picasso with razer
Punisher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2017
Nereden: Queens, New York
Mesajlar: 1.389
Konular: 81
Favori Güreşçisi: Finn Bálor
Rep Puanı: 10372
Rep Derecesi: Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.
Standart

Alıntı The Aerialist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tekrar edelim.
Sen baya iyi yapıyordun da yine de atalım.

imza

wenting from busting guts with autobots to busting nuts with model thots.

I don't really feel like talking. But since they are to scared to let me do anything else tonight because i've been in a bit of a mood lately, i guess i will. Hi, i'm Dean Ambrose. And if you are wondering if you should believe the hype, yeah, you should. I'm every bit as good as they say I am. Everything you've heard is true. And more. I'm one in a million. Best in the world is just a gimmick. I'm better than the best. I actually am as good as everybody pretends to be. It's scary. So yeah, it's pretty good to be me.

Konu Punisher tarafından (28-06-2018 Saat 17:21 ) değiştirilmiştir.
Punisher isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-06-2018, 21:37   #2162
Darklord1905
domtoretto34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2017
Nereden: Ordu
Mesajlar: 8.551
Konular: 513
Favori Güreşçisi: Brock Lesnar
Rep Puanı: 67600
Rep Derecesi: domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.domtoretto34 Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Alıntı The Aerialist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tekrar edelim.
Biraz geç oldu bulmuşsun ama belki kullanırsın. Yeni efekt deniyorum bu ara.

imza

Ladies and Gentlemen, there are WWE Hall of Famers, there are legends and WWE Superstars and the key to that is that they're all— plural, they're all lumbed together. And then there's only one that stands head and shoulders above on a platform of their own, there is only one Beast Incarnate, there is only one conqueror of the streak and there's only one Brock Lesnar!!"

6.04.2014 - Rest in Peace

domtoretto34 isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-06-2018, 23:22   #2163
Seth Kingslayer Champion
Maestro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Jun 2018
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 404
Konular: 53
Favori Güreşçisi: Seth Rollins
Rep Puanı: 233
Rep Derecesi: Maestro NXT'de kemer maçına çıkmaya hak kazandın.Maestro NXT'de kemer maçına çıkmaya hak kazandın.Maestro NXT'de kemer maçına çıkmaya hak kazandın.
Standart

Seth Rollins'in Mr. MITB zamanlarından alabilir miyim?
imza
Roberto Kupa Firmino and Seth Champion RollinsRBMf1P.png

Konu Windham Lawrence Rotunda tarafından (22-06-2018 Saat 23:23 ) değiştirilmiştir.
Maestro isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-06-2018, 08:59   #2164
Seth Rollins Guy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2016
Nereden: -
Mesajlar: 1.508
Konular: 80
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 7689
Rep Derecesi: Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.Seth Rollins Guy Royal Rumble maçını kazandın.
Standart

Bilmiyorum öylesine bir pack (150x300 isteği alırım)

imza

bozzie guy.

Ich bin der König.

ri co chet.

eins. acht. sieben. 187!

Seth Rollins Guy isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-06-2018, 15:30   #2165
I am a bad, bad man...
| Best in The World | - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2011
Nereden: İstanbul,Şişli
Mesajlar: 4.404
Konular: 166
Favori Güreşçisi: CM Punk
Rep Puanı: 6034
Rep Derecesi: | Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.| Best in The World | Royal Rumble maçını kazandın.
Standart

GüreşTürkiye 8. Yıl Avatar

150x300

150x250
imza
HotRonda! Ronda Rousey
new face of the women's division!

Don’t let these tattoos fool you. I’m straight edge. I’m a man of great discipline; I don’t drink, I don’t smoke,
I don’t do drugs… my addiction is wrestling - my obsession is competition. Discipline. My name is C M P u n k.

PSN ID - Xbox Live ID - Stream ID : JNSVMLI

#TheEraofLesnar
John Cena, while you lay there, hopefully as uncomfortable as you possibly can be, I want you to listen to me.
I want you to digest this because before I leave in 3 weeks with your WWE Championship, I have a lot of things I want to get off my chest.I don’t hate you, John. I don’t even dislike you. I do like you. I like you a hell of a lot more than I like most people in the back.I hate this idea that you’re the best. Because you’re not. I’m the best. I’m the best in the world. There’s one thing you’re better at than I am and that’s kissing Vince McMahon’s ass.

You’re as good as kissing Vince McMahon’s ass as Hulk Hogan was. I don’t know if you’re as good as Dwayne though. He’s a pretty good ass kisser. Always was and still is.Whoops! I’m breaking the fourth wall! I am the best wrestler in the world.

I’ve been the best since day one when I walked into this company. And I’ve been vilified and hated since that day because Paul Heyman saw something in me that nobody else wanted to admit. That’s right, I’m a Paul Heyman guy. You know who else was a Paul Heyman guy? Brock Lesnar. And he split just like I’m splitting. But the biggest difference between me and Brock is I’m going to leave with the WWE Championship.I’ve grabbed so many of Vincent K. McMahon’s brass rings that it’s finally dawned on me that there just that, they’re completely imaginary. The only thing that’s real is me and the fact that day in and day out, for almost six years, I have proved to everybody in the world that I am the best on this microphone, in that ring, even in commentary! Nobody can touch me!

And yet no matter how many times I prove it, I’m not on your lovely little collector cups. I’m not on the cover of the program. I’m barely promoted. I don't get to be in movies. I’m certainly not on any crappy show on the USA Network. I’m not on the poster of WrestleMania. I’m not on the signature that’s produced at the start of the show. I’m not on Conan O’Brian. I’m not on Jimmy Fallon. But the fact of the matter is, I should be.This isn’t sour grapes. But the fact that Dwayne is in the main event at WrestleMania next year and I’m not makes me sick!Oh hey, let me get something straight. Those of you who are cheering me right now, you are just as big a part of me leaving as anything else. Because you’re the ones who are sipping on those collector cups right now. You’re the ones that buy those programs that my face isn’t on the cover of. And then at five in the morning at the airport, you try to shove it in my face and get an autograph and try to sell it on Ebay because you’re too lazy to go get a real job.

I’m leaving with the WWE Championship on July 17th. And hell, who knows, maybe I’ll go defend it in New Japan Pro Wrestling. Maybe…I’ll go back to Ring of Honor.Hey, Colt Cabana, how you doing?

The reason I’m leaving is you people. Because after I’m gone, you’re still going to pour money into this company. I’m just a spoke on the wheel. The wheel is going to keep turning and I understand that. Vince McMahon is going to make money despite himself. He’s a millionaire who should be a billionaire. You know why he’s not a billionaire? Because he surrounds himself with glad-handed, non-sensical, douchebag (censored) yes men, like John Laurinaitis, who’s going to tell him everything he wants to hear, and I’d like to think that maybe this company will better after Vince McMahon is dead. But the fact is, it’s going to be taken over by his idiotic daughter and his doofus son-in-law and the rest of his stupid family.

Let me tell you a personal story about Vince McMahon alright. We do this whole bully campaign.

| Best in The World | isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-06-2018, 16:13   #2166
A N X I E T Y
geceninbesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Mar 2017
Nereden: Kadıköy
Mesajlar: 843
Konular: 30
Favori Güreşçisi: Alexa Bliss
Rep Puanı: 2085
Rep Derecesi: geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.geceninbesi IC kemerini kazandın.
Standart

Öylesine yapmıştım isteği olan varsa söyleyebilir.
imza
geceninbesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-06-2018, 17:06   #2167
picasso with razer
Punisher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2017
Nereden: Queens, New York
Mesajlar: 1.389
Konular: 81
Favori Güreşçisi: Finn Bálor
Rep Puanı: 10372
Rep Derecesi: Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.Punisher WrestleMania'da WWE şampiyonluğunu kazandın.
Standart

imza

wenting from busting guts with autobots to busting nuts with model thots.

I don't really feel like talking. But since they are to scared to let me do anything else tonight because i've been in a bit of a mood lately, i guess i will. Hi, i'm Dean Ambrose. And if you are wondering if you should believe the hype, yeah, you should. I'm every bit as good as they say I am. Everything you've heard is true. And more. I'm one in a million. Best in the world is just a gimmick. I'm better than the best. I actually am as good as everybody pretends to be. It's scary. So yeah, it's pretty good to be me.

Punisher isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-06-2018, 22:19   #2168
five feet of fury
Poyiss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Sep 2016
Nereden: Gainesville, Georgia
Mesajlar: 6.099
Konular: 130
Favori Güreşçisi: AJ Styles
Rep Puanı: 20357
Rep Derecesi: Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.Poyiss WrestleMania'da yenilmezlik serisine sahipsin.
Standart

Gençler kalite bozulmadan, efektsiz alabilir miyim?
imza

Roses are red,
Violets are blue,
I'm an Ekrem Savaş Guy,
And I'm not finished with you!

RPG:Braun Strowman

1 Time DoR Television Champion
1 Time DoR Heavyweight Champion
2 Time Hardcore Champion
Slammy Awards 2017 - Breakout Star of the Year
2 Time GTW Champion
Poyiss isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-06-2018, 22:29   #2169
Banned
Money Makerz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Aug 2014
Mesajlar: 10.942
Konular: 1168
Favori Güreşçisi: -
Rep Puanı: 248911
Rep Derecesi: Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.Money Makerz Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

Alıntı Punisher Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
şaka heralde.
Money Makerz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24-06-2018, 10:51   #2170
THE FUTURE
The Aerialist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: Oct 2016
Nereden: Adana
Mesajlar: 6.100
Konular: 599
Favori Güreşçisi: Kenny Omega
Rep Puanı: 42634
Rep Derecesi: The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.The Aerialist Güreş tarihine altın harflerle yazıldın. Artık bir Hall Of Famer'sın.
Standart

MITB 2018

imza
CrossFit Jesus

FUCK THIS SWAG RAP BULLSHIT

The Aerialist isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok