GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,04 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Not Your Dope
Forum: Spoiler Bugün, 02:32
Cevap: 5
Görüntüleme: 75
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Cidden çok iyi oldu bu. Beklenmedik bir anda...

Cidden çok iyi oldu bu. Beklenmedik bir anda geldiler iyi oldu.
Forum: WWE Süper Yıldızları Dün, 21:14
Cevap: 4
Görüntüleme: 78
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Seth Rollins'in kariyerine etki edecek olması...

Seth Rollins'in kariyerine etki edecek olması gerçekten mutluluk verici. Genç yaşta onunla çalışacak olması büyük şans. Ceket efsane olmuş bu arada.
Forum: Güncel Sorular Dün, 20:40
Cevap: 7
Görüntüleme: 117
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Ciampa Raw'a , Gargano SD'ye.

Ciampa Raw'a , Gargano SD'ye.
Forum: Güncel Sorular Dün, 19:13
Cevap: 4
Görüntüleme: 91
Son Mesaj Atan Not Your Dope
En kısa sürede alsınlar. Başta atma, golf falan...

En kısa sürede alsınlar. Başta atma, golf falan bunlar nedir ya.
Forum: Haberler Dün, 17:05
Cevap: 3
Görüntüleme: 106
Son Mesaj Atan Not Your Dope
İlgi çekici. Canlı kalınır aslında. Özellikle...

İlgi çekici. Canlı kalınır aslında. Özellikle Battle Royal bende merak uyandırdı.
Forum: Güreş Hakkında Dün, 12:37
Cevap: 3
Görüntüleme: 144
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Adam sürekli geri döndü başlığıyla geliyor. Sanki...

Adam sürekli geri döndü başlığıyla geliyor. Sanki bi gönderme var.
Forum: AEW Tartışma Alanı Dün, 11:23
Cevap: 2
Görüntüleme: 120
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Üzgünüm uyku düzenim oturdu ama sabah kallıp...

Üzgünüm uyku düzenim oturdu ama sabah kallıp tekrarını izleyeceğim. Gece iki de uyanırsam açar izlerim.
Forum: Haberler 26-05-2020, 19:36
Cevap: 22
Görüntüleme: 650
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Cole'a WWE'den sağlam bir sözleşme gelecek...

Cole'a WWE'den sağlam bir sözleşme gelecek galiba.

Maaş arttırmak için güzel spekülasyon.
Forum: Haberler 26-05-2020, 12:15
Cevap: 9
Görüntüleme: 233
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Riddle'ın debut yapacağı maç bu demek.

Riddle'ın debut yapacağı maç bu demek.
Forum: Haberler 26-05-2020, 12:14
Cevap: 13
Görüntüleme: 292
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Riddle ana kadroda iş yapacaktır. Biraz geç...

Riddle ana kadroda iş yapacaktır. Biraz geç kalınmış bi hamle. Darısı Ciampa ve Gargano'nun başına.



Balor'Balor'un AEW'a veya NJPW'ye gidip Bullet Club'ı yeniden şahlandırması kendi adına...
Forum: Güncel Sorular 26-05-2020, 10:59
Cevap: 5
Görüntüleme: 169
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Uzun Zamadır NXT'de Bulunan Güreçiler Sizce Ana Kadroda Başarılı Olur Mu?

https://i.hizliresim.com/as83UH.jpg (https://hizliresim.com/as83UH)


NXT'de görmeye alıştığımız Tomasso Ciampa, Johnny Gargano ve Adam Cole gibi isimler sizce ana kadroya ayak uydurabilir mi?
Forum: RAW Tartışma Alanı 26-05-2020, 10:45
Cevap: 11
Görüntüleme: 297
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Seth Baba yine şov taşımış. Tayfa sağlam....

Seth Baba yine şov taşımış. Tayfa sağlam. Humberto Carrillo ve Aliester Black'i de yükselten bi feud oluyor. Rey'i de biraz dominant hale getirseler fena olmaz. Rey bir iki sene idare edip yerini...
Forum: Anket 26-05-2020, 10:43
Cevap: 8
Görüntüleme: 148
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Jimmy Havoc, Shawn Spears ve The Death Triangle...

Jimmy Havoc, Shawn Spears ve The Death Triangle üyelerinin bulunduğu bi feud olsun da kimin alacağının bu önemi yok.
Forum: AEW Güreşçileri 25-05-2020, 23:34
Cevap: 4
Görüntüleme: 164
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Çok iyidi. Baya güldüm. Adamlar komediyi iyi...

Çok iyidi. Baya güldüm. Adamlar komediyi iyi yapıyorlar.
Forum: Anket 25-05-2020, 23:33
Cevap: 7
Görüntüleme: 165
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Yani kurulalı bir yıl oldu. Şuan iyi durumdalar....

Yani kurulalı bir yıl oldu. Şuan iyi durumdalar. Salgın olayı işleri biraz durdurma da şovlar tatmin edici.
Forum: Haberler 25-05-2020, 17:17
Cevap: 11
Görüntüleme: 347
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Shawn Spears'a üzülüyorum. Bence Dustin maçından...

Shawn Spears'a üzülüyorum. Bence Dustin maçından sonra iyi bir pushu hakediyor.
Forum: Haberler 25-05-2020, 17:14
Cevap: 4
Görüntüleme: 130
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Brain Cage'i Impact döneminden beri biliyorum....

Brain Cage'i Impact döneminden beri biliyorum. Zamanında onu WWE'de görmeyi çok istemiştim. Şimdi ise AEW'da. Harika bir güreşçi. AEW için iyi bir ekleme olacaktir. Feuda girdiği güreşçiyi de...
Forum: Anket 25-05-2020, 13:21
Cevap: 13
Görüntüleme: 333
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Tarafım Lashley ama zor gözüküyor. Maçtan sonra...

Tarafım Lashley ama zor gözüküyor. Maçtan sonra MVP başkan ve tayfasının drew'u masaya çarpmasını izlemek istiyorum.
Forum: Haberler 24-05-2020, 21:41
Cevap: 11
Görüntüleme: 347
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Bu şov cidden iyi olacak. Dynamite after DoN....

Bu şov cidden iyi olacak. Dynamite after DoN. Bayağı garip geliyor.
Forum: Serbest Kürsü 24-05-2020, 17:42
Cevap: 4
Görüntüleme: 107
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Hahahahaahhahahahaha çok iyiydi bu.

Hahahahaahhahahahaha çok iyiydi bu.
Forum: Haberler 24-05-2020, 15:39
Cevap: 2
Görüntüleme: 245
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Buralar alev alır. Umarım sağla bi kafes maçı...

Buralar alev alır. Umarım sağla bi kafes maçı tarzı bir şey izleriz. AEW extreme olayları iyi yapıyor.
Forum: AEW PPv Tartışma Konuları 24-05-2020, 15:37
Cevap: 12
Görüntüleme: 322
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Muhtemelen 3 Haziran'da yapılacak battle royal'de...

Muhtemelen 3 Haziran'da yapılacak battle royal'de ya biri debut yapar ya da sağlam bi isim kazanır. Kemeri alır. Cody'nin kemeri çok tutacağını düşünmüyorum.
Forum: Röportajlar 24-05-2020, 12:26
Cevap: 5
Görüntüleme: 264
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Dark Order milleti yavaştan tokat manyağı yapmaya...

Dark Order milleti yavaştan tokat manyağı yapmaya başlamalı artık.
Forum: AEW PPv Tartışma Konuları 24-05-2020, 12:25
Cevap: 12
Görüntüleme: 414
Son Mesaj Atan Not Your Dope
Bu maç seyirci varken daha extreme ve daha uzun...

Bu maç seyirci varken daha extreme ve daha uzun yapılacaktır. Performans olarak bence tatmin edici bir maçtı.
Forum: Güncel Sorular 24-05-2020, 10:50
Cevap: 10
Görüntüleme: 356
Son Mesaj Atan Not Your Dope
DoN main eventi olağan dışıydı. Bu sene izlediğim...

DoN main eventi olağan dışıydı. Bu sene izlediğim en iyi maç. Muhtemelen de öyle kalacak.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.