GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,08 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: TRuzgarEfe
Forum: Serbest Kürsü 22-02-2020, 21:08
Cevap: 16
Görüntüleme: 232
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Kanka hayırlı olsun öncelikle. RDR 2'yi...

Kanka hayırlı olsun öncelikle. RDR 2'yi bilmiyorum lakin geriye kalan oyunları en kötü halinde orta ayarda rahatça kullanırsın. Lakin internetin iyi ise Geforce now teknolojisine bakmanı öneririm....
Forum: Serbest Kürsü 22-02-2020, 13:35
Cevap: 23
Görüntüleme: 416
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Çok şükür bugün de terörist ilan edildik. Yarını...

Çok şükür bugün de terörist ilan edildik. Yarını da sabırsızlıkla bekliyorum. Ama PKK sıktı başka takımlara atsınlar.



Örgütü senin üzerine yapar.
Forum: Serbest Kürsü 21-02-2020, 18:13
Cevap: 5
Görüntüleme: 115
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Plana göre değişir. Amaç definasyon ise sabah,...

Plana göre değişir. Amaç definasyon ise sabah, bulk ise akşama doğru yapmanı öneririm. Mesela saat 5 gibi.
Forum: Serbest Kürsü 19-02-2020, 13:47
Cevap: 34
Görüntüleme: 824
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Dünyanın gördüğü salgınlarda Corona seviyesinden...

Dünyanın gördüğü salgınlarda Corona seviyesinden başlamıştı. Aynı şekilde kara veba da böyle ağır ağır ilerleyip, 150 milyon insan öldürmüştü.
Forum: Serbest Kürsü 17-02-2020, 21:22
Cevap: 31
Görüntüleme: 803
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Ulan saydığı oyun listesinde adam akıllı tek oyun...

Ulan saydığı oyun listesinde adam akıllı tek oyun Mount & Blade. Sallayacaksan güzel sağla bari boomer. Bu arada ben oyunun yaşı olduğunu düşünmüyorum. 15 yaşında da, 35 yaşında da, 50 yaşında da...
Forum: Serbest Kürsü 16-02-2020, 19:57
Cevap: 36
Görüntüleme: 721
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Sigara içmiyorum. O yüzden 4 5 tane ağır oyun...

Sigara içmiyorum. O yüzden 4 5 tane ağır oyun açıp ekran kartımı yakıyorum senin için.
Forum: Serbest Kürsü 16-02-2020, 19:11
Cevap: 36
Görüntüleme: 721
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Ama Turp toprağın altında olur reis.

Ama Turp toprağın altında olur reis.
Forum: WWE Kadınları 16-02-2020, 10:17
Cevap: 20
Görüntüleme: 606
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Soğuk hava gelmiyor mu lan oraya nerede...

Soğuk hava gelmiyor mu lan oraya nerede çekiliyorlar bunları?
Forum: Serbest Kürsü 15-02-2020, 23:54
Cevap: 11
Görüntüleme: 409
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Vince McMahon kaç para peki?

Vince McMahon kaç para peki?
Forum: Serbest Kürsü 15-02-2020, 23:45
Cevap: 31
Görüntüleme: 574
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Arka odaya da geçebiliriz bunun için.

Arka odaya da geçebiliriz bunun için.
Forum: Serbest Kürsü 15-02-2020, 23:43
Cevap: 31
Görüntüleme: 574
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Tamam da Ekrem abinin acil bir işi olmasa hemen...

Tamam da Ekrem abinin acil bir işi olmasa hemen tüyeceğini zannetmiyorum ki nazik birisine benziyor. Adam paraları bırakıp elbette gitmeyecek, evet katılıyorum Hüseyin çözüm yollarıyla giriş yaptı...
Forum: Serbest Kürsü 15-02-2020, 23:32
Cevap: 31
Görüntüleme: 574
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Adamın işi varmış ama.

Adamın işi varmış ama.
Forum: Güncel Sorular 15-02-2020, 22:18
Cevap: 39
Görüntüleme: 1.118
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Almaz, gerek yok, sen de biliyorsun bunu. Kim...

Almaz, gerek yok, sen de biliyorsun bunu. Kim neyi severek izliyorsa devam etsin abi, 2 3 şirket için birbirinizin kalbini kırmanıza gerek yok.
Forum: iMPACT Güreşçiler 15-02-2020, 21:27
Cevap: 17
Görüntüleme: 570
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Soldakini gördüm ve böylelikle kremanın görevi...

Soldakini gördüm ve böylelikle kremanın görevi başarısız olur. Bu arada şeytan ayrıntıda.
Forum: Serbest Kürsü 14-02-2020, 18:33
Cevap: 7
Görüntüleme: 179
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
''14 Şubat'a İsyan Eden Sap'' diye değiştirilmeli...

''14 Şubat'a İsyan Eden Sap'' diye değiştirilmeli başlık.
Forum: Serbest Kürsü 11-02-2020, 18:54
Cevap: 25
Görüntüleme: 603
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Böyle kadınlar çoğaldıkça, böyle tiplerle olan...

Böyle kadınlar çoğaldıkça, böyle tiplerle olan birliktelikte çoğalacaktır. Bulaşmayın, boş verin.
Forum: Güncel Sorular 10-02-2020, 17:06
Cevap: 26
Görüntüleme: 681
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Kahkaha eşliğinde küfür ederdim. Ama edeceğim...

Kahkaha eşliğinde küfür ederdim. Ama edeceğim küfür Fiend'e olurdu.
Forum: Güreş Hakkında 10-02-2020, 17:05
Cevap: 23
Görüntüleme: 763
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Dedi ve Twitter'dan engel attı.

Dedi ve Twitter'dan engel attı.
Forum: Serbest Kürsü 05-02-2020, 18:09
Cevap: 18
Görüntüleme: 305
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Şükür bugünde vatan haini olduk.

Şükür bugünde vatan haini olduk.
Forum: Serbest Kürsü 05-02-2020, 11:36
Cevap: 63
Görüntüleme: 1.487
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Genelde kızlar erkekleri hep ''kardeş'' modelinde...

Genelde kızlar erkekleri hep ''kardeş'' modelinde görüp erkeklerin kalbini kırardı, lakin bu bende tam tersi. Ben kızları ''kardeş'' kalıbında gördüğüm için çok kalp kırmışım bilmeden. O yüzden...
Forum: Serbest Kürsü 04-02-2020, 14:12
Cevap: 26
Görüntüleme: 736
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Çok mutsuzdum ve bu videoyu izleyince moralim...

Çok mutsuzdum ve bu videoyu izleyince moralim düzeldi. Teşekkür ederim Mete.
Forum: Serbest Kürsü 03-02-2020, 23:50
Cevap: 29
Görüntüleme: 580
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Ne bileyim yani ne diyeceksen ne kime kime ne...

Ne bileyim yani ne diyeceksen ne kime kime ne kimse kimseyi dinler, ne bir şey söylersin ne alırsın.
Forum: Serbest Kürsü 02-02-2020, 10:31
Cevap: 26
Görüntüleme: 770
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Abi sallarsın eyvallah. Ekmek, prim dersin tamam....

Abi sallarsın eyvallah. Ekmek, prim dersin tamam. Ya Allah aşkına bu nasıl içerik lan? Bu ne lan? Lan priminde düzgününü yapamıyor. Bu beyinsiz cismin bir an önce akıl sağlığı için YouTube'den...
Forum: Serbest Kürsü 31-01-2020, 14:40
Cevap: 11
Görüntüleme: 345
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
Olmayan şeyi yiyemezler.

Olmayan şeyi yiyemezler.
Forum: Serbest Kürsü 31-12-2019, 23:14
Cevap: 18
Görüntüleme: 379
Son Mesaj Atan TRuzgarEfe
İşte bu. Geleneksel konumuz yine açıldı Kardeşim...

İşte bu. Geleneksel konumuz yine açıldı Kardeşim nerelerdeydin ya görüşmeyeli 1 sene oldu.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.