GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,91 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Captain of Peepulation
Forum: Haberler 29-03-2021, 16:13
Cevap: 6
Görüntüleme: 172
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Kim lan eleştiren? Vuralım reis.

Kim lan eleştiren? Vuralım reis.
Forum: Haberler 29-03-2021, 09:42
Cevap: 10
Görüntüleme: 217
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Tam John Cena "Arar Buluruz" girişi düşünürken...

Tam John Cena "Arar Buluruz" girişi düşünürken bunu okudum...
Forum: Haberler 15-03-2021, 09:09
Cevap: 6
Görüntüleme: 207
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
CC farkı.

CC farkı.
Forum: AEW Tartışma Alanı 11-03-2021, 10:34
Cevap: 12
Görüntüleme: 467
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Konuşmaya gerek yok, görüyorsunuz... KAPTAN...

Konuşmaya gerek yok, görüyorsunuz... KAPTAN KARİZMA.
Forum: Haberler 09-03-2021, 19:37
Cevap: 11
Görüntüleme: 233
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
2 M aşıldı bile...

2 M aşıldı bile...
Forum: Haberler 09-03-2021, 16:34
Cevap: 6
Görüntüleme: 287
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Lan adamı zaten kullanmayacaktınız, WM'de yancı...

Lan adamı zaten kullanmayacaktınız, WM'de yancı olacaktı. Ben çok sevindim bu hamleye.
Forum: Güreş Hakkında 09-03-2021, 16:32
Cevap: 5
Görüntüleme: 303
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Edge'den nefret ettim ya. Kardeşim EC EC yeter....

Edge'den nefret ettim ya. Kardeşim EC EC yeter. CC'nin de WWE değerini bilmese de müthiş bir tekli kariyeri var, açın bakın 3-4 senelik TNA kariyerine.
Forum: Spor Bülteni 09-03-2021, 10:16
Cevap: 6
Görüntüleme: 221
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Ersin çok underrated. Sene başı hakkını yedim ama...

Ersin çok underrated. Sene başı hakkını yedim ama haksız çıkardı. Biraz ayaklarını geliştirirse harika olur.
Forum: AEW PPv Tartışma Konuları 08-03-2021, 14:19
Cevap: 32
Görüntüleme: 1.605
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
İnsanlardaki bu Hristiyanofobiyi kınıyorum....

İnsanlardaki bu Hristiyanofobiyi kınıyorum. Hristiyan kutsalımızdır.
Forum: Haberler 08-03-2021, 10:51
Cevap: 10
Görüntüleme: 298
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Acilen yanına Emenike ve İran-Nijerya maçının 22...

Acilen yanına Emenike ve İran-Nijerya maçının 22 oyuncusu verilmeli.
Forum: Haberler 08-03-2021, 10:45
Cevap: 30
Görüntüleme: 778
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Futbol rezilliğini izleyen adam her şeyi izler......

Futbol rezilliğini izleyen adam her şeyi izler... Futbol izleyen birisi olarak diyorum bunu.
Forum: Haberler 08-03-2021, 09:22
Cevap: 30
Görüntüleme: 778
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Beyler 6 yıldır mı güreş izliyorsunuz beyler...

Beyler 6 yıldır mı güreş izliyorsunuz beyler...
Forum: Serbest Kürsü 01-03-2021, 16:44
Cevap: 12
Görüntüleme: 194
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Normalde evet ama bunca pedofili şerefsiz varken...

Normalde evet ama bunca pedofili şerefsiz varken ben koymayabilirim. Ciddi aşırı bir noktada bu.
Forum: Haberler 23-02-2021, 16:04
Cevap: 5
Görüntüleme: 184
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Veli Kavlak oldu adam...

Veli Kavlak oldu adam...
Forum: Serbest Kürsü 19-02-2021, 14:12
Cevap: 11
Görüntüleme: 317
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Karma çok saçma. Öğretmenlere müthiş zorluğu...

Karma çok saçma. Öğretmenlere müthiş zorluğu oluyor.
Forum: Güreş Hakkında 19-02-2021, 13:23
Cevap: 5
Görüntüleme: 197
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Heil WALTER.

Heil WALTER.
Forum: Güncel Sorular 14-02-2021, 04:38
Cevap: 7
Görüntüleme: 214
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Bischoff abim.

Bischoff abim.
Forum: WWE Süper Yıldızları 10-02-2021, 02:01
Cevap: 12
Görüntüleme: 330
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
WALTER, Edge ve diğer tüm güncel şampiyonları...

WALTER, Edge ve diğer tüm güncel şampiyonları cebinden çıkartır.
Forum: Genel Sorular 05-02-2021, 11:52
Cevap: 23
Görüntüleme: 464
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Santino. Roman Reigns John Cena ...

Santino.

Roman Reigns
John Cena
Charlotte Flair
Forum: Güreş Hakkında 02-02-2021, 00:56
Cevap: 3
Görüntüleme: 204
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Valla Captain Charisma adam.

Valla Captain Charisma adam.
Forum: Güncel Sorular 01-02-2021, 09:33
Cevap: 19
Görüntüleme: 495
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Tarihin en büyük güreşçisi Christian Cage...

Tarihin en büyük güreşçisi Christian Cage...
Forum: Spoiler 01-02-2021, 09:32
Cevap: 9
Görüntüleme: 345
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Tüm lise hayatı boyunca her hafta sonu "Christian...

Tüm lise hayatı boyunca her hafta sonu "Christian döndü mü? Dönecek mi?" diye arama yapan çocuk büyüdü ve güreş hayatında çok geri planda kaldı ama geçmişten gelen bu efsane, geçmişte kalmış o çocuğu...
Forum: Spor Bülteni 27-01-2021, 12:53
Cevap: 10
Görüntüleme: 289
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
Bir takımdan max 2 alarak: Marafona Bulamadım...

Bir takımdan max 2 alarak:
Marafona
Bulamadım
Marcao
Caulker
Caner
Josef
Taylan
Pelkas
Gradel
Forum: Serbest Kürsü 05-01-2021, 13:09
Cevap: 13
Görüntüleme: 242
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
5 8.

5 8.
Forum: Güncel Sorular 05-01-2021, 01:07
Cevap: 8
Görüntüleme: 235
Son Mesaj Atan Captain of Peepulation
KURT ANGLE.

KURT ANGLE.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.