#WeAreNXT
ReQuem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2018
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 17.711
Konular: 3738
Favori Güreşçisi: Baron Corbin
Rep Puanı: 1255892
Rep Derecesi: ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
ReQuem ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı Rise Above Hate Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tam bir Mert Da Vinci olmam.
Alper Da Vinci görmesin bunu.
imza

“This is Ben. He's an old joe that lived around here for a long time, and I do mean a long damn time. Old Ben here took care of my daddy and my daddy's daddy. Till he up and keeled over one day, old Ben took care of me. Growin' up the son of a huge plantation owner in Mississippi puts a white man in contact with a whole lotta black faces. I spent my whole life here, right here in Candieland, surrounded by black faces. Now seein' 'em every day, day in and day out, I only had one question: why don't they kill us? Now right out there on that porch, three times a week for fifty years, old Ben here would shave my daddy with a straight razor. Now, if I was old Ben, I woulda cut my daddy's goddamn throat, an' it wouldn't-a taken me no fifty years of doin' neither. But he never did. Why not? See, the science of phrenology is crucial to understandin' the separation of our two species. And the skull of the African here? The area associated with submissiveness is larger than any human or any other sub-human species on planet Earth. If you examine this piece of skull here you'll notice three distinct dimples. Here, here and here. Now, if I was holdin' the skull of an Issac Newton or a Gallileo, these three dimples would be found in the area of the skull most associated with creativity. But this is the skull of old Ben. And in the skull of old Ben, unburdened by genius, these three dimples exist in the area of the skull most associated with servility. Now bright boy, I will admit you are pretty clever. But if I took this hammer here, and I bashed in your skull with it, you would have the same three dimples...in the same place...as old Ben...

AH SHIT HERE WE GO AGAIN!

#jöntürkler
ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 14:37   #14612
Kuti Mysterio
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2017
Nereden: Osmaniye 19/20
Mesajlar: 13.728
Konular: 2457
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 130915
Rep Derecesi: LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
LoganJeanTR LoganJeanTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 130915
Mesajlar: 13.728

Standart

Alıntı Çıraks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yine iyisin. Bana abi diyenler anama sövüyor.
Doğrudur. Artık kimseye sınırsız güvenmiyorum.
imza

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm. Ben senin için yaşamayı göze almışım.

Forum Başarılarım
Ekim 2018 Ayın Onur Kürsüsü
Kasım 2018 Ayın Onur Kürsüsü
Şubat 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Mart 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Nisan 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Mayıs 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Eylül 2019 Ayın Onur Kürsüsü
7x Ayın İspiyoncusu Listesi
Editörlük Yarışması Üçüncüsü
Süper Ocak Onuncusu
Haftanın Parlayan Üyesi (17.02.2019)
Haftanın Parlayan Üyesi (13.10.2019)
LoganJeanTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 14:42   #14613
#97B642
Rise Above Hate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 24.424
Konular: 677
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Puanı: 436995
Rep Derecesi: Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Rise Above Hate Rise Above Hate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

İleride bir kız çocuğum olsun isterim. Ancak umarım olursa ona küfürler savuran bir güruhla uğraşmak durumunda kalmaz.
imza

eski rpg:

GTW RPG
AJ Styles
Theme Song
Get Ready To Fly
Başarılar
GTW Champion
World Heavyweight Champion
Intercontinental Champion
GTW Tag Team Champion
DoR Tag Team Champion
Sole Survivor (2016)
Slammy Award Winner
Hall of Fame Class of 2018
Rise Above Hate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 16:23   #14614
onye
The Purplemaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2016
Nereden: Hawkins
Mesajlar: 21.295
Konular: 5589
Favori Güreşçisi: Joey Janela
Rep Puanı: 767929
Rep Derecesi: The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
The Purplemaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Purplemaker The Purplemaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 767929
Mesajlar: 21.295

Standart

Alıntı Rise Above Hate Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tam bir Mert Da Vinci olmam.
Alper Da Vinci better than you kardeşim.
imza

“Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you." I been sayin' that shit for years. And if you ever heard it, it meant your ass. I never really questioned what it meant. I thought it was just a cold-blooded thing to say to a motherfucker before you popped a cap in his ass. But I saw some shit this mornin' made me think twice. Now I'm thinkin': it could mean you're the evil man. And I'm the righteous man. And Mr. .45 here, he's the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. Or it could be you're the righteous man and I'm the shepherd and it's the world that's evil and selfish. I'd like that. But that shit ain't the truth. The truth is you're the weak. And I'm the tyranny of evil men. But I'm tryin, Ringo. I'm tryin' real hard to be the shepherd.

he became the shepherd instead of the vengeance.

#jöntürkler
The Purplemaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 16:26   #14615
#WeAreNXT

Üyelik tarihi: Jan 2018
Nereden: İstanbul
Konular: 3738
Favori Güreşçisi: Baron Corbin
Rep Derecesi: ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
ReQuem ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı The Purplemaker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Alper Da Vinci better than you kardeşim.
Tamamen doğru olması.
imza

“This is Ben. He's an old joe that lived around here for a long time, and I do mean a long damn time. Old Ben here took care of my daddy and my daddy's daddy. Till he up and keeled over one day, old Ben took care of me. Growin' up the son of a huge plantation owner in Mississippi puts a white man in contact with a whole lotta black faces. I spent my whole life here, right here in Candieland, surrounded by black faces. Now seein' 'em every day, day in and day out, I only had one question: why don't they kill us? Now right out there on that porch, three times a week for fifty years, old Ben here would shave my daddy with a straight razor. Now, if I was old Ben, I woulda cut my daddy's goddamn throat, an' it wouldn't-a taken me no fifty years of doin' neither. But he never did. Why not? See, the science of phrenology is crucial to understandin' the separation of our two species. And the skull of the African here? The area associated with submissiveness is larger than any human or any other sub-human species on planet Earth. If you examine this piece of skull here you'll notice three distinct dimples. Here, here and here. Now, if I was holdin' the skull of an Issac Newton or a Gallileo, these three dimples would be found in the area of the skull most associated with creativity. But this is the skull of old Ben. And in the skull of old Ben, unburdened by genius, these three dimples exist in the area of the skull most associated with servility. Now bright boy, I will admit you are pretty clever. But if I took this hammer here, and I bashed in your skull with it, you would have the same three dimples...in the same place...as old Ben...

AH SHIT HERE WE GO AGAIN!

#jöntürkler
ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 17:13   #14616
TRENDSETTER
Money Makerz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2014
Mesajlar: 17.277
Konular: 2309
Rep Puanı: 726664
Rep Derecesi: Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Money Makerz Money Makerz isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Standart

Çok iyisiniz sizinle gurur duyuyorum

Money Makerz isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 18:21   #14617
TRENDSETTER

Rep Derecesi: Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

Standart

0 şaka dışarı çıktığımda her 1 dakikada bir bunu yapıyorum.

imza
Alt 12-06-2019, 20:02   #14618
Banned
The Maharaja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2013
Nereden: Sine Qua Non
Mesajlar: 38.866
Konular: 8935
Favori Güreşçisi: "The Maharaja" Jinder Mahal
Rep Puanı: 582284
Rep Derecesi: The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Maharaja Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
The Maharaja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Maharaja The Maharaja isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 582284
Mesajlar: 38.866

Standart

Şöyle bir selamun aleyküm diyelim o zaman naçizane...
The Maharaja isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 20:08   #14619
#97B642

Üyelik tarihi: Mar 2012
Konular: 677
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Derecesi: Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Rise Above Hate Rise Above Hate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı The Bulldogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şöyle bir selamun aleyküm diyelim o zaman naçizane...
Aleyküm selam.

imza

eski rpg:

GTW RPG
AJ Styles
Theme Song
Get Ready To Fly
Başarılar
GTW Champion
World Heavyweight Champion
Intercontinental Champion
GTW Tag Team Champion
DoR Tag Team Champion
Sole Survivor (2016)
Slammy Award Winner
Hall of Fame Class of 2018
Rise Above Hate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 20:47   #14620
TRENDSETTER

Standart

Ne diyeceğimi bilemedim açıkçası, zaten ben de İbrahim değilim.

imza
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık