GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,08 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Lunatic Phenomenal
Forum: Spor Bülteni Bugün, 16:40
Cevap: 11
Görüntüleme: 121
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
https://twitter.com/VVabiiSabi/status/105362535902...

https://twitter.com/VVabiiSabi/status/1053625359026044928
Forum: Anket Bugün, 16:39
Cevap: 17
Görüntüleme: 203
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Net Taz. Hele, eğik biçimde konulmuş masaya...

Net Taz. Hele, eğik biçimde konulmuş masaya yaptığı T-Bone Suplex'i efsanedir.
Forum: Serbest Kürsü Bugün, 16:38
Cevap: 15
Görüntüleme: 199
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Chelsea yardımcı antrenörünün üzerine Khabib gibi...

Chelsea yardımcı antrenörünün üzerine Khabib gibi atlaması... ManU'yu sevmem ama Mourinho çok büyük adam.

Ayrıca Mou'nun ikinci Chelsea macerası değil de ilk Chelsea macerası Chelsea'yi bugünkü...
Forum: Serbest Kürsü Bugün, 16:29
Cevap: 23
Görüntüleme: 726
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Dün izledim de cidden ülkedeki her meslekte durum...

Dün izledim de cidden ülkedeki her meslekte durum böyle. Ben hakim olmayı planlıyorum da şöyle videoları gördükçe, üniversiteye girer girmez okulu dondurup ticarete atılmayı düşünüyorum. Ama onda da...
Forum: Serbest Kürsü Bugün, 16:24
Cevap: 10.334
Görüntüleme: 348.926
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
2 ay sonra falan bilardo oynamaya gittik de...

2 ay sonra falan bilardo oynamaya gittik de hamlamışız yav...
Forum: Sorular Bugün, 12:10
Cevap: 6
Görüntüleme: 74
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Tyler Breeze. Ana kadroda yapabileceği hiçbir şey...

Tyler Breeze. Ana kadroda yapabileceği hiçbir şey yok. 100 kişilik NXT canlı etkinliklerinde Ricochet'e yenileceğine gelsin 205 Live'da harika maçlara çıkıp kemer kazansın. Onun dışında istediğim...
Forum: Spoiler Bugün, 11:27
Cevap: 2
Görüntüleme: 115
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Rascalz umarım basit bir şekilde kazanmamıştır...

Rascalz umarım basit bir şekilde kazanmamıştır yine. Çok iyi maçlar var gibi. Puma King kralı görmek de çok iyi. Bandido'nun Fenix'i yenmesi de ilginç.
Forum: Diğer Federasyonlar Hk. Tartışmalar Bugün, 11:25
Cevap: 7
Görüntüleme: 112
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Cobb'un Indy Star olma yükselişi geç olsa da...

Cobb'un Indy Star olma yükselişi geç olsa da başladı. Umarım Indy'lerin top ismi olabilir. Walter'ın elinde tuttuğu daha çok kemer var ama PWG kemerini çok da bir şey yapamadan kaybetmesi, WWE'ye...
Forum: Haberler Bugün, 11:21
Cevap: 7
Görüntüleme: 112
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Charlotte'ın eskisi gibi yanında babası ile...

Charlotte'ın eskisi gibi yanında babası ile beraber heel olmasını aşırı isterim. Umarım o double turn Evolution'da olur.
Forum: Sorular Bugün, 11:19
Cevap: 2
Görüntüleme: 43
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Eğer LU'da extreme türde bir maç varsa ve maçta...

Eğer LU'da extreme türde bir maç varsa ve maçta Mil Muertes varsa maç onundur
Bu kadar netim.
Forum: WWE Women's Bugün, 11:17
Cevap: 2
Görüntüleme: 63
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Akira Tozawa with a fan.

Akira Tozawa with a fan.
Forum: Haberler Bugün, 09:08
Cevap: 8
Görüntüleme: 221
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Summerslam döneminden beri zaten RAW booking...

Summerslam döneminden beri zaten RAW booking ekibinde çalışıyor Heyman. Yine dominant bir karakteri booklaması çok iyi. Geçen haftaki promo da çok iyiydi. Ronda oyunculuğunu da biraz geliştirdi mi...
Forum: Haberler Bugün, 09:05
Cevap: 16
Görüntüleme: 383
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Göz ise şovlara çıkabileceğini düşünüyorum....

Göz ise şovlara çıkabileceğini düşünüyorum. Güreşçiler bacak ya da koldan sakatlanmadıkları sürece şovlara çıkıyorlar hatta.
Forum: Haberler Dün, 23:15
Cevap: 4
Görüntüleme: 218
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Mike Tenay baba spiker olsa daha iyi olur ama...

Mike Tenay baba spiker olsa daha iyi olur ama gimmickli falan olacaksa 205 Live GM'i olmasını isterim. Heel olursa çok daha iyi olur.
Forum: Spor Bülteni Dün, 22:02
Cevap: 5.409
Görüntüleme: 265.253
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Aşırı ama aşırı şanssızdık. Kendi sahamızdaydı...

Aşırı ama aşırı şanssızdık. Kendi sahamızdaydı zaten maç. Kötü değildik yani. Ama daha ilk yarıdan 3 adam değiştirmek zorunda kaldık.
Forum: Duyurular, İstekler ve Öneriler Dün, 22:01
Cevap: 24
Görüntüleme: 406
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Allah kahretsin unutulmuşuz.

Allah kahretsin unutulmuşuz.
Forum: RPG Oyuncular Dün, 19:08
Cevap: 12
Görüntüleme: 340
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
https://i.hizliresim.com/Q2b0AV.jpg...

https://i.hizliresim.com/Q2b0AV.jpg (https://hizliresim.com/Q2b0AV)

İsim: ''The Kapital One'', ''Boss Of America'', ''Your Master's Master'' ve ''Great American Society Leader'' Damien Sandow...
Forum: Serbest Kürsü Dün, 18:51
Cevap: 36
Görüntüleme: 566
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Ufak hoşlanmalar ve haliyle hoşlaşmalar da oldu...

Ufak hoşlanmalar ve haliyle hoşlaşmalar da oldu ama hiçbir kızı, kendimden bir şeyler feragat edecek kadar sevmedim. Yani aşık olmadım.
Forum: Haberler Dün, 18:50
Cevap: 7
Görüntüleme: 183
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Evolution'un Bilet Satışları Düzelmiş

Bildiğiniz gibi, Evolution şovunun bilet satışları çok iyi gitmiyordu ve WWE de bu durumu düzeltmek adına Nikki Bella vs Ronda Rousey - RAW WC maçını duyurdu şova.

Dave Meltzer'in aktardığına göre...
Forum: Sorular Dün, 18:40
Cevap: 25
Görüntüleme: 407
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Güreşte karizmayı tip olarak düşünmeyin abi....

Güreşte karizmayı tip olarak düşünmeyin abi. Gimmick ve o gimmicke yakışma olarak düşünün. Bu yüzden cevabım çok net bir şekilde Randy Orton.
Forum: Sorular Dün, 18:39
Cevap: 20
Görüntüleme: 257
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Suçu kanıtlanmamasına rağmen, fanlardan ağır...

Suçu kanıtlanmamasına rağmen, fanlardan ağır tepki gelince, WWE de adamı kovmak zorunda kalmıştı ve sonradan suçsuz olduğu da kanıtlanmıştı. Bu yüzden hakkı yendi ve ben de kendisini özledim. 205...
Forum: Sorular Dün, 18:37
Cevap: 10
Görüntüleme: 237
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
8 yılın acısını çıkaracaktır kral. Düzenli olarak...

8 yılın acısını çıkaracaktır kral. Düzenli olarak iyi güreşemez ama belki bir daha olmayacak bu maçta çok da iyi güreşeceğini düşünüyorum.
Forum: Sorular Dün, 18:36
Cevap: 26
Görüntüleme: 273
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
HBK vs Taker - WM 26. Çocukluğuma çok büyük...

HBK vs Taker - WM 26. Çocukluğuma çok büyük şeyler kattı. Asla unutamam. Hem abim ile güreş izlemeye başlayıp güreş ile de büyümeye devam etmiş biri olarak benim için özel çok maç var ama asla...
Forum: Diğer Federasyonlar Hk. Tartışmalar Dün, 18:32
Cevap: 1
Görüntüleme: 37
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
Crane ile SHLAK nasıl takım oluyor abi?

Crane ile SHLAK nasıl takım oluyor abi?
Forum: Haberler Dün, 18:31
Cevap: 9
Görüntüleme: 209
Son Mesaj Atan Lunatic Phenomenal
''Acaba NXT'nin Almanya brandi de açılır mı?''...

''Acaba NXT'nin Almanya brandi de açılır mı?'' sorusu, NXT'ye Alman güreşçiler gelmeye başlayınca ve WWE - wXw ortaklığı resmi olarak duyurulunca bu soru benim de aklımı bir süredir kurcalamaya...
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 


Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Version Gizli
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş : 28 Haziran 2010

Anasayfa

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan GüreşTürkiye forum adresimizde, T.C.K yirminci madde ve 5651 Sayılı Kanunun dördüncü maddesinin ikinci fıkrasına göre, tüm üyelerimiz yazdıkları mesajlardan kendileri sorumludur. GüreşTürkiye hakkında tüm hukuksal şikayetler, iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde değerlendirilecek ve en geç bir hafta içerisinde avukatlarımız tarafından dönüş yapılacaktır. Sitemizde bulunan bir içeriğin, kanunlara aykırı olduğunu veya yanıltıcı olduğunu düşünüyorsanız lütfen alttaki "bize yazin" linki aracılığıyla ulaşın.