GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

Cevapla

Seçenekler Arama Stil
Alt 14-04-2018, 17:37   #31
domtoretto34
Darklord1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2016
Nerden: Ankara
Mesajlar: 7.797
Konular: 288
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 18392
Rep Derecesi: Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.Darklord1905 Şirketin yüzü artık sensin.
Standart

Güzel bir şov olup Orton'un kemeri alarak RAW'a geçmesi dileğiyle..
imza
the phenomenal one

Alıntı The Bulldogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Asuka güreşebiliyor, Alexa Bliss güreşemiyor. Asuka o şekilde 3 sene seri yapmış olabilir.

"The champ's little tense tonight. The champ is complaining that he doesn't get any respect. You are complaining, because the world doesn't know how phenomenal AJ Styles really is. You – you're upset about a poster?! You're upset about a morning show when somebody says something bad about you?! Dude, how many times have I come to this ring and ten thousand or more people tell me I suck and I don't belong but you, you're complaining about respect?! Everything I got, every day I work for, every day I earn but a guy like you says "oh, he's John Cena, they – they hand him everything" but you're complaining about respect?! Check this one out, this one's a real kicker, right? You're gonna try as hard as you can to make it here, but if you fail, it ain't your fault, it's my fault, right, ‘cause I buried you. But you're – but you're talking about respect? Dude, you've been hot for like six months, I've held this place down for well over a decade. But a guy like you can stand in this ring and call me a sorry excuse for a wrestler. Why? Because I didn't put time in on the Indy scene? Here's a spoiler alert: I wasn't built for the Indy scene, I was built for the WWE, for SmackDown Live, for the Royal Rumble, for moments like right here, right now! So I'm on a level with you, homie. Regardless of how good you think you are, you're not on my level, you're not even on the level below me. I get more done the day than you do in a career. And I never – never talk about what I deserve or how many critics I got, I just earn every day and shut every mouth. You – you're upset about a poster? Hell, photoshop yourself over me, I don't give a damn about a poster, I give a damn about Sunday. Oh yeah, yeah, yeah, I'm sorry for one thing, you're not a guy from Atlanta, you're just a guy. You're just a guy holding on to that championship, because I let you. And you're so unoriginal, you're just like every other guy before you, who hates me so very much, but does everything they can to be me, Mr. Face That Runs The Place?! And you're also just a guy, who on Sunday will find out what everybody already knows. There's only one John Cena and I'm still a bad, bad man. And my time is now. Recognize."
Darklord1905 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-04-2018, 17:45   #32
#TeamRAW
The Sky's Boss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2015
Nerden: Kocaeli
Mesajlar: 24.926
Konular: 2387
Favori Güreşçisi: Seth Rollins
Rep Puanı: 47701
Rep Derecesi: The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Sky's Boss Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Main Event'ta Bryan vs Styles vs Nakamura izleriz gibi geliyor bana. Samoa Joe vs Roman maçı da oldukça merak uyandırıcı. Mahal işte böyle her sene böyle Backlashte böyle demeye dünden razı gibi.
imza

Eski Nick: The Future Nightmare

#hürriyetveitilaf
The Sky's Boss isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-04-2018, 18:39   #33
Kayıtlı Kullanıcı
thebitwandphenom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2018
Mesajlar: 91
Konular: 0
Favori Güreşçisi: CM Punk
Rep Puanı: 174
Rep Derecesi: thebitwandphenom NXT'de büyük yıldızların yanında takım maçlarına çıktın.thebitwandphenom NXT'de büyük yıldızların yanında takım maçlarına çıktın.
Standart

Samoa Joe GRR'da Roman'a saldıracak ve Lesnar kemeri koruyacak diye düşünüyorum.
thebitwandphenom isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-04-2018, 19:06   #34
Matraq Boys
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2017
Nerden: Osmaniye
Mesajlar: 1.705
Konular: 346
Favori Güreşçisi: Charlotte Flair
Rep Puanı: 4574
Rep Derecesi: LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.LoganJeanTR IC kemerini kazandın.
Standart

Umarım beklentilerimi karşılayan bir şov olur.
imza

LoganJeanTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15-04-2018, 12:13   #35
The Bulldogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2013
Nerden: Patagonya
Mesajlar: 23.693
Konular: 5708
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 63830
Rep Derecesi: The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Bulldogy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

4-0.

imza

rise and show some respect for your wwe champion. stand up and show some respect for your wwe champion. this sunday, i will prove that randy orton is nothing but a coward. he is afraid of letting down his hometown of saint louis. he is afraid of disappointing his friends and family. i understand; his father cowboy bob orton will be sitting front row, with some other stars of the past. even after i mention randy's father's name, he is still yet to come out and face me like a man? why?

fear of jinder mahal
fear of the modern day maharaja

the sun has risen on a new era, the era of the modern day maharaja.

#hürriyetveitilaf

https://twitter.com/ahmet_tahir
https://outloathy.tumblr.com/
The Bulldogy isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-04-2018, 19:20   #36
Kayıtlı Kullanıcı
Roman Truth Reigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Apr 2018
Nerden: Alanya
Mesajlar: 7
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi: Roman Truth Reigns NXT'de jobbersın.
Standart

bu maçlar çok klasik
Roman Truth Reigns isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24-04-2018, 10:45   #37
Darklord1905
domtoretto34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2017
Nerden: Ordu
Mesajlar: 6.298
Konular: 313
Favori Güreşçisi: Brock Lesnar
Rep Puanı: 32415
Rep Derecesi: domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Çok muthiş bir şov bekliyorum. Fena hyplandım.
imza

Your new Intercontinental Grandslam champion Seth "Freakin" Rollins...

Be loyal to those who are loyal to you. And respect everyone, even your enemies and competition. (Sadık olanlara sadık kalın. Herkese, düşmanlarınıza ve rekabete bile saygı gösterin) -John Cena

Başarılar
29. Etkinlik Haftası - Wrestlemania Be a Booker 2.si
26. Etkinlik Haftası - SummerSlam Be a Booker 1.si
26. Etkinlik Haftası - SummerSlam El Yazısı 1.si
GüreşTürkiye Onur Kürsüsü - Temmuz 2017
GüreşTürkiye Ayın İspiyoncuları - Temmuz 2017
GüreşTürkiye Ayın İspiyoncuları - Eylül 2017
GüreşTürkiye Ayın İspiyoncuları - Ağustos 2017
GüreşTürkiye Onur Kürsüsü - Ağustos 2017
Be a Booker: Road to WrestleMania Yarışması 2. si

One More Ride

Be a Booker | Survivor Era
domtoretto34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24-04-2018, 21:44   #38
Banned
King of Swiss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2016
Nerden: Sivas
Mesajlar: 1.773
Konular: 94
Favori Güreşçisi: Shawn Michaels
Rep Puanı: 1008
Rep Derecesi: King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.King of Swiss Ana kadroya çağırıldın.
Standart

Ağa bu şov niye ortak?
King of Swiss isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25-04-2018, 13:10   #39
yoo sanane
BeckyFan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Nov 2016
Nerden: Bexplex City
Mesajlar: 6.970
Konular: 157
Favori Güreşçisi: Becky Lynch
Rep Puanı: 13463
Rep Derecesi: BeckyFan isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Standart

Alıntı King of Swiss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ağa bu şov niye ortak?
Artık her PPV ortak.
imza

#sincara4royalrumble2018
#sincara4royalrumble2019
Özgür "Poyiss" Aslan Guy
Més que un club
the man that wwe forgot

RPG: Killian "The Beast of Belfast" Dain
Başarılar: -

Forum Başarılarım
GTR Slammy Awards 2017 Yılın En İyi Kadın Güreşçi Fanı Ödülü
GTR Slammy Awards 2017 En Kafadar Ödülü
1 Efsanevi BaB Konusu - Viewer's Choice
28. Geleneksel Etkinlik Haftası Haxball Royal Rumble Turnuvası Kazananı
Onur Kürsüsü - Ocak 2018, Şubat 2018
Haftanın Parlayan Üyesi - 04.02.2018
BeckyFan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt Dün, 21:01   #40
Flair
QueenFlair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Apr 2018
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 21
Favori Güreşçisi: Charlotte Flair
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi: QueenFlair NXT'de jobbersın.
Standart

Güzel bir şov olacak umarım beklentimin tam üstünde olur
QueenFlair isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık