GüreşTürkiye | WWE Türkiye
Kullanıcı Adınız:
Şifreniz:
Beni Hatırla

Cevapla

Seçenekler Arama Stil
Alt 29-05-2018, 12:30   #1
gravitist of people
JustSayYes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Nov 2015
Mesajlar: 5.892
Konular: 1055
Favori Güreşçisi: Daniel Bryan
Rep Puanı: 101177
Rep Derecesi: JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.JustSayYes Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart Bludgeon Brothers Fan Art

imza

the greatest of all time - the anti hero - the living legend - the bay bay - the architect - the phenomenal one

suit is a gold titanium alloy

manchester is red
armamızdaki yıldız tüm yıldızlara bedeldir

JustSayYes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 29-05-2018, 12:30   #2
a little patience
Straight Fire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jul 2017
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 4.685
Konular: 249
Favori Güreşçisi: Becky Lynch
Rep Puanı: 27553
Rep Derecesi: Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Straight Fire WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.
Standart

Fena değil beğendim ben.
imza

Straight Fire isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 29-05-2018, 12:32   #3
domtoretto34
Darklord1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Dec 2016
Mesajlar: 10.116
Konular: 424
Favori Güreşçisi: John Cena
Rep Puanı: 46619
Rep Derecesi: Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Darklord1905 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Güzeel.
imza

"I'm not in the mood to have a seat. You're trying to defend your own title reign when half of them are chanting 'let's go Cena', and the other half are chanting 'Cena sucks', and not a damn person is saying a thing about Seth Rollins. And the worst part is, you don't even believe your own crap. The champ is there, but the man holding it has been reduced to nothing but a cheap imitation of John Cena. 'Never shuts up, you can't see knee, hustle, loyalty, blah, blah.' Great. No one has ever done that before. You are not a John Cena rip-off, and it's time you started acting like it. HHH picked you to lead you into the future, and a man like that doesn't make that decision unless he knows something. He wouldn't pick you unless he thought you had everything that he has. He's the Cerebral Assassin, you're the Architect. He's the Game, you're the future. But your problem is the same problem he has, and that's this big orange problem right here. Because the real champ is here! And I sat at home last week because doctors and The Authority made me, hearing them say that I might not make it. Well, that's fine. But now I've had a week to think about payback. How do I pay back Seth Rollins and his knee? Do I break it? Do I break an arm? Maybe I break your nose. And then it hit me. They're just injuries. I'm not Superman, but people come back from injuries. But then it hit me. What I do will haunt you both for the rest of your lives. I had this 15x gear made up months ago, because I thought I was never getting a shot. So this Sunday, I do what I do best, I win. And you both lose. Because the 16-time record was held by your (HHH's) mentor, a man who passed his legacy on to you. And you (Seth) become an answer to a trivia question. Who did John Cena beat to become a 16-time champion? This Sunday, I take the legacy, the one that Ric Flair passed on to HHH. There's just one difference: HHH was never Ric Flair's bitch. This Sunday, Imma make you mine!"
Raw: August 17, 2015 - John Cena

Forum Başarılarım

2X Onur Kürsüsü (Ağustos 2017, Mayıs 2018)
1X Ayın İspiyoncuları Listesi (Haziran 2018)
Survivor Series 2017 Etkinlik Haftası Feud İnceleme Yarışması 2.si

"29haziran2014-moneyinthebank"
"29ocak2017-royalrumble"
Darklord1905 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 29-05-2018, 12:39   #4
CHICKENWING
Villain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jan 2018
Nereden: Littleport, Birleşik Krallık
Mesajlar: 875
Konular: 6
Favori Güreşçisi: Marty Scurll
Rep Puanı: 2454
Rep Derecesi: Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.Villain IC kemerini kazandın.
Standart

Baya güzel.
imza

THE VILLAIN CLUB
-Marty Scurll
-Seth Rollins
-AJ Styles
-Kenny Omega
-Becky Lynch
-Asuka
-Charlotte Flair
Villain isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-06-2018, 05:33   #5
VİP Üye
Reckless Behaviour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: May 2012
Nereden: İzmir
Mesajlar: 36.358
Konular: 1388
Favori Güreşçisi: AJ Lee
Rep Puanı: 65163
Rep Derecesi: Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Reckless Behaviour Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Güzel gibi beğendim.
imza

Reckless Behaviour isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-06-2018, 06:09   #6
still loving harder even if i'm aching
Heartless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Feb 2017
Nereden: İzmir
Mesajlar: 14.727
Konular: 1104
Favori Güreşçisi: Roderick Strong
Rep Puanı: 130341
Rep Derecesi: Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Heartless Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Beğendim ama kemeri kaybederler umarım.
imza

i am the revolution

my condolences to anyone who’s ever lost me and to anyone who got lost in me or to anyone who ever felt they took a loss with me. my apologies. for the misunderstanding or the lack thereof. i’m sorry you missed the God in me. and i’m sorry you missed the light. i’m sorry you forgot the way i arose like the moon, night after night. with the burden to forgive eager to feed you everything. see.. i’m a holy man. i know what it’s like to give life to a being without ever needing to press skin against one another. i’ve practiced how to hold my tongue long enough, i’m afraid i forgot to say goodbye. i'm afraid you're under the impression that i was made to please you. i was under the impression, you understood me better. the truth is, i’m a super man. and somedays i’m an angry man. and somedays i’m a crazy man. for still waiting.. for still loving harder even if i'm aching. for still trusting that I’m still worth the most. for still searching for someone to understand me better.

RPG:

Marty "The Villain" Scurll

Son ve 1x Days of Rising Dünya Ağırsiklet Şampiyonu (10 gün)

Eski ve En Uzun Süreli GTW Next Generation Şampiyonu (35 gün)

Eski nick: Bella's Legacy
#thisismyhouse
Heartless isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık