GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Youtube Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,08 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: The Unpredictable
Forum: Haberler Bugün, 13:03
Cevap: 1
Görüntüleme: 75
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Austin: Ambrose Olayı İçin Pişmanım

https://i.hizliresim.com/3O9JoA.jpg

2016 yılında Steve Austin, WWE Network'te yayınlanan Stone Cold Steve Austin Podcast'te dönemin WWE şampiyonu Dean Ambrose'u (Jon Moxley) konuk etmişti. Bu...
Forum: Serbest Kürsü Bugün, 12:13
Cevap: 48
Görüntüleme: 880
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Benim için Eminem - Beautiful.

Benim için Eminem - Beautiful.
Forum: Haberler 17-06-2019, 23:19
Cevap: 17
Görüntüleme: 286
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Şu kural olayı hakkında en ufak anladığım bir şey...

Şu kural olayı hakkında en ufak anladığım bir şey yok ama umurumda değil. Maç kart kalite. Bir süredir hiç WWE maçı izlemiyordum, buna bakılır. Keçiciyiz.
Forum: Anket 16-06-2019, 20:05
Cevap: 11
Görüntüleme: 226
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Her zaman ilk IC saltanatı ben de güzel bir tat...

Her zaman ilk IC saltanatı ben de güzel bir tat bırakmıştır, sırf Fastlane 16'daki maç için kıymışlardı saltanata. Ancak cevabım WWE Şampiyonluğu saltanatı olacak.
Forum: Haberler 13-06-2019, 18:23
Cevap: 19
Görüntüleme: 393
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Omega alır.

Omega alır.
Forum: Röportajlar 13-06-2019, 08:21
Cevap: 6
Görüntüleme: 229
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Fiyasko haber olabilir. Gerçekse de WWE ürünü...

Fiyasko haber olabilir. Gerçekse de WWE ürünü Batista boş konuşmuş. Biz WWE izlerken her hafta yerimizden zıplıyoruz yani bunları demesi mümkün değil. Kimse koskoca WWE'nin yazar ekibine laf atamaz....
Forum: Smackdown Tartışma Alanı 12-06-2019, 11:59
Cevap: 7
Görüntüleme: 278
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Miz sen niye face oldun, ne değişti kanka?

Miz sen niye face oldun, ne değişti kanka?
Forum: Güreş Hakkında 12-06-2019, 11:58
Cevap: 32
Görüntüleme: 616
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Tabii ki birçok nedeni var ama ben o konudaki...

Tabii ki birçok nedeni var ama ben o konudaki takıntısını belli ettim. Bana göre de kendisinin hataları var. Ne yapalım, şu an durum böyle. Şirket için de Mox için de hayırlısı olsun diyelim.
Forum: Güreş Hakkında 12-06-2019, 11:54
Cevap: 32
Görüntüleme: 616
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Senin yorumuna gayet doğru dedim...

Senin yorumuna gayet doğru dedim...
Forum: Indy Güreşçileri 12-06-2019, 11:53
Cevap: 4
Görüntüleme: 169
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Bence fakedir bu. Jericho olsa AEW övüp, WWE...

Bence fakedir bu. Jericho olsa AEW övüp, WWE gömüp dururdu. Taker'a çöp derdi. Jericho WWE'yi hiç sevmez. :)
Forum: Güreş Hakkında 12-06-2019, 11:48
Cevap: 32
Görüntüleme: 616
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Gayet doğru. Harcanmadan ziyade push alma dışında...

Gayet doğru. Harcanmadan ziyade push alma dışında potansiyelini gösteremedi biraz onun altında boğuldu. Bunu birçok süperstar yaşıyor. Adam sadece promoları çok seven bir isim. Heel olduktan sonra...
Forum: Güreş Hakkında 12-06-2019, 11:39
Cevap: 32
Görüntüleme: 616
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Vince hakkında doğru tespitleri var ama boş...

Vince hakkında doğru tespitleri var ama boş sıkmış bence de. Ana kadroya gittiğinde bizi eğlendiremezse biz de onu suçlarız aman he senaryoları falan değil.
Forum: Haberler 08-06-2019, 13:10
Cevap: 16
Görüntüleme: 521
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Tamam, Taker'ın Vince McMahon'a olan bağlılığını...

Tamam, Taker'ın Vince McMahon'a olan bağlılığını hepimiz biliyoruz ama o bırakacağım dedi de Vince mi "hayır, bırakamazsın!" dedi?
Sanmıyorum.
Forum: Güncel Sorular 08-06-2019, 13:07
Cevap: 41
Görüntüleme: 956
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Yıl 2019 ve hâlâ WWE'de kemer alan güreşcileri...

Yıl 2019 ve hâlâ WWE'de kemer alan güreşcileri ring içi bazında değerlendirenler var. :D

Lütfen artık şu ayrımı öğrenin: WWE, spor eğlencesi şirketi. Profesyonel güreş kısmı 2. planda.
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 03:47
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Abi siz kıt mısınız ya? Sanki ben adamlar...

Abi siz kıt mısınız ya? Sanki ben adamlar bedavaya güreşiyor diyorum. Daha yorum yapmayacağım, nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlayın.
Forum: Haberler 08-06-2019, 03:18
Cevap: 12
Görüntüleme: 388
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Helal olsun.

Helal olsun.
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 03:17
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Goldberg'ü bilmem de bence Taker seviyor(du). ...

Goldberg'ü bilmem de bence Taker seviyor(du).

Kaç yıllık kariyer, kayfabe koruması her şeyiyle tabii ki bunu sorgulamak bile ayıp olur fakat son 2 yıldır yaptıkları tamamen para yani. Adabıyla...
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 03:10
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Öyle bir performans beklemiyorum tabii ki....

Öyle bir performans beklemiyorum tabii ki. Beklediğim tam da sundukları şekilde olduğu için sadece gülüp geçiyorum. Bana göre HBK, Taker, Goldberg gibi isimler bu Arap şovlarıyla kariyerlerine büyük...
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 03:04
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Zaten hiçbiri beleşe güreşmiyor başkan. Anlatmak...

Zaten hiçbiri beleşe güreşmiyor başkan. Anlatmak istediğim bu kadar açıkken niye başka şekilde anlamak için çabalıyorsunuz ki?
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 02:15
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Ne demek istediğini bilmiyorum ama benim...

Ne demek istediğini bilmiyorum ama benim görüşlerim cidden bu şekilde.
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 01:50
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
İndirecek tabii. Burada olay işini sırf para için...

İndirecek tabii. Burada olay işini sırf para için yapmıyor olmasıdır. Lütfen şuna bile köstek olma, absürt bir konu değil yani bu. Mesajı sen de anlamışsındır.
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 01:29
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Evet, Austin'in güreşme ihtimali yok belki de ama...

Evet, Austin'in güreşme ihtimali yok belki de ama illa ki bir şeye dahil edebilirlerdi, onu kast ettim.
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 01:25
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Eyvallah kanka. :D Ama şimdi doğruları konuşalım....

Eyvallah kanka. :D Ama şimdi doğruları konuşalım. Adamın olayı para değildi, WWE'nin senaryolarını rezalet bulduğu için ayrıldı sırf işini sevdiğinden dolayı. Bryan, Cena gibi isimler de Arabistan'a...
Forum: Güreş Hakkında 08-06-2019, 01:13
Cevap: 36
Görüntüleme: 923
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Parayı Değil, İşini Seven Güreşçilere Saygımız Sonsuz

Fazla konuşmaya gerek yok. Vizyonu olan, işini seven ve para için kariyerini, saygınlığını bir kenara atmayan tüm güreşcilere saygım olduğunu bu gece belirtmek istedim bu konuyla.
...
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları 08-06-2019, 01:09
Cevap: 57
Görüntüleme: 2.387
Son Mesaj Atan The Unpredictable
Başlık her şeyi özetlemiş. :D

Başlık her şeyi özetlemiş. :D
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.