GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,46 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: LegenDWyatt
Forum: Serbest Kürsü Bugün, 02:25
Cevap: 4
Görüntüleme: 145
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
AKP ve HDP mağdur olamadan duramıyor bu ülkede....

AKP ve HDP mağdur olamadan duramıyor bu ülkede. Sürekli bir mağduriyet.
Forum: Serbest Kürsü Dün, 00:52
Cevap: 13
Görüntüleme: 718
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Atatürk'ün erkenden ölmesi. 20 yıl , sadece 20...

Atatürk'ün erkenden ölmesi. 20 yıl , sadece 20 yıl daha diktatörlüğünü sürdürebilse çok başka bir konumda olurduk muhtemelen.
Forum: Serbest Kürsü 28-07-2021, 23:03
Cevap: 9
Görüntüleme: 188
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Gerçek anlamda hiçbiri. Bu halkın gelenek ve...

Gerçek anlamda hiçbiri. Bu halkın gelenek ve göreneklerini tek tek sıralasak, %90-95 kadarını saçma bulduğum sonucuna varırız. Türkiyedeki herhangi bir partinin bunları saçma bulma oranı en fazla ne...
Forum: Spor Bülteni 28-07-2021, 02:05
Cevap: 6
Görüntüleme: 190
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Sınırsız olmalı. Takımlar 1 tane Türk futbolcuyu...

Sınırsız olmalı. Takımlar 1 tane Türk futbolcuyu ilk 11'e monte ederken bile ıkınıyorlar.
Forum: Spor Bülteni 28-07-2021, 01:35
Cevap: 15
Görüntüleme: 221
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Tamamen PSV'ye bağlı durum. Ben orta şekerli...

Tamamen PSV'ye bağlı durum. Ben orta şekerli oynayacaklarını düşünüyorum.

Galatasaray 0-3 PSV
Forum: Spor Bülteni 27-07-2021, 17:11
Cevap: 3
Görüntüleme: 164
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Guardiola hocam çök artık şu adama. Çağlar'ı da...

Guardiola hocam çök artık şu adama. Çağlar'ı da paket olarak getir. Hükmedelim tüm kupalara.
Forum: Serbest Kürsü 27-07-2021, 15:20
Cevap: 2
Görüntüleme: 87
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
AKPliler ve HDP'liler rahatsız bu durumdan. Ee o...

AKPliler ve HDP'liler rahatsız bu durumdan. Ee o zaman bize de Tanju Özcan fanı olmak düşer.

https://youtu.be/STF6Ih5-Jc0
Forum: WWE Kadınları 27-07-2021, 01:11
Cevap: 9
Görüntüleme: 368
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Ne biçim sütyen oğlum o. İki roll-upta patates...

Ne biçim sütyen oğlum o. İki roll-upta patates olmuş.
Forum: Spor Bülteni 26-07-2021, 00:48
Cevap: 8
Görüntüleme: 294
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Seria gol krallığı + lig şampiyonluğu + yerel...

Seria gol krallığı + lig şampiyonluğu + yerel kupa için son bir sezon daha. Sonra başka büyük bir lige ve yine aynı başarıları tekrarla. Çok başka bir adam bu.

ŞL gelirse ballı kaymak olur.
Forum: Serbest Kürsü 25-07-2021, 18:50
Cevap: 24
Görüntüleme: 452
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Oha... 🥺 Lan kendi kendime kafayı yiyecektim,...

Oha... 🥺 Lan kendi kendime kafayı yiyecektim, sonunda benimle aynı fikirde olan birini buldum. "Gerçekten bende mi bir sorun var?" diye düşünüp duruyordum. Rahatladım. 🥰
Forum: Serbest Kürsü 25-07-2021, 18:44
Cevap: 24
Görüntüleme: 452
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Destekçi bulduğuma göre yardırabilirim......

Destekçi bulduğuma göre yardırabilirim... Angelina Jolie, Adriana Lima ve Monica Belluci üçlüsü de güzel değil.
Forum: Serbest Kürsü 25-07-2021, 18:34
Cevap: 24
Görüntüleme: 452
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Güzel değil. Geçmiş yıllarına baktım, yine güzel...

Güzel değil. Geçmiş yıllarına baktım, yine güzel değil.
Forum: Serbest Kürsü 24-07-2021, 18:15
Cevap: 2
Görüntüleme: 124
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Diyanet İşleri Bakanlığı, imam hatipler ve Sarı...

Diyanet İşleri Bakanlığı, imam hatipler ve Sarı Mikrofon aynı anda kapatılsın. Rica ediyorum sizden. Bomboş bir YouTube kanalı.
Forum: Güncel Sorular 24-07-2021, 03:45
Cevap: 15
Görüntüleme: 272
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
40.000 kapasiteli arenada Rumble düzenleyip son...

40.000 kapasiteli arenada Rumble düzenleyip son sıradan CM Punk sok bakalım neler oluyor.
Forum: Spor Bülteni 23-07-2021, 18:19
Cevap: 20
Görüntüleme: 272
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Aynen abi, FT'nin yeni aklına geldi zaten Ghezzal...

Aynen abi, FT'nin yeni aklına geldi zaten Ghezzal transferinin pahalıya patlayacağı. Aynen öyle.
Forum: Serbest Kürsü 23-07-2021, 18:13
Cevap: 10
Görüntüleme: 253
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Keşke Merve Boluğur'un hayalindeki erkek...

Keşke Merve Boluğur'un hayalindeki erkek olabilsem...
Forum: Haberler 21-07-2021, 09:10
Cevap: 25
Görüntüleme: 762
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Haberleri takip etsem niye sorayım? Sakin.

Haberleri takip etsem niye sorayım? Sakin.
Forum: Haberler 21-07-2021, 03:40
Cevap: 25
Görüntüleme: 762
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Arkadaşlar neden seviniyorsunuz WWE'den...

Arkadaşlar neden seviniyorsunuz WWE'den ayrılacağı için? Bilgilendirin lütfen beni.
Forum: Spor Bülteni 20-07-2021, 19:03
Cevap: 14
Görüntüleme: 152
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
PSV 3-0 GS

PSV 3-0 GS
Forum: Serbest Kürsü 20-07-2021, 01:37
Cevap: 9
Görüntüleme: 298
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Biz neden böyle duruyoruz ben anlamıyorum. Bir...

Biz neden böyle duruyoruz ben anlamıyorum. Bir tane biri bir ateş yaksa millet birlik olup arkasından gidecek ama çıt yok.

Bu insanların çoğu cahil, ilkel. Bunların yanında biz profesör gibi...
Forum: WWE PPv Tartışma Konuları 19-07-2021, 12:50
Cevap: 20
Görüntüleme: 756
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Oğlum, bu kadar mı zor Edge'in kickout yapması....

Oğlum, bu kadar mı zor Edge'in kickout yapması. Yapsa ne olacak, Reigns'in beli mi kırılacak? Çok ilginç bir şirket.
Forum: Serbest Kürsü 19-07-2021, 03:20
Cevap: 24
Görüntüleme: 414
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Güzellik/Yakışıklılık 2 Duygusallık 3 ...

Güzellik/Yakışıklılık 2
Duygusallık 3
Güvenilirlik ?
Sportifllik 0
Çalışkanlık 2
Aile iilişkileri 6
Aşk meseleleri 0
Kendini sevme 2
Sağlık 5 (30'a gelince kellik başlar. Yüzüm mayın tarlası.)
Forum: WWE PPV Tartışma Alanı 18-07-2021, 03:41
Cevap: 47
Görüntüleme: 3.202
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Geçmiş yıllara şükrettirecek kadar kötü bir kart....

Geçmiş yıllara şükrettirecek kadar kötü bir kart. Vay anam vay.
Forum: Serbest Kürsü 15-07-2021, 16:10
Cevap: 10
Görüntüleme: 561
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
Muhtemelen Oxford üniversitenin eski rektörü...

Muhtemelen Oxford üniversitenin eski rektörü atanacak ve okulu çok daha iyi yerlere getirecek. Çok iyi ve doğru bir karar olmuş. Melih Bulu'nun seçilmesi büyük bir hataydı ama bu daha üst bir kişi...
Forum: Serbest Kürsü 15-07-2021, 15:57
Cevap: 3
Görüntüleme: 159
Son Mesaj Atan LegenDWyatt
HDP'nin az bir farkla ikinci olmasına rağmen...

HDP'nin az bir farkla ikinci olmasına rağmen haber başlığında adının geçmediğini gören CHP'li görünümlü HDP'liler bayram ediyor.

AKP'ye ve HDP'ye oy vermeye bu kadar çok insanın meyilli olması...
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Versiyon Gizli
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "İletişim" linki aracılığıyla ulaşın.