Tekil Mesaj gösterimi
Alt 04-02-2018, 19:50   #19
peace begins with a smile
The Vuslat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2014
Nereden: Preston, Lancashire
Mesajlar: 14.182
Konular: 636
Favori Güreşçisi: Wade Barrett
Rep Puanı: 14263
Rep Derecesi: The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. The Vuslat WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.
The Vuslat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Vuslat The Vuslat isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 14263
Mesajlar: 14.182

Standart

Çok yararlı bi konu. Sözlük ağzıyla rezerved.
imza

After almost 9 years, today saw my final day with WWE. I made a decision back in August last year not to re-sign once my current contract expired in June 2016, and I’ve now reached an agreement with management to dissolve the contract a few weeks early.
Thank you to everyone who has supported me over the years, especially the guys I’ve shared a ring and locker room with. I will miss them tremendously.
As planned, I an now taking a well-earned break from the wrestling industry in order to expand my horizons,but I’ll be back in the ring when the time is right.
Thanks for the support everyone, I’ll see you all down the road.
Stu Bennett/Wade Barrett

GWA RPG Karakteri
Wade Barrett
Başarılar
World Heavyweight Champion(Current)
Leader of Nexus

GTW RPG Karakteri
Alberto ''del rio'' Rodriguez
Başarılar
United States Champion (1Time/99Days)
GTW Hardcore Title and United States Title ''Double'' Champion (1Time)
World Heavyweight Champion(1Time/22Days)
Intercontinental Heavyweight Champion(1Time/52Days)
DoR Heavyweight Champion(1Time/43 Days)
GTW Tag Team Champion(1Time/58 Days)
Triple Crown Champion
Grand Slam Champion

The Vuslat isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla