RIHO Two Belts
OhMyMind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2018
Nereden: İstanbul/Trabzon
Mesajlar: 7.165
Konular: 376
Favori Güreşçisi: Riho
Rep Puanı: 84701
Rep Derecesi: OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
OhMyMind OhMyMind isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

Alıntı OhMyMind Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şunu da ekleyelim;
Maçı değiştirmişler, maçla değişelim pls;

"Hangman" Adam Page vs. MJF vs Jungle Boy vs. Jimmy Havoc - Fatal Four Way
imza

Konu OhMyMind tarafından (11-06-2019 Saat 01:11 ) değiştirilmiştir.
OhMyMind isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 11-06-2019, 09:49   #22
石井智宏
Headlock Master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Sep 2014
Nereden: Hatay
Mesajlar: 36.148
Konular: 6338
Favori Güreşçisi: Hiromu Takahashi
Rep Puanı: 191927
Rep Derecesi: Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Headlock Master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Headlock Master Headlock Master isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 191927
Mesajlar: 36.148

Standart

Şov ücretsiz yayınlanacak.
imza
5 × Haftanın Parlayan Üyesi
7 × Haftanın Parlayan Yöneticisi
25 × Onur Kürsüsü
1 x Slammy Awards: En Aktif

"My name is Chris Jericho and I am 'Le Champion' of AEW. Last week, the debut episode of AEW Dynamite took the world by storm. The highest—yeah, that's right—the highest premiere in TNT history. And it's all because of me. Here's a newsflash: Shut your mouths and sit down! At the end of the episode you saw the five of us beating the hell out of All Elite. We proved who we are. The five of us here, we aren't next, we are now!

These are my confidantes here, the four closest men to me that I've ever met. People have been asking me all week, 'Hey, Chris, all the five of you, are you still gonna be aligned? Are you gonna work together more? Do you have a name?' The answer is yes, to all of it. And let me explain who we are and what we are about:

Look at this guy right here, Sammy Guevara, look at him! He looks like a Spanish God, look how sexy he is! And not only is he a teenage heartthrob, he's one of the greatest performers I've seen at his age in a long time. He's athletic, he's acrobatic, he is simply amazing, and he is on my list.

And then look at these two psychos beside me, right here, Santana and Ortiz. You might have seen them around, but I'll tell you what: they're dirtier than they've ever been, they're nastier than they've ever been. I've personally recruited them to AEW and they are ready to fight. They're angry, they're pitbulls among pitbulls, they are street fighter back alley brutes... and I like it. And that's why they made my list. Viva la raza!

And then this man right here, this giant behind me. You may think you know who he is, but his real name is Jake Hager. And yeah, Jake Hager, he's a former world champion, but more importantly, right here, right now, he is the toughest, most terrifying, most crazy MMA fighter in the world today. Okay, hold on! Hey, hey, calm down for one second! Calm down for one second! 'We the people' sucks and it's dead and buried! It was a stupid idea from bad Creative and all that's gone. [Lauterer Jubel und 'A-E-DUB' Chants] Jake Hager is the most feared MMA fighter on the planet today. And guess what, he's undefeated, and that's a shoot. That makes him the toughest man in AEW. That makes him the toughest man in the entire professional wrestling business, baby. So, he's not afraid to challenge any fighter, wrestler, boxer, MMA guy, former MMA guy, freak bomb, bare-knuckle fighter—you name it, Jake is ready. Look at him, he's a giant!

These are my closest confidants, these are my friends, this is my 'Inner Circle'. We are the Inner Circle, baby!

And we're taking control of AEW, no matter who thinks they are in charge around here—we're in charge now! And I don't care if you're the Young Bucks or Kenny Omega, or that stupid son of a bitch, Cody. Oh yeah, let's talk about Cody. That's right, challenging me on November 9th at Full Gear. Cody's been entitled from his famous family his entire life, was born with a silver spoon in his mouth, his entire life. Well, you know what, Cody? I don't like you and I don't like your family! I don't like your father, Dusty Rhodes, as he was a jerk. I don't like your brother, Dustin Rhodes. I think he's a moron and I'm gonna kick his ass tonight. And most importantly, Cody, on November 9th at Full Gear, when you challenge 'Le Champion' for the AEW championship, you know what's gonna happen to ya? I'm gonna beat the ever-living SHIT outta you!

And then we're gonna walk the streets of Baltimore and we're gonna have a little bit of the bubbleehh in celebration! WE ARE THE INNER CIRCLE! You're welcome."

Headlock Master isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-06-2019, 02:22   #23
RIHO Two Belts

Rep Derecesi: OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. OhMyMind Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.

Standart

Hardcore maçı dikkatimi çekmişti ve oldukça merak uyandırmıştı bende. Buy In'e koymuşlar, bu bir tık maça hypeımı düşürdü fakat yine de merak içerisindeyim.

Bu arada şova 2 hafta kaldı ve hala kadın maçı yok. AEW'e ve Brandi'ye özelden yazdım takmadılar. Sinirleniyorum.
imza

Alt 12-06-2019, 18:44   #24
#AllElite
Deathmatch Classic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2014
Nereden: Aydın
Mesajlar: 1.772
Konular: 137
Favori Güreşçisi: Will Ospreay
Rep Puanı: 134533
Rep Derecesi: Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Deathmatch Classic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Deathmatch Classic Deathmatch Classic isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 134533
Mesajlar: 1.772

Standart

Alıntı OhMyMind Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hardcore maçı dikkatimi çekmişti ve oldukça merak uyandırmıştı bende. Buy In'e koymuşlar, bu bir tık maça hypeımı düşürdü fakat yine de merak içerisindeyim.

Bu arada şova 2 hafta kaldı ve hala kadın maçı yok. AEW'e ve Brandi'ye özelden yazdım takmadılar. Sinirleniyorum.
Yuka Sakazaki vs Riho vs Nyla Rose maçını duyurdular.
imza
this is what you call a ''paradigm shift''
Deathmatch Classic isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-06-2019, 19:46   #25
RIHO Two Belts

Standart

Alıntı Deathmatch Classic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yuka Sakazaki vs Riho vs Nyla Rose maçını duyurdular.
Evet şimdi gördüm ben de. Riho titretecektir.
imza

Alt 12-06-2019, 20:09   #26
Galatasaray SK
The Small Dog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jul 2017
Mesajlar: 5.094
Konular: 316
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
Rep Puanı: 23359
Rep Derecesi: The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin. The Small Dog WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.
The Small Dog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Small Dog The Small Dog isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 23359
Mesajlar: 5.094

Standart

Ücretsiz verilecekse HD link vermeyeni banlamak lazım.
imza
The Small Dog isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 13-06-2019, 00:10   #27
RIHO Two Belts

Standart

Güncel çekelim pls;
imza

Alt 13-06-2019, 00:12   #28
mOx
Birazvodka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2012
Mesajlar: 13.594
Konular: 247
Favori Güreşçisi: John Cena
Rep Puanı: 95591
Rep Derecesi: Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Birazvodka Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Birazvodka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Birazvodka Birazvodka isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 95591
Mesajlar: 13.594

Standart

Güncel.
imza
Birazvodka isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 13-06-2019, 18:37   #29
𝓣𝓱𝓮 𝓘𝓷𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽𝓲𝓫𝓵𝓮
Falcon Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Mesajlar: 5.514
Konular: 2808
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Puanı: 889313
Rep Derecesi: Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Falcon Arrow Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Falcon Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Falcon Arrow Falcon Arrow isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 889313
Mesajlar: 5.514

Standart

Güncel.
imza

#bubblyclub

Falcon Arrow isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 13-06-2019, 18:44   #30
Kuti Mysterio
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2017
Nereden: Osmaniye 19/20
Mesajlar: 13.669
Konular: 2435
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 130915
Rep Derecesi: LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
LoganJeanTR LoganJeanTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 130915
Mesajlar: 13.669

Standart

Ya şu şova bakıp heyecanlamamak mümkün değil. WWE hala imparator bu sektörde ama kalitenin adresi değişiyor gibi.
imza

Forum Başarılarım

Ekim 2018 Ayın Onur Kürsüsü
Kasım 2018 Ayın Onur Kürsüsü
Şubat 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Mart 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Nisan 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Mayıs 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Eylül 2019 Ayın Onur Kürsüsü
7x Ayın İspiyoncusu Listesi
Editörlük Yarışması Üçüncüsü
Süper Ocak Onuncusu