Anketimiz: Hangi Finisher?
Chaos Theory 13 39,39%
Coast to Coast 20 60,61%
Katılımcı sayısı: 33. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Konu Kapatılmıştır

Seçenekler Arama Stil
Alt 08-02-2013, 00:08   #21
Mr. 205 Live
Mr. Asshole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2012
Nereden: Trabzon - Eskişehir
Mesajlar: 5.893
Konular: 144
Favori Güreşçisi: Chris Jericho
Rep Puanı: 9803
Rep Derecesi: Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın. Mr. Asshole Royal Rumble maçını kazandın.
Mr. Asshole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mr. Asshole Mr. Asshole isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 9803
Mesajlar: 5.893

Standart

Chaos Theory : : :
imza
Mr. Asshole isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:09   #22
daughter of darkness
Paragon of Virtue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2012
Nereden: Thanagar
Mesajlar: 14.883
Konular: 465
Favori Güreşçisi: Ric Flair
Rep Puanı: 36811
Rep Derecesi: Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Paragon of Virtue Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Paragon of Virtue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Paragon of Virtue Paragon of Virtue isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 36811
Mesajlar: 14.883

Standart

Chaos Theory'e gitti oyum.
imza

The question was never if Steen will
But how loud the fans will be chanting KILL STEEN KILL
I am without regret I am devoid of shame
I am the antichrist let them know the name

Paragon of Virtue isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:10   #23
Banned
Bahaddin37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Sep 2012
Nereden: Konya
Mesajlar: 1.498
Konular: 4
Favori Güreşçisi:
Rep Puanı: 20
Rep Derecesi: Bahaddin37 NXT'de jobbersın.
Bahaddin37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bahaddin37 Bahaddin37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 20
Mesajlar: 1.498

Standart

Chaos Theory
Bahaddin37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:10   #24
One Piece Lover :)
Mr. Future Endeavor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2011
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 1.877
Konular: 28
Favori Güreşçisi:
Rep Puanı: 205
Rep Derecesi: Mr. Future Endeavor NXT'de kemer maçına çıkmaya hak kazandın. Mr. Future Endeavor NXT'de kemer maçına çıkmaya hak kazandın. Mr. Future Endeavor NXT'de kemer maçına çıkmaya hak kazandın.
Mr. Future Endeavor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mr. Future Endeavor Mr. Future Endeavor isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 205
Mesajlar: 1.877

Standart

Chaos Theory.
imza
The King Is Here!

Next World Heavyweight Champion Cody Rhodes

Karekter Adı:Samoa Joe
Theme Song:Nation of Violence
Durumu:Heel

The Samoan Submission Machine
Mr. Future Endeavor isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:15   #25
{-{-{ ƐИĪƓMΛƬĪƇ }-}-}
Little Jimmy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2011
Mesajlar: 17.487
Konular: 200
Favori Güreşçisi: Jeff Hardy
Rep Puanı: 11377
Rep Derecesi: Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Little Jimmy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.
Little Jimmy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Little Jimmy Little Jimmy isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 11377
Mesajlar: 17.487

Standart

Chaos Theory.
imza
Little Jimmy isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:18   #26
I Am Awesomee !
The Total Package - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2013
Mesajlar: 149
Konular: 7
Favori Güreşçisi:
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi: The Total Package NXT'de jobbersın.
The Total Package - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Total Package The Total Package isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 10
Mesajlar: 149

Standart

Coast to Coast.
imza

Run away if you see me, Don't even say my name, Don't think that you can know me, Don't try and play that game, Every day that I get better, I watch as you can worse, My script is too the letter, And I'll write your final verse !

ÖLÜMÜNE FENERBAHÇE
The Total Package isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:28   #27
The King in the North
Jeri-Spy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Nov 2011
Nereden: Eskişehir
Mesajlar: 18.663
Konular: 1185
Favori Güreşçisi: Dean Ambrose
Rep Puanı: 31831
Rep Derecesi: Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Jeri-Spy Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Jeri-Spy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Jeri-Spy Jeri-Spy isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 31831
Mesajlar: 18.663

Standart

Coast to Coast dedim ben.
imza

"It's truly amazing to me how one bad decision can change your entire life. You can choose who ou put your trust in. Treat them like family. Treat them like blood. Together, you build a juggernaut. You become absolutely invincible. And watch as they plunge knife into your back. Watch as that betrayal sends them straight to the top. Right where they wanted to be.

The world needs someone like Dean Ambrose to make sure someone like Seth Rollins doeesn't get too comfortable. You see Seth Rollins thinks becae he calls himself the future, that he's untouchable. But he's not. Just sorround yourself with all the suits and seeka fans you want. It won't matter. Tweedle dee and Tweedle dum can't save you. Your big red lapdog can barely stand you, let alone save you. Even mom and daddy can't save you.

Did you honestly think a trip to a local clipping on trumped up charges is enough to keep me from getting my hands on you?
The truth is, Seth, once upon a time, you made a bad decision. You betrayed your brothers. You betrayed your brothers. Now I'm going to take everything from you. You safety, your security, your smile, peace of mind, your well-being. Your WWE World Heavyweight Championship." - Dean Ambrose.

deviantART
steam jeri_spy
Jeri-Spy isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 08-02-2013, 00:30   #28
eod
Ozzie Kendrick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jun 2011
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 13.106
Konular: 1107
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
Rep Puanı: 18416
Rep Derecesi: Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin. Ozzie Kendrick Şirketin yüzü artık sensin.
Ozzie Kendrick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ozzie Kendrick Ozzie Kendrick isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 18416
Mesajlar: 13.106

Standart

Coast to Coast.
imza

the cream always rises to the top.
Ozzie Kendrick isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Konu Kapatılmıştır

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz