GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Forum Sosyal Ekstra Arama

Cevapla

Seçenekler Arama Stil
Alt 08-10-2019, 22:19   #1
onye
The Purplemaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2016
Nereden: Hawkins
Mesajlar: 21.417
Konular: 5615
Favori Güreşçisi: Joey Janela
Rep Puanı: 1001064
Rep Derecesi: The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
The Purplemaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Purplemaker The Purplemaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 1001064
Mesajlar: 21.417

Standart 8 Ekim 2019 RAW Reytingi

Bu haftaki RAW şovu 2.334.000 milyon kişi tarafından izlenmiş. Geçen haftaki şova göre 236 binlik (%9'a tekabül ediyor) düşüş var.

https://www.reddit.com/r/SquaredCirc..._viewers_down
imza

The Purplemaker & Windham Lawrence Rotunda & ReQuem

#jöntürkler
The Purplemaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-10-2019, 22:20   #2
石井智宏
Headlock Master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Sep 2014
Nereden: Hatay
Mesajlar: 36.148
Konular: 6338
Favori Güreşçisi: Hiromu Takahashi
Rep Puanı: 194927
Rep Derecesi: Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Headlock Master Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Headlock Master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Headlock Master Headlock Master isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 194927
Mesajlar: 36.148

Standart

Beklediğimden yüksek bir reyting almış.
imza
5 × Haftanın Parlayan Üyesi
7 × Haftanın Parlayan Yöneticisi
25 × Onur Kürsüsü
1 x Slammy Awards: En Aktif

"My name is Chris Jericho and I am 'Le Champion' of AEW. Last week, the debut episode of AEW Dynamite took the world by storm. The highest—yeah, that's right—the highest premiere in TNT history. And it's all because of me. Here's a newsflash: Shut your mouths and sit down! At the end of the episode you saw the five of us beating the hell out of All Elite. We proved who we are. The five of us here, we aren't next, we are now!

These are my confidantes here, the four closest men to me that I've ever met. People have been asking me all week, 'Hey, Chris, all the five of you, are you still gonna be aligned? Are you gonna work together more? Do you have a name?' The answer is yes, to all of it. And let me explain who we are and what we are about:

Look at this guy right here, Sammy Guevara, look at him! He looks like a Spanish God, look how sexy he is! And not only is he a teenage heartthrob, he's one of the greatest performers I've seen at his age in a long time. He's athletic, he's acrobatic, he is simply amazing, and he is on my list.

And then look at these two psychos beside me, right here, Santana and Ortiz. You might have seen them around, but I'll tell you what: they're dirtier than they've ever been, they're nastier than they've ever been. I've personally recruited them to AEW and they are ready to fight. They're angry, they're pitbulls among pitbulls, they are street fighter back alley brutes... and I like it. And that's why they made my list. Viva la raza!

And then this man right here, this giant behind me. You may think you know who he is, but his real name is Jake Hager. And yeah, Jake Hager, he's a former world champion, but more importantly, right here, right now, he is the toughest, most terrifying, most crazy MMA fighter in the world today. Okay, hold on! Hey, hey, calm down for one second! Calm down for one second! 'We the people' sucks and it's dead and buried! It was a stupid idea from bad Creative and all that's gone. [Lauterer Jubel und 'A-E-DUB' Chants] Jake Hager is the most feared MMA fighter on the planet today. And guess what, he's undefeated, and that's a shoot. That makes him the toughest man in AEW. That makes him the toughest man in the entire professional wrestling business, baby. So, he's not afraid to challenge any fighter, wrestler, boxer, MMA guy, former MMA guy, freak bomb, bare-knuckle fighter—you name it, Jake is ready. Look at him, he's a giant!

These are my closest confidants, these are my friends, this is my 'Inner Circle'. We are the Inner Circle, baby!

And we're taking control of AEW, no matter who thinks they are in charge around here—we're in charge now! And I don't care if you're the Young Bucks or Kenny Omega, or that stupid son of a bitch, Cody. Oh yeah, let's talk about Cody. That's right, challenging me on November 9th at Full Gear. Cody's been entitled from his famous family his entire life, was born with a silver spoon in his mouth, his entire life. Well, you know what, Cody? I don't like you and I don't like your family! I don't like your father, Dusty Rhodes, as he was a jerk. I don't like your brother, Dustin Rhodes. I think he's a moron and I'm gonna kick his ass tonight. And most importantly, Cody, on November 9th at Full Gear, when you challenge 'Le Champion' for the AEW championship, you know what's gonna happen to ya? I'm gonna beat the ever-living SHIT outta you!

And then we're gonna walk the streets of Baltimore and we're gonna have a little bit of the bubbleehh in celebration! WE ARE THE INNER CIRCLE! You're welcome."

Headlock Master isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-10-2019, 22:21   #3
Villain
Mr. Phenomenal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Apr 2019
Nereden: Ankara
Mesajlar: 7.809
Konular: 2546
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Puanı: 650275
Rep Derecesi: Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr. Phenomenal Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Mr. Phenomenal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mr. Phenomenal Mr. Phenomenal isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Rep Puanı: 650275
Mesajlar: 7.809

Standart

Düşüş olmasına rağmen iyi izlenmiş. Umarım devamı gelir.
imza

5x Haftanın Parlayan Üyesi
5x Onur Kürsüsü
5x Ayın İspiyoncuları
Temmuz Ateşi Konu 1.'si
Temmuz Ateşi Mesaj 1.'si
34. Geleneksel Etkinlik Haftası: Şov İnceleme Yarışması 2.'si
34. Geleneksel Etkinlik Haftası: Maç Kartı Sıra Tahmin Yarışması 2.'si
Büyük İnceleme Etkinliği: 2019 1.'si

Mr. Phenomenal isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-10-2019, 22:23   #4
Red Comet
Naito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Sep 2019
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 395
Konular: 7
Favori Güreşçisi: Tetsuya Naito
Rep Puanı: 10989
Rep Derecesi: Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın. Naito WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.
Naito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Naito Naito isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 10989
Mesajlar: 395

Standart

Goldberg'i getirin de 5 milyon rating alsın.
imza

The Beard

G.O.A.T List
1- James Harden
2- Russell Westbrook
3- Michael Jordan
4- Wilt Chamberlain
5- Kareem Abdul-Jabbar
634- LeBron James

Naito isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-10-2019, 22:26   #5
domtoretto34
Darklord1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2016
Mesajlar: 12.895
Konular: 681
Favori Güreşçisi: "The Fiend" Bray Wyatt
Rep Puanı: 215614
Rep Derecesi: Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Darklord1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Darklord1905 Darklord1905 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 215614
Mesajlar: 12.895

Standart

Beter olun.
Darklord1905 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-10-2019, 05:31   #6
Unstable asylum
Jonathandavidgood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2019
Mesajlar: 251
Konular: 1
Favori Güreşçisi: Dean Ambrose
Rep Puanı: 3144
Rep Derecesi: Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın. Jonathandavidgood IC kemerini kazandın.
Jonathandavidgood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Jonathandavidgood Jonathandavidgood isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 3144
Mesajlar: 251

Standart

Daha da beter olmanız dileğiyle..
Jonathandavidgood isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-10-2019, 05:41   #7
♥♥♥LoganJeanTR♥♥♥
Kuti Mysterio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Oct 2018
Nereden: Trabzon
Mesajlar: 5.581
Konular: 311
Favori Güreşçisi: Rey Mysterio
Rep Puanı: 218536
Rep Derecesi: Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Kuti Mysterio Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Kuti Mysterio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kuti Mysterio Kuti Mysterio isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 218536
Mesajlar: 5.581

Standart

Bu şov fazla izlenmiş.
imza
WWE SuperCard : KutiMysterio

Kuti Mysterio & LoganJeanTR

GTR OYUN Kanalının Kurucusu

Forum Başarılarım
Haftanın Parlayan Üyesi 21.04.2019
Haftanın Parlayan Üyesi 22.09.2019

Mart 2019 en çok mesaj yazan 4.üye
33.Etkinlik Haftası
Şov İnceleme Yarışması Birincisi w/Reckless Behaviour
Feud İnceleme Yarışması Birincisi
El Yazısı Yarışması İkincisi
Be A Booker Yarışması İkincisi
Makale ve Kompozisyon Yarışması İkincisi
Profil Dizayn Yarışması İkincisi
Akrostiş Şiir Yarışması Üçüncüsü
34. Etkinlik Haftası
SummerSlam El Yazısı Yarışması Dördüncüsü
Makale ve Kompozisyon Yarışması İkincisi

RPG : "The Mezarcı"Rey Mysterio

Kuti Mysterio isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-10-2019, 07:28   #8
İngiliz Beyefendisi
LegenDWyatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2016
Nereden: Denizli - İngiltere
Mesajlar: 10.953
Konular: 54
Favori Güreşçisi: Erick Rowan
Rep Puanı: 35770
Rep Derecesi: LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LegenDWyatt Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
LegenDWyatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
LegenDWyatt LegenDWyatt isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 35770
Mesajlar: 10.953

Standart

İnanılmaz derecede yüksek. Hak etmiyor.
imza

Alıntı El idolo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Buna inanan ya hıyardır ya da favori güreşçisi Gran Metalik'dir.
LegenDWyatt isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-10-2019, 08:42   #9
Kuti Mysterio
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2017
Nereden: Osmaniye 19/20
Mesajlar: 13.976
Konular: 2520
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 150623
Rep Derecesi: LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. LoganJeanTR Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
LoganJeanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
LoganJeanTR LoganJeanTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 150623
Mesajlar: 13.976

Standart

Yüksek çıkmış hayret.
imza

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm. Ben senin için yaşamayı göze almışım.

Forum Başarılarım
Ekim 2018 Ayın Onur Kürsüsü
Kasım 2018 Ayın Onur Kürsüsü
Şubat 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Mart 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Nisan 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Mayıs 2019 Ayın Onur Kürsüsü
Eylül 2019 Ayın Onur Kürsüsü
7x Ayın İspiyoncusu Listesi
Editörlük Yarışması Üçüncüsü
Süper Ocak Onuncusu
Haftanın Parlayan Üyesi (17.02.2019)
Haftanın Parlayan Üyesi (13.10.2019)
LoganJeanTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-10-2019, 11:30   #10
:D?
Straight Fire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jul 2017
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 8.395
Konular: 755
Favori Güreşçisi: Becky Lynch
Rep Puanı: 48136
Rep Derecesi: Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Straight Fire Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Straight Fire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Straight Fire Straight Fire isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 48136
Mesajlar: 8.395

Standart

İyi yalnız bu reyting. En azından beklenenden.
imza
Straight Fire isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık