni 06-05-2018, 21:06
Cevap: 12
Görüntüleme: 461
Son Mesaj Atan CM Jericho
İlhan Cavcav sezonunda adamın takımını düşürmek...

İlhan Cavcav sezonunda adamın takımını düşürmek sizin suçunuz kendinizi tokatlayın.
Forum: Spor Bülteni 06-05-2018, 18:39
Cevap: 873
Görüntüleme: 28.526
Son Mesaj Atan CM Jericho
Okan Buruk devlet sanatçısı ünvanını ne zaman...

Okan Buruk devlet sanatçısı ünvanını ne zaman alacak?
Forum: Spor Bülteni 06-05-2018, 18:24
Cevap: 873
Görüntüleme: 28.526
Son Mesaj Atan CM Jericho
Şampiyonluğu geç, Avrupa’ya gitme durumu olmayan...

Şampiyonluğu geç, Avrupa’ya gitme durumu olmayan küme düşmesi imkansıza yakın hiçbir şeyde iddiası olmayan, paralarını alamadığı için 4 idmana çıkmayan futbolcular 115 dakika bize karşı hayvan gibi...
Forum: Spor Bülteni 06-05-2018, 18:19
Cevap: 873
Görüntüleme: 28.526
Son Mesaj Atan CM Jericho
Hatır şikesi de severiz tabii, bu ateş üfleyerek...

Hatır şikesi de severiz tabii, bu ateş üfleyerek söner mi gençler?
Forum: Serbest Kürsü 06-05-2018, 13:58
Cevap: 7.738
Görüntüleme: 603.438
Son Mesaj Atan CM Jericho
EYY FORUM HALKI KİMSE TARİHİN EN İYİ...

EYY FORUM HALKI KİMSE TARİHİN EN İYİ MODERATÖRÜNDE BANA OY VEREMEDEN KONU KİLİTLENMİŞ PU ALLAH MÜSTEHAKINIZI VERSİN DERHAL BUĞRA GÜR YAYINA BAĞLANSIN KARDEŞİM REZALET.
...
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Version Gizli
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

Sitedeki içerik, site sahibinin izni olmadan veya kaynak link gösterilmeden başka sitelerde kullanılamaz. Herkesin üye olup, özgürce mesaj yazabildiği sitemizde, 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlar ve konulardan kendileri sorumludur. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "bize yazin" linki aracılığıyla ulaşın.