#WeAreNXT
ReQuem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2018
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 17.711
Konular: 3738
Favori Güreşçisi: Baron Corbin
Rep Puanı: 1255892
Rep Derecesi: ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
ReQuem ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı The Future Nightmare Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Yok mu banner patlatacak olan?
imza

“This is Ben. He's an old joe that lived around here for a long time, and I do mean a long damn time. Old Ben here took care of my daddy and my daddy's daddy. Till he up and keeled over one day, old Ben took care of me. Growin' up the son of a huge plantation owner in Mississippi puts a white man in contact with a whole lotta black faces. I spent my whole life here, right here in Candieland, surrounded by black faces. Now seein' 'em every day, day in and day out, I only had one question: why don't they kill us? Now right out there on that porch, three times a week for fifty years, old Ben here would shave my daddy with a straight razor. Now, if I was old Ben, I woulda cut my daddy's goddamn throat, an' it wouldn't-a taken me no fifty years of doin' neither. But he never did. Why not? See, the science of phrenology is crucial to understandin' the separation of our two species. And the skull of the African here? The area associated with submissiveness is larger than any human or any other sub-human species on planet Earth. If you examine this piece of skull here you'll notice three distinct dimples. Here, here and here. Now, if I was holdin' the skull of an Issac Newton or a Gallileo, these three dimples would be found in the area of the skull most associated with creativity. But this is the skull of old Ben. And in the skull of old Ben, unburdened by genius, these three dimples exist in the area of the skull most associated with servility. Now bright boy, I will admit you are pretty clever. But if I took this hammer here, and I bashed in your skull with it, you would have the same three dimples...in the same place...as old Ben...

AH SHIT HERE WE GO AGAIN!

#jöntürkler
ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11-06-2019, 13:44   #252
bestintheworld
jnsvmli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2011
Mesajlar: 4.638
Konular: 169
Favori Güreşçisi: CM Punk
Rep Puanı: 156512
Rep Derecesi: jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. jnsvmli Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
jnsvmli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
jnsvmli jnsvmli isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 156512
Mesajlar: 4.638

Standart

Alıntı TheMonster292 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Undisputed Era'dan güzel birşey çıkar mı?

Alıntı OhMyMind Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şööööyle bir banner?

Alıntı Falcon Arrow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
400x400 pls.

imza

...your arms are just too short to fight with GOD.

PSN ID - Xbox Live ID - Stream ID : JNSVMLI

GALATASARAY!
★★★★

Eski nick : | Best in The World |
Tumblr - Twitter - deviantART
jnsvmli isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11-06-2019, 14:11   #253
RIHO Two Belts
OhMyMind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2018
Nereden: İstanbul/Trabzon
Mesajlar: 7.188
Konular: 376
Favori Güreşçisi: Riho
Rep Puanı: 84701
Rep Derecesi: OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
OhMyMind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
OhMyMind OhMyMind isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 84701
Mesajlar: 7.188

Standart

Alıntı jnsvmli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Teşekkür ederim, eline sağlık.
imza

OhMyMind isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11-06-2019, 21:02   #254
where is my mind?
Mike Mizanin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Apr 2013
Mesajlar: 28.848
Konular: 308
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 141004
Rep Derecesi: Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mike Mizanin Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Mike Mizanin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mike Mizanin Mike Mizanin isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 141004
Mesajlar: 28.848

Standart

imza

Mike Mizanin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 16:02   #255
#Hedef23
619Rey619 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Nov 2016
Nereden: diagne git artık
Mesajlar: 8.020
Konular: 292
Favori Güreşçisi: Ronaldo Shaqiri
Rep Puanı: 25423
Rep Derecesi: 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.
619Rey619 619Rey619 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Güzel bir banner bekliyorum.
imza

619Rey619 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 16:36   #256
#WeAreNXT

Üyelik tarihi: Jan 2018
Konular: 3738
Favori Güreşçisi: Baron Corbin
Rep Derecesi: ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
ReQuem ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı 619Rey619 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Güzel bir banner bekliyorum.
imza

“This is Ben. He's an old joe that lived around here for a long time, and I do mean a long damn time. Old Ben here took care of my daddy and my daddy's daddy. Till he up and keeled over one day, old Ben took care of me. Growin' up the son of a huge plantation owner in Mississippi puts a white man in contact with a whole lotta black faces. I spent my whole life here, right here in Candieland, surrounded by black faces. Now seein' 'em every day, day in and day out, I only had one question: why don't they kill us? Now right out there on that porch, three times a week for fifty years, old Ben here would shave my daddy with a straight razor. Now, if I was old Ben, I woulda cut my daddy's goddamn throat, an' it wouldn't-a taken me no fifty years of doin' neither. But he never did. Why not? See, the science of phrenology is crucial to understandin' the separation of our two species. And the skull of the African here? The area associated with submissiveness is larger than any human or any other sub-human species on planet Earth. If you examine this piece of skull here you'll notice three distinct dimples. Here, here and here. Now, if I was holdin' the skull of an Issac Newton or a Gallileo, these three dimples would be found in the area of the skull most associated with creativity. But this is the skull of old Ben. And in the skull of old Ben, unburdened by genius, these three dimples exist in the area of the skull most associated with servility. Now bright boy, I will admit you are pretty clever. But if I took this hammer here, and I bashed in your skull with it, you would have the same three dimples...in the same place...as old Ben...

AH SHIT HERE WE GO AGAIN!

#jöntürkler
ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2019, 16:46   #257
#Hedef23

Üyelik tarihi: Nov 2016
Nereden: diagne git artık
Konular: 292
Favori Güreşçisi: Ronaldo Shaqiri
Rep Derecesi: 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. 619Rey619 WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.
619Rey619 619Rey619 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı ReQuem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sağol kanka.
imza

619Rey619 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-06-2019, 07:47   #258
Best Bout Machine
TheBigDog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2017
Nereden: Winnipeg, Kanada
Mesajlar: 865
Konular: 169
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
Rep Puanı: 6058
Rep Derecesi: TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın. TheBigDog Royal Rumble maçını kazandın.
TheBigDog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
TheBigDog TheBigDog isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 6058
Mesajlar: 865

Standart

Şundan güzel bir banner alabilir miyim, rep vereceğim. Şimdiden teşekkürler. Kalite konusunda elimden bir şey gelmiyor maalesef. Bir kaç fotoğraf da attım hepsi böyle oluyor nedense.
imza

#FREE6IX9INE

Konu TheBigDog tarafından (14-06-2019 Saat 13:31 ) değiştirilmiştir.
TheBigDog isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-06-2019, 13:41   #259
mOx
Birazvodka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2012
Mesajlar: 13.599
Konular: 247
Favori Güreşçisi: John Cena
Rep Puanı: 95591
Rep Derecesi: Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Birazvodka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Birazvodka Birazvodka isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 95591
Mesajlar: 13.599

Standart

imza
Birazvodka isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15-06-2019, 19:39   #260
Villain
Mr. Phenomenal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Apr 2019
Nereden: Ankara
Mesajlar: 7.568
Konular: 2410
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Puanı: 625278
Rep Derecesi: Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Mr. Phenomenal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mr. Phenomenal Mr. Phenomenal isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Rep Puanı: 625278
Mesajlar: 7.568

Standart

Şöyle güzel CM Punk bannerlerine açığım. Rep hazır beyler.
imza

5x Haftanın Parlayan Üyesi
5x Onur Kürsüsü
5x Ayın İspiyoncuları
Temmuz Ateşi Konu 1.'si
Temmuz Ateşi Mesaj 1.'si
34. Geleneksel Etkinlik Haftası: Şov İnceleme Yarışması 2.'si
34. Geleneksel Etkinlik Haftası: Maç Kartı Sıra Tahmin Yarışması 2.'si
Büyük İnceleme Etkinliği: 2019 1.'si

Mr. Phenomenal isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama