Untitled Document

Al Ulan Motivasyon!

6 Nis 2022
1,820
771
Edge
-
Kanka bir şeyi çok merak ettim 120 kiloyum diyorsun şuan boyun kaç? Bu kiloya göre en azından 185-190 cm civarı olman gerekiyor.17 yaşında boyun tahminen en az 180 civarındadır cidden 180 45 kilo mu geziyordun :d ?? Güzel sallamışsın.
 

The Pariah

The Revival Of Wisdom

The Pariah

The Revival Of Wisdom
4 Ağu 2014
6,479
986
24
Ankara
The Miz
The Miz
Zyzz... Bu akım çok güzel, aynı zamanda da komik geliyor bana. Motivasyon vermeye çalışman çok hoş. Bir şeyler yapmak isteyenler için bulunmaz nimet. Benim gibi artık bir şey yapmaktan dahi umudunu kesmiş adamlar ise umutsuz vakalar ne yazık ki.
 

Brock_Lesnar

Adaletin Kılıcı Maraz Ali

Brock_Lesnar

Adaletin Kılıcı Maraz Ali
21 Şub 2022
6,557
3,411
Maraz Ali’nin Oto Yıkama Dükkanı
Brock Lesnar
Brock Lesnar
Kanka bir şeyi çok merak ettim 120 kiloyum diyorsun şuan boyun kaç? Bu kiloya göre en azından 185-190 cm civarı olman gerekiyor.17 yaşında boyun tahminen en az 180 civarındadır cidden 180 45 kilo mu geziyordun :d ?? Güzel sallamışsın.
1.77 boyda 45 kg civarıydım hocam. Şuan 1.90 a yakın boyum var. Hem yalan söylesem elime ne geçecek ki ? Allah’tan bir konu açalım dedik hemen haterlar gelmiş. Neyse Usta Seneye veya 2 sene sonra Eylül ayında Türkiye Şampiyonası Vücut geliştirme yarışını izle. Podyumdan sana selam yollayacam.
 

Brock_Lesnar

Adaletin Kılıcı Maraz Ali

Brock_Lesnar

Adaletin Kılıcı Maraz Ali
21 Şub 2022
6,557
3,411
Maraz Ali’nin Oto Yıkama Dükkanı
Brock Lesnar
Brock Lesnar
Zyzz... Bu akım çok güzel, aynı zamanda da komik geliyor bana. Motivasyon vermeye çalışman çok hoş. Bir şeyler yapmak isteyenler için bulunmaz nimet. Benim gibi artık bir şey yapmaktan dahi umudunu kesmiş adamlar ise umutsuz vakalar ne yazık ki.
Umudunu hiç bir zaman kaybetme hocam. Bu dünya ya sadece 1 kere geliyorsun. Yaşamını umutsuz geçirmek yerine hedeflerine ulaşarak geçir. Hayatın tadını çıkar. Emin ol başaracaksın. Bol şans.
 
6 Nis 2022
1,820
771
Edge
-
1.77 boyda 45 kg civarıydım hocam. Şuan 1.90 a yakın boyum var. Hem yalan söylesem elime ne geçecek ki ? Allah’tan bir konu açalım dedik hemen haterlar gelmiş. Neyse Usta Seneye veya 2 sene sonra Eylül ayında Türkiye Şampiyonası Vücut geliştirme yarışını izle. Podyumdan sana selam yollayacam.
17 yaşından sonra 13 cm mi uzadın??? Bildiğime göre biyolojik olarak mucize olması gereken bir durum gerçekleşme ihtimali çok çok az kanka bence hala sallamaya devam ediyorsun.
 

Hacken

Rock Hard

Hacken

Rock Hard
7 Kas 2013
5,425
3,401
26
İstanbul/ Aydın
Juice Robinson
Kazuchika Okada
17 yaşından sonra 13 cm mi uzadın??? Bildiğime göre biyolojik olarak mucize olması gereken bir durum gerçekleşme ihtimali çok çok az kanka bence hala sallamaya devam ediyorsun.
Yok, uzayabilir. Az görülür ama olabilir. Benzer arkadaşım oldu benim de maalesef. Bir kısa biz kaldık a.
 
 
Üst