GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,06 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: No Mercy
Forum: Çizge 25-06-2019, 19:42
Cevap: 452
Görüntüleme: 22.000
Son Mesaj Atan No Mercy
Bro biraz geç olacak ama hayırlı olsun. 2011'de...

Bro biraz geç olacak ama hayırlı olsun. 2011'de bile grafiklerine hayrandım. Doğru bir seçim olmuş. Bana bi' Patron avatarı yapar mısın şekilli bi' şey olsun mümkünse. Bakalım elinden ne çıkacak. :D
Forum: Serbest Kürsü 01-04-2019, 00:39
Cevap: 1.298
Görüntüleme: 35.753
Son Mesaj Atan No Mercy
Bahtsız biriyim, iddiadan sürekli tek golden...

Bahtsız biriyim, iddiadan sürekli tek golden yatan biriyim. Hatta o kadar bahtsızım ki tahmin edip oynamadığım kuponlarım inatla tutuyordu. Dedim ulan ben de bir mokluk var. Oyumu bugün AKP'ye verdim...
Forum: Sinema & Televizyon 16-08-2018, 14:13
Cevap: 234
Görüntüleme: 14.524
Son Mesaj Atan No Mercy
İlk yabancı dizim GOT idi. Ardından dizi...

İlk yabancı dizim GOT idi. Ardından dizi önerilerine baktım ve bunu baya övüyorlardı, hemide Oberyn reis burda dediler. Dedim izleyeyim, olaylar çok hızlı gelişiyordu. Escobar çoluk çocuk demeden...
Forum: Serbest Kürsü 07-08-2018, 15:36
Cevap: 31
Görüntüleme: 569
Son Mesaj Atan No Mercy
Ankaragücü - Galatasaray 2 Medipol Başakşehir -...

Ankaragücü - Galatasaray 2
Medipol Başakşehir - Trabzonspor 0
Çaykur Rizespor - Kasımpaşa 0
Sivasspor - Aytemiz Alanyaspor 1
Beşiktaş - Akhisarspor 1
Atiker Konyaspor - BŞB Erzurumspor 1...
Forum: Serbest Kürsü 20-07-2018, 17:41
Cevap: 24
Görüntüleme: 748
Son Mesaj Atan No Mercy
Faraedan

Faraedan
Forum: Çizge 11-07-2018, 00:35
Cevap: 3.118
Görüntüleme: 203.062
Son Mesaj Atan No Mercy
https://i.hizliresim.com/0zyPqD.png ...

https://i.hizliresim.com/0zyPqD.png



https://i.hizliresim.com/k6E2gm.png https://i.hizliresim.com/NDky4P.png https://i.hizliresim.com/aYX4DO.png https://i.hizliresim.com/Y641lz.png
Forum: Serbest Kürsü 25-06-2018, 03:08
Cevap: 154
Görüntüleme: 7.201
Son Mesaj Atan No Mercy
Buna katılıyorum şuan izliyorum. İnce haberi...

Buna katılıyorum şuan izliyorum. İnce haberi geldiği gibi HDP'ye oy vereceğim artık falan dedi bir anlık sinirle. Sonra özür diledi, sinirlerine hakim olamıyor giydiriyor ağır küfürleri gerçi yurt...
Forum: Serbest Kürsü 25-06-2018, 03:04
Cevap: 154
Görüntüleme: 7.201
Son Mesaj Atan No Mercy
Adam Kazandı diyeceğini pek sanmıyorum İnce'nin...

Adam Kazandı diyeceğini pek sanmıyorum İnce'nin açıkçası, giderken iki dakika adam ol diyen İnce üstelik. O birkaç saatlik dilimde Fox TV'nin haberi paylaşıp birden Tolgshow'a geçmesi ve Halk TV'de...
Forum: Yarışmalar 24-06-2018, 22:05
Cevap: 152
Görüntüleme: 6.696
Son Mesaj Atan No Mercy
Hacı bu doru mu? Ben 2011'den beri nick...

Hacı bu doru mu? Ben 2011'den beri nick değiştirmeye çalışıyorum ama beceremedim. He işte olmaz ama deneyelim bir.
Forum: Serbest Kürsü 24-06-2018, 22:02
Cevap: 1.166
Görüntüleme: 47.423
Son Mesaj Atan No Mercy
:dur Kötü olan yanı danışıklı dövüş...

:dur

Kötü olan yanı danışıklı dövüş maalesef. Gariban gençlerimiz hiç uğruna ölüyor. Evet hiç. Ülkemiz için ölmüyorlar maalesef. Birkaç kirli insanın direktifleri ve Arap kardeşlerimizin 3,5...
Forum: Serbest Kürsü 24-06-2018, 21:28
Cevap: 1.166
Görüntüleme: 47.423
Son Mesaj Atan No Mercy
Arkadaşlar umut ışığım zaten yoktu. Bir şeyleri...

Arkadaşlar umut ışığım zaten yoktu. Bir şeyleri başarmamız için önce ülkedeki Arap seviciler, yobaz ve kültürsüz kesimin yok olması lazım. Seçimde tuttuğumuz taraf galip gelse ne olur? O kişilerle...
Forum: Serbest Kürsü 24-06-2018, 21:22
Cevap: 1.166
Görüntüleme: 47.423
Son Mesaj Atan No Mercy
Cebi dolanın geride kalan umurunda olmaz...

Cebi dolanın geride kalan umurunda olmaz kardeşim. Sakin ol değmez.
Forum: Sinema & Televizyon 17-06-2018, 19:03
Cevap: 2.411
Görüntüleme: 190.220
Son Mesaj Atan No Mercy
Hacı ben öldüğünü düşünmüyorum, bugün bitirdim...

Hacı ben öldüğünü düşünmüyorum, bugün bitirdim son sezonun son bölümünü. Neden ölümünü göstermediler acaba, bir bit yeniği var.
Forum: Sinema & Televizyon 14-06-2018, 08:57
Cevap: 2.411
Görüntüleme: 190.220
Son Mesaj Atan No Mercy
Patlamış hocam.

Patlamış hocam.
Forum: Sinema & Televizyon 14-06-2018, 08:13
Cevap: 2.411
Görüntüleme: 190.220
Son Mesaj Atan No Mercy
Hacı linke yeni bakma şansım oldu. Burası da...

Hacı linke yeni bakma şansım oldu. Burası da patlamış ya.
Forum: Sinema & Televizyon 11-06-2018, 02:54
Cevap: 2.411
Görüntüleme: 190.220
Son Mesaj Atan No Mercy
Arkadaşlar 5. sezonu bitirdim ancak 6. sezon tüm...

Arkadaşlar 5. sezonu bitirdim ancak 6. sezon tüm sitelerde telif yemiş herhalde. İzlemenin bir yolu yordamı yok mudur?
Forum: Oyun Köşesi 03-06-2018, 21:58
Cevap: 385
Görüntüleme: 72.077
Son Mesaj Atan No Mercy
Eğri kafa Şükrü sakatlanmış, köprücük kemiğinin...

Eğri kafa Şükrü sakatlanmış, köprücük kemiğinin kırıldığı söyleniyor. :(
Forum: Serbest Kürsü 03-06-2018, 14:26
Cevap: 588
Görüntüleme: 36.431
Son Mesaj Atan No Mercy
Monte Kristo Kontu. Ezel bundan kurgulanmış.

Monte Kristo Kontu. Ezel bundan kurgulanmış.
Forum: Serbest Kürsü 03-06-2018, 14:25
Cevap: 80
Görüntüleme: 5.079
Son Mesaj Atan No Mercy
Günümüzde gitmek isteyeceğimi sanmıyorum.

Günümüzde gitmek isteyeceğimi sanmıyorum.
Forum: Çizge 03-06-2018, 13:59
Cevap: 1.274
Görüntüleme: 93.833
Son Mesaj Atan No Mercy
Efektin güzelmiş koçum (:D) Jon Snow, Khal Drogo...

Efektin güzelmiş koçum (:D) Jon Snow, Khal Drogo ve Gregor Clegane avatar çek seri...

Edit: Müptezel Samet ve Yılan Serdar avatarlarını eklemeyi unutmuşum sorry. Yengenin boğazı yandı nerede lan...
Forum: Serbest Kürsü 03-06-2018, 13:43
Cevap: 17
Görüntüleme: 500
Son Mesaj Atan No Mercy
Doğum günün kutlu olsun Ozi Kendir abim. Nice...

Doğum günün kutlu olsun Ozi Kendir abim. Nice forumlu yıllara diyorum.
Forum: Sinema & Televizyon 03-06-2018, 13:41
Cevap: 2.411
Görüntüleme: 190.220
Son Mesaj Atan No Mercy
Son sezon değil mi 8? 2019'da çıkar diyola. Sırf...

Son sezon değil mi 8? 2019'da çıkar diyola. Sırf bu yüzden izlememişte olabilirim GOT'u.
Forum: Sinema & Televizyon 03-06-2018, 12:34
Cevap: 2.411
Görüntüleme: 190.220
Son Mesaj Atan No Mercy
2. sezonu an itibariyle bitirdim. Bunca yıl neden...

2. sezonu an itibariyle bitirdim. Bunca yıl neden izlemediğimi bilmiyorum. Bundan sonraki sezonlar sanırım daha heyecan verici olacak.

Khal Drogo ve Eddard Stark keşke bu kadar erken çıkmasaymış...
Forum: Güreş Hakkında 16-05-2018, 13:12
Cevap: 2
Görüntüleme: 291
Son Mesaj Atan No Mercy
Eski bir MITB Hakkında

Çok önceden bir PPV’in sonuçları şovdan önce açıklanmıştı yanlış hatırlamıyorsam eskiler bilir Facebook’ta sayfalar paylaşmıştı. Burada hatırlayan var mı ben Randy’nin MITB olduğu PPV olduğunu...
Forum: Serbest Kürsü 11-05-2018, 23:19
Cevap: 2
Görüntüleme: 194
Son Mesaj Atan No Mercy
Bluetooth Kulaklık ile İlgili

Arkadaşlar Bluetooth kulaklık aldım, kulaklığı pc'ye bağlayamıyorum. Eşleştirildi diyor ancak bağlan dediğimde ''Bu işe yaramadı. Daha sonra tekrar deneyin.'' gibisinden şeyler diyor, bir program ya...
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.