Evet 7 36,84%
Hayır 12 63,16%
Katılımcı sayısı: 19. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Cevapla

Seçenekler Arama Stil
Alt 26-10-2019, 18:31   #1
Destroying AEW
Making Kids Cry
Money Makerz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2014
Mesajlar: 19.481
Konular: 2529
Favori Güreşçisi: Bray Wyatt
RPG Karakteri: -
Rep Puanı: 1179958
Rep Derecesi: Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Money Makerz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Money Makerz Money Makerz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 1179958
Mesajlar: 19.481

Standart Hitler Türkleri Severdi

imza

xXx

Money Makerz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 18:32   #2
#Hedef38
The Purplemaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2016
Nereden: Hawkins
Mesajlar: 22.879
Konular: 5979
Favori Güreşçisi: Joey Janela
Rep Puanı: 1185835
Rep Derecesi: The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Purplemaker Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
The Purplemaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Purplemaker The Purplemaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 1185835
Mesajlar: 22.879

Standart

Kesinlikle severdi.
imza

king of the north

The Purplemaker & Windham Lawrence Rotunda
The Purplemaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 18:51   #3
SHIELD
PALATUFAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jul 2015
Nereden: Kütahya
Mesajlar: 1.806
Konular: 74
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
RPG Karakteri:
Rep Puanı: 57994
Rep Derecesi: PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. PALATUFAN Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
PALATUFAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
PALATUFAN PALATUFAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 57994
Mesajlar: 1.806

Standart

Kendi milleti hariç (onun da saf,ari olanları) kimseyi sevdiğini düşünmüyorum.
imza
.encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQaYjsKrX1rpr91M26BGkkO0z3DBqoWU  86Hn3ml_Mf1xoPymYyc5DixJutL

BİR GÜN YENİDEN.....
PALATUFAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 18:53   #4
3 6 1
ReQuem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2018
Mesajlar: 18.004
Konular: 3847
Favori Güreşçisi: Jon Moxley
Rep Puanı: 1402573
Rep Derecesi: ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
ReQuem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ReQuem ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 1402573
Mesajlar: 18.004

Standart

*Sivaslıları severdi.
imza

This is Ben. He's an old joe that lived around here for a long time, and I do mean a long damn time. Old Ben here took care of my daddy and my daddy's daddy. Till he up and keeled over one day, old Ben took care of me. Growin' up the son of a huge plantation owner in Mississippi puts a white man in contact with a whole lotta black faces. I spent my whole life here, right here in Candieland, surrounded by black faces. Now seein' 'em every day, day in and day out, I only had one question: why don't they kill us? Now right out there on that porch, three times a week for fifty years, old Ben here would shave my daddy with a straight razor. Now, if I was old Ben, I woulda cut my daddy's goddamn throat, an' it wouldn't-a taken me no fifty years of doin' neither. But he never did. Why not? See, the science of phrenology is crucial to understandin' the separation of our two species. And the skull of the African here? The area associated with submissiveness is larger than any human or any other sub-human species on planet Earth. If you examine this piece of skull here you'll notice three distinct dimples. Here, here and here. Now, if I was holdin' the skull of an Issac Newton or a Gallileo, these three dimples would be found in the area of the skull most associated with creativity. But this is the skull of old Ben. And in the skull of old Ben, unburdened by genius, these three dimples exist in the area of the skull most associated with servility. Now bright boy, I will admit you are pretty clever. But if I took this hammer here, and I bashed in your skull with it, you would have the same three dimples...in the same place...as old Ben...

ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 19:51   #5
Reigns is Back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2016
Nereden: Ankara
Mesajlar: 2.844
Konular: 42
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
RPG Karakteri:
Rep Puanı: 208759
Rep Derecesi: Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Reigns is Back Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Reigns is Back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Reigns is Back Reigns is Back isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Rep Puanı: 208759
Mesajlar: 2.844

Standart

Alman olmayan hiçbir şeyi sevmezdi.
imza
R.FALCAO
S.NZONZI
M.LEMINA
F.MUSLERA
Ö.BAYRAM
E.AKBABA
H.ONYEKURU
T.ANTALYALI
M.LINNES
R.DONK
Reigns is Back isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 19:54   #6
Banned
Rise Above Hate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 25.029
Konular: 765
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Puanı: 534535
Rep Derecesi: Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Rise Above Hate Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Rise Above Hate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Rise Above Hate Rise Above Hate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 534535
Mesajlar: 25.029

Standart

Geçelim bu ayakları abicim, hadi.
Rise Above Hate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 20:05   #7
#AllElite
Deathmatch Classic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2014
Nereden: Jacksonville, FL
Mesajlar: 3.133
Konular: 344
Favori Güreşçisi: Adam Page
RPG Karakteri:
Rep Puanı: 305994
Rep Derecesi: Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Deathmatch Classic Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Deathmatch Classic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Deathmatch Classic Deathmatch Classic isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 305994
Mesajlar: 3.133

Standart

Türkler Hitleri severdi.
imza

#uncensored
Deathmatch Classic isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 20:17   #8
╬ ⓤⓝⓓⓔⓡ ⓣⓐⓚⓔⓡ ╬
Dargan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2011
Nereden: Arabistan
Mesajlar: 31.136
Konular: 314
Favori Güreşçisi: Undertaker
RPG Karakteri:
Rep Puanı: 16548
Rep Derecesi: Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin. Dargan Şirketin yüzü artık sensin.
Dargan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Dargan Dargan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 16548
Mesajlar: 31.136

Standart

Heil Hitler!
imza

RPG

EMEKLİ

Karakter = Alex Riley
Başarıları =
DOR Inc. (Stable) Kurucu ve Lider (7 Ay)
Day Of Rising GM (1,5 Yıl)
Hardcore Champion (1 Time)
United States Champion (2 Time)
GTW Champion (1 Time)
European Champion (1 Time)
Cruiserweight Champion (1 Time)
Title Unification European Champion vs Cruiserweight Champion (1 Time)
Intercontinental Champion ( 1 Time )
2015 Survivor Series - Survivor Olan DOR Inc. ve Team Riley'in Lideri
Tag Team Champion (1 Time -Eski Forum-)
Match of the Year Wrestlemania IV ME: Team GTW vs DoR Inc.

Konu StephenTrueway tarafından (27-10-2019 Saat 12:52 ) değiştirilmiştir.
Dargan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 20:26   #9
Sports Entertainment Destroyer
DoctorMK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Apr 2013
Nereden: Güney sahilleri
Mesajlar: 41.714
Konular: 3640
Favori Güreşçisi: Matthew Riddle
RPG Karakteri: Dalton Castle
Rep Puanı: 396419
Rep Derecesi: DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. DoctorMK Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
DoctorMK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
DoctorMK DoctorMK isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 396419
Mesajlar: 41.714

Standart

Bu pek sizcesi bizcesi olmayan bir mesele. Aşağıdaki yazıyı okuyun. Sevip sevmediğini bilmek zor, ama saygı duyup örnek aldığı kesin. Zaten Atatürk'ü öğretmen olarak benimsemiş birisinden bahsediyoruz.

http://www.hurriyetdailynews.com/opi...gination-75743
imza

"I really want to give my hands to Brock. You know, I saw him throwing everybody around. I don't care what he says or anybody else says. I don't care he wants the match or not. I'm gonna get him. I don't care. It's not up to him."

RPG Karakter:
Dalton Castle
Başarılar:
First ever GWA Champion
Intercontinental Champion
DoctorMK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-10-2019, 23:17   #10
ThinkLumi
The Speedrunner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Oct 2019
Nereden: Darkside
Mesajlar: 1.632
Konular: 14
Favori Güreşçisi: Io Shirai
Rep Puanı: 124982
Rep Derecesi: The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. The Speedrunner Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
The Speedrunner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
The Speedrunner The Speedrunner isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 124982
Mesajlar: 1.632

Standart

Beni tanısaydı kesinlikle sevmezdi ondan eminim.
The Speedrunner isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık