GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Youtube Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,08 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: King Balor
Forum: WWE Süper Yıldızları Dün, 21:19
Cevap: 39
Görüntüleme: 785
Son Mesaj Atan King Balor
Tmm abi knk.

Tmm abi knk.
Forum: WWE Süper Yıldızları Dün, 21:18
Cevap: 31
Görüntüleme: 658
Son Mesaj Atan King Balor
Will Ospreay, Ricochet'i ikiye katlar.

Will Ospreay, Ricochet'i ikiye katlar.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 21:17
Cevap: 34
Görüntüleme: 882
Son Mesaj Atan King Balor
Daha denilmeden yaptık yine kurtulamadık. :D

Daha denilmeden yaptık yine kurtulamadık. :D
Forum: Güncel Sorular Dün, 13:23
Cevap: 11
Görüntüleme: 236
Son Mesaj Atan King Balor
Geçen sene öyle bir şey olmadı.

Geçen sene öyle bir şey olmadı.
Forum: Serbest Kürsü Dün, 13:14
Cevap: 33
Görüntüleme: 598
Son Mesaj Atan King Balor
Allah gani gani rahmet eylesin.

Allah gani gani rahmet eylesin.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 13:01
Cevap: 34
Görüntüleme: 882
Son Mesaj Atan King Balor
Seth Rollins, Evrensel Kemeri'nin yüz karasıdır....

Seth Rollins, Evrensel Kemeri'nin yüz karasıdır. Bu kadar kötü bir şampiyon, bu kadar kötü bir saltanat olamaz. Aman diyeyim tüm suçu yazar takımına atmayın. Seth de sütten çıkmış ak kaşık değil.
...
Forum: Güreş Hakkında Dün, 12:05
Cevap: 18
Görüntüleme: 385
Son Mesaj Atan King Balor
Giden arkadaşlara üzülüyorum. :( Para çöpe gitti...

Giden arkadaşlara üzülüyorum. :( Para çöpe gitti gibi bir şey oldu.
Forum: Serbest Kürsü Dün, 09:05
Cevap: 26
Görüntüleme: 192
Son Mesaj Atan King Balor
İyi ki doğdun.

İyi ki doğdun.
Forum: Güreş Hakkında Dün, 09:03
Cevap: 5
Görüntüleme: 180
Son Mesaj Atan King Balor
Larry Csonka'dan Stomping Grounds Puanlamaları

– WWE Cruiserweight Championship Match: Drew Gulak defeated Champion Tony Nese & Akira Tozawa @ 11:25 via pin [****]
– Raw Women’s Championship Match: Champion Becky Lynch defeated Lacey Evans @...
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 02:04
Cevap: 13
Görüntüleme: 389
Son Mesaj Atan King Balor
Rico da iyi push aldı ha. Beyazıt işte şimdi...

Rico da iyi push aldı ha. Beyazıt işte şimdi biraz sinirlenebilir.
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları Dün, 01:42
Cevap: 13
Görüntüleme: 316
Son Mesaj Atan King Balor
La bu maç ne ya offff.

La bu maç ne ya offff.
Forum: WWE PPV Tartışma Alanı Dün, 01:22
Cevap: 307
Görüntüleme: 2.781
Son Mesaj Atan King Balor
Abi bu feud çok mu muhteşemdi ki de seyirci bu...

Abi bu feud çok mu muhteşemdi ki de seyirci bu kadar iyi? Valla anlamadım. Ben mi bir şeyler kaçırdım?

Bu arada maç güzeldi. 3.75 alır. Seyircinin emeği büyük bunda. Sağolsun reisler.
Forum: WWE PPV Tartışma Alanı Dün, 00:51
Cevap: 307
Görüntüleme: 2.781
Son Mesaj Atan King Balor
YESSSSS

YESSSSS
Forum: Serbest Kürsü Dün, 00:40
Cevap: 4
Görüntüleme: 121
Son Mesaj Atan King Balor
Hasmına Tombstone Piledriver Yapan Kız

https://www.instagram.com/p/BzCCeUkgZ5x/?igshid=ghm25pd54c2b

Bi' öldürmediği kalmış.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 23:56
Cevap: 20
Görüntüleme: 360
Son Mesaj Atan King Balor
Mavi eşarplı abla iyi kudurmuş, bir güzel de...

Mavi eşarplı abla iyi kudurmuş, bir güzel de ağlamış. Aklıma Kuduz Köpek kitabı geldi yine. Üstünde ampül işaretli, ahahahahahah.

Demek valiye hakaret eden birisini başa getirdiler öyle mi?...
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 23:47
Cevap: 14
Görüntüleme: 325
Son Mesaj Atan King Balor
NE

NE
Forum: Sosyal Mekanlar 23-06-2019, 23:43
Cevap: 1.627
Görüntüleme: 40.334
Son Mesaj Atan King Balor
Mehmet'i kısa bir süre de olsa RPG ekibine ne...

Mehmet'i kısa bir süre de olsa RPG ekibine ne kadar çok şey kattığını ve RPG için neler yaptığını bilecek kadar tanıdım. Kendisi de RPG ekibi için her zaman çok çalışmış, yine çalıştı. Asla bir...
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 23:29
Cevap: 8
Görüntüleme: 211
Son Mesaj Atan King Balor
Güzel yorumlamış. Tebrik ederim.

Güzel yorumlamış. Tebrik ederim.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:36
Cevap: 4
Görüntüleme: 89
Son Mesaj Atan King Balor
Bu gerçekten güzel bir şey ama.

Bu gerçekten güzel bir şey ama.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:34
Cevap: 15
Görüntüleme: 363
Son Mesaj Atan King Balor
Bu hesap çok kanser bir hesap ya.

Bu hesap çok kanser bir hesap ya.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:31
Cevap: 13
Görüntüleme: 337
Son Mesaj Atan King Balor
Kör oldum.

Kör oldum.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:29
Cevap: 76
Görüntüleme: 1.029
Son Mesaj Atan King Balor
Oluuuurrr. Çekelim canım. <3 Tahsin...

Oluuuurrr. Çekelim canım. <3



Tahsin Soylu... yok ya. Olmuyor bana.



Akshksjdkdjdndkndkdndjd, silinmeden repleyeyim bari.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:27
Cevap: 282
Görüntüleme: 5.428
Son Mesaj Atan King Balor
Last Chance reisten çoktan bir açıklama gelmiş.

Last Chance reisten çoktan bir açıklama gelmiş.
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:25
Cevap: 76
Görüntüleme: 1.029
Son Mesaj Atan King Balor
HDP seçmenlerine diyor onu. Birlik beraberlik...

HDP seçmenlerine diyor onu. Birlik beraberlik mesajı veriyor işte. Görünürde hoş durmuyor ama napsın? Süleyman Soylu gibi ona buna "terörist" deyip milleti ayrıştırıp bölücülük mü yapsın?
Forum: Serbest Kürsü 23-06-2019, 20:21
Cevap: 6
Görüntüleme: 81
Son Mesaj Atan King Balor
Ya ne demek bir şey yapmadı? Git de gündemi takip...

Ya ne demek bir şey yapmadı? Git de gündemi takip et. Ama yok, saçma sapan forumda trollemeler yapmalar, yok forum admini seyfendi falan filan. Profillere saçma photoshoplar atmalar.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.