QT
ReQuem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2018
Mesajlar: 19.724
Konular: 4292
Favori Güreşçisi: Drew McIntyre
RPG Karakteri: Baron Corbin
Rep Puanı: 1956292
Rep Derecesi: ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. ReQuem Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
ReQuem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ReQuem ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Rep Puanı: 1956292
Mesajlar: 19.724

Standart

Alıntı basaranflair Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
imza

Bogi & Windham Lawrence Rotunda & ReQuem & Falcon Arrow

UltimateOpportunist & ReQuem

This is Ben. He's an old joe that lived around here for a long time, and I do mean a long damn time. Old Ben here took care of my daddy and my daddy's daddy. Till he up and keeled over one day, old Ben took care of me. Growin' up the son of a huge plantation owner in Mississippi puts a white man in contact with a whole lotta black faces. I spent my whole life here, right here in Candieland, surrounded by black faces. Now seein' 'em every day, day in and day out, I only had one question: why don't they kill us? Now right out there on that porch, three times a week for fifty years, old Ben here would shave my daddy with a straight razor. Now, if I was old Ben, I woulda cut my daddy's goddamn throat, an' it wouldn't-a taken me no fifty years of doin' neither. But he never did. Why not? See, the science of phrenology is crucial to understandin' the separation of our two species. And the skull of the African here? The area associated with submissiveness is larger than any human or any other sub-human species on planet Earth. If you examine this piece of skull here you'll notice three distinct dimples. Here, here and here. Now, if I was holdin' the skull of an Issac Newton or a Gallileo, these three dimples would be found in the area of the skull most associated with creativity. But this is the skull of old Ben. And in the skull of old Ben, unburdened by genius, these three dimples exist in the area of the skull most associated with servility. Now bright boy, I will admit you are pretty clever. But if I took this hammer here, and I bashed in your skull with it, you would have the same three dimples...in the same place...as old Ben...

ReQuem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 01-06-2020, 22:14   #322
Shock The System
demonking19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2017
Nereden: Aydın
Mesajlar: 9.711
Konular: 208
Favori Güreşçisi: Undertaker
RPG Karakteri: -
Rep Puanı: 66210
Rep Derecesi: demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
demonking19 demonking19 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

imza

"AJ Styles küçük bir akvaryumun içindeki büyük balık olabilir, fakat burası köpekbalıkları ile dolu bir okyanus!"
demonking19 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-06-2020, 11:45   #323
Purple World Order 4 Life
Mr.Pacman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2014
Nereden: Dirt Sheet Mahallesi, Nitro Sokak, Palace Of Wisdom Apartmanı No: 619 Slamtown/Merkez
Mesajlar: 15.830
Konular: 379
Favori Güreşçisi: Johnny Gargano
RPG Karakteri: John Morrison
Rep Puanı: 83486
Rep Derecesi: Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Mr.Pacman Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Mr.Pacman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mr.Pacman Mr.Pacman isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Rep Puanı: 83486
Mesajlar: 15.830

Standart

Alıntı Yulier Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Epey sonra gördüm ama teşekkürler.
imza

KAIRI SANE KORUMA DERNEĞİ
(Reckless&Pacman&Speedruner&Kuti Mysterio&Beckyfan)
KAIRI SANE'E ŞİDDETE HAYIR!
NIA JAX'E DUR DE!

One day, they will all come to my funeral just to make sure I stay dead,...but today is not that day! I am alive! My heart is still beating, and I am breathing fresh air for the first time in a long time. My name is Jon Moxley, and I am on a mission to reclaim my soul. And I know I’m not the only one who thinks. You know, it’s about time this industry got a facelift!’ So make no mistake about it; this is an official declaration of war tonight to anyone who wants to get in my way, and anybody who stands in AEW’s way. We have a mission: to knock the pillars of this industry on their a**. We ain’t reading history books anymore, baby, we writin’ em! And this is what you’d call a paradigm shift.

Sizleri Savunacağım
Mick Foley - Shawn Michaels - Bret Hart - John Cena - Johnny Gargano - John Morrison -Minoru Suzuki - Katsuyori Shibata - Kazuchika Okada -Jon Moxley - Kenny Omega -Cody Rhodes - Samoa Joe -AJ Styles Daniel Bryan - Marty Scrull

He is time
Famine, War
Pestilence
You cannot endure

The end is here
The end is here
Fall and pray!

RPG: John Morrison
Başarılar: Pasifiğin İlk GM'i
GWA Şampiyonluğu(1 kere)
Ocean's Şampiyonu (2 kere)
Hardcore Şampiyonu (1 kere)

Mr.Pacman isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt Dün, 19:13   #324
Shock The System

Üyelik tarihi: Jan 2017
Nereden: Aydın
Konular: 208
Favori Güreşçisi: Undertaker
Rep Derecesi: demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. demonking19 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
demonking19 demonking19 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Standart

imza

"AJ Styles küçük bir akvaryumun içindeki büyük balık olabilir, fakat burası köpekbalıkları ile dolu bir okyanus!"
demonking19 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt Dün, 19:25   #325
fall and pray
Windham Lawrence Rotunda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2016
Nereden: İzmir/Kırklareli
Mesajlar: 34.553
Konular: 4253
Favori Güreşçisi: Brock Lesnar
Rep Puanı: 2579463
Rep Derecesi: Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Windham Lawrence Rotunda Windham Lawrence Rotunda isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Standart

Alıntı demonking19 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
imza

"itaatsizliğin raconunu biz koymadık, ama biz uygularız."

Yazı | NXT TakeOver: In Your House Hakkında Ön Değerlendirmelerim, Düşüncelerim

Alıntı The Sinister Scotsman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben sıfır
Sen bir.
Sana çok bulunur,
Ağlayacak omuz.
Bana yine düştü
Ağlayarak otuz
Bir.

-B.Y.
Windham Lawrence Rotunda isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt Dün, 19:29   #326
Beast Incarnate
MertLesnar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2017
Nereden: -
Mesajlar: 4.741
Konular: 455
Rep Puanı: 149295
Rep Derecesi: MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
MertLesnar MertLesnar isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Standart

Allah için Sebastian Vettel banner’ı.
imza

“You're all worthless excuses for women and you will never be able to touch me. And that is reality.

Prove me wrong!”
MertLesnar isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt Dün, 19:39   #327
fall and pray

Üyelik tarihi: Mar 2016
Nereden: İzmir/Kırklareli
Konular: 4253
Rep Derecesi: Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. Windham Lawrence Rotunda Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Windham Lawrence Rotunda Windham Lawrence Rotunda isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Standart

Alıntı MertLesnar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Allah için Sebastian Vettel banner’ı.

imza

"itaatsizliğin raconunu biz koymadık, ama biz uygularız."

Yazı | NXT TakeOver: In Your House Hakkında Ön Değerlendirmelerim, Düşüncelerim

Alıntı The Sinister Scotsman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben sıfır
Sen bir.
Sana çok bulunur,
Ağlayacak omuz.
Bana yine düştü
Ağlayarak otuz
Bir.

-B.Y.
Windham Lawrence Rotunda isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt Dün, 22:44   #328
Beast Incarnate

Üyelik tarihi: Aug 2017
Nereden: -
Konular: 455
Rep Derecesi: MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın. MertLesnar Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
MertLesnar MertLesnar isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Standart

Alıntı Windham Lawrence Rotunda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Harika bir adamsın öz’üm.
imza

“You're all worthless excuses for women and you will never be able to touch me. And that is reality.

Prove me wrong!”
MertLesnar isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık