The Evolution vs. The Shield 31 72,09%
Big Show & Randy Orton & Sheamus vs. The Shield 2 4,65%
The Wyatt Family vs. The Shield 6 13,95%
Katılımcı sayısı: 43. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Cevapla

Seçenekler Arama Stil
Alt 13-08-2017, 00:40   #1
#WTR
The Unpredictable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2016
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 2.643
Konular: 236
Favori Güreşçisi: Dean Ambrose
Rep Puanı: 4855
Rep Derecesi: The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.The Unpredictable IC kemerini kazandın.
Standart Favori Shield Feudunuz?

The Shield'ın en beğendiğiniz feudu hangisi?
imza

three workhorses that run the business.
#ReleaseTheHounds and #BelieveThat.

The Unpredictable isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 00:42   #2
face of fear
Windham Lawrence Rotunda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2016
Nerden: İzmir
Mesajlar: 8.224
Konular: 300
Favori Güreşçisi: Bray Wyatt
Rep Puanı: 19178
Rep Derecesi: Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.Windham Lawrence Rotunda Şirketin yüzü artık sensin.
Standart

CM Punk ile olanı dehşetti bence. Ama Evolution ile olanı bambaşkaydı. Seth'in yaptığı Diving High Knee yeter.
imza

Windham Lawrence Rotunda & Addney

Be a Booker | Extreme World Wrestling
Windham Lawrence Rotunda isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 00:44   #3
Im not finished with you
Xecuitor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jul 2015
Nerden: Samsun
Mesajlar: 172
Konular: 2
Favori Güreşçisi: Sheamus
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi: Xecuitor NXT'de jobbersın.
Standart

The Evolution ile feudları efsaneydi.
imza
Xecuitor isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 00:46   #4
Beast Incarnate
MertLesnar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2017
Mesajlar: 998
Konular: 13
Favori Güreşçisi: Brock Lesnar
Rep Puanı: 552
Rep Derecesi: MertLesnar NXT şampiyonu oldun.MertLesnar NXT şampiyonu oldun.MertLesnar NXT şampiyonu oldun.MertLesnar NXT şampiyonu oldun.MertLesnar NXT şampiyonu oldun.MertLesnar NXT şampiyonu oldun.
Standart

Evolution vs. Shield harika bir şeydi be. SHIELD'i izlerken tek zevk aldığım feud idi.
imza

Biz Şampiyon Olacağız, Bu Çok Net.
MertLesnar isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 01:03   #5
Banned
BelieveThatShield - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jun 2014
Nerden: Dontaku
Mesajlar: 1.675
Konular: 21
Favori Güreşçisi: Hiroshi Tanahashi
Rep Puanı: 3254
Rep Derecesi: BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.BelieveThatShield IC kemerini kazandın.
Standart

Evolution iyiydi.
BelieveThatShield isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 01:05   #6
Burjang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jun 2017
Mesajlar: 1.397
Konular: 9
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
Rep Puanı: 1264
Rep Derecesi: Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.Burjang Ana kadroya çağırıldın.
Standart

The Evolution vs. The Shield.
imza
Burjang isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 01:19   #7
shattered dreams
The Bulldogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2013
Nerden: Patagonya
Mesajlar: 19.272
Konular: 5165
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 13060
Rep Derecesi: The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.The Bulldogy WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.
Standart

Evolution ile olan maçları efsaneydi. Onlara gidiyor oyum.
imza
the country that has given us mahatma gandhi, mother teresa, has not given us the greatest champion of 'em all: jinder mahal
celebrate with the one point three billion people of india, this is history making

all hail the modern day maharaja

#hürriyetveitilaf

like a gunshot by any name is still a sound
though it rattles when it tears love to the ground
can you hear it?
saying i'm fatally yours
Matt Sydal Guy & The Bulldogy

The Bulldogy isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 02:12   #8
BeckyFan
Bella's Legacy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2017
Nerden: İzmir
Mesajlar: 8.748
Konular: 492
Favori Güreşçisi: Paige
Rep Puanı: 21126
Rep Derecesi: Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Bella's Legacy WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.
Standart

The Shield vs. Evolution.
imza
"Oh, The Frenemies, the compulsive liar and the backstabber. You know, actually I don't even care what you two are, what you two wanna call yourselves and yes AJ, you know how the manipulate the people to believe whatever you say is true but let me tell you something. That's not gonna help you win this Sunday. I mean, you two desperately my Divas Championship. And I mean, let's just pray, AJ never get it again 'cause we show never showed up the defended. I mean, I think Brock Lesnar has worked more days than you this past year. But you know what? This pampered plastic mannequin has been running this Divas division while you been on vacation. And you what? You what you remind me of actually, you know what your remind me of? Every other Divas in our locker room, so desperately tryna be us.

See, I actually prefer no labels. But if you wanna know what a real women does? Real women stops talking and does something about that. So why don't you come over right now? Oh that's exactly what I thought, real women right? See you b*tches at WrestleMania."

"We are D-GTR-X and we got two words for ya': POST IT!" -Bella's Legacy&Look A Wizard

"So, uhmm— on November 23rd of last year, I defeated AJ Lee and became your WWE Diva's Champion. Thank you. And for the past 232 days, I have defended that title against every single challenger. I mean, I have given every single Diva a chance and I have taken no short cuts. I am the definition of fearless. And whether it's in this ring, on red carpets, on reality shows, in movies— my goodness, you name it, I am THE Total Diva.

And now, with my lovely sister Brie and Foxy by my side, Team Bella has become unstoppable. We are dominant. Us three have all the power because I'm own this. Us three make the decisions in this Division, we run it and we rule it. And whether Naomi or Paige or any other WWE Diva."

#thisismyhouse
Bella's Legacy isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 02:16   #9
The King in the North
Jeri-Spy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: Eskişehir
Mesajlar: 18.029
Konular: 1165
Favori Güreşçisi: Dean Ambrose
Rep Puanı: 7887
Rep Derecesi: Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.Jeri-Spy Royal Rumble maçını kazandın.
Standart

Maçları, hikayesi hepsi diğerlerini döver; Evolution vs. The Shield en iyisiydi.
imza

"It's truly amazing to me how one bad decision can change your entire life. You can choose who ou put your trust in. Treat them like family. Treat them like blood. Together, you build a juggernaut. You become absolutely invincible. And watch as they plunge knife into your back. Watch as that betrayal sends them straight to the top. Right where they wanted to be.

The world needs someone like Dean Ambrose to make sure someone like Seth Rollins doeesn't get too comfortable. You see Seth Rollins thinks becae he calls himself the future, that he's untouchable. But he's not. Just sorround yourself with all the suits and seeka fans you want. It won't matter. Tweedle dee and Tweedle dum can't save you. Your big red lapdog can barely stand you, let alone save you. Even mom and daddy can't save you.

Did you honestly think a trip to a local clipping on trumped up charges is enough to keep me from getting my hands on you?
The truth is, Seth, once upon a time, you made a bad decision. You betrayed your brothers. You betrayed your brothers. Now I'm going to take everything from you. You safety, your security, your smile, peace of mind, your well-being. Your WWE World Heavyweight Championship." - Dean Ambrose.

deviantART
twitter
ask.fm
Jeri-Spy isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2017, 09:19   #10
Kayıtlı Kullanıcı
bldplt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jul 2016
Mesajlar: 2.617
Konular: 29
Favori Güreşçisi: Roman Reigns
Rep Puanı: 1362
Rep Derecesi: bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.bldplt Ana kadroya çağırıldın.
Standart

The Evolution feud efsanedir.
bldplt isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık