CHP'ye Yakın TV Kanalları

thebozbear

The Antisocial Animal
Katılım
26 Tem 2016
Konular
25
Mesajlar
4,938
Tepkime puanı
1,220
Puanları
695
Yaş
29
Konum
İstanbul, Türkiye
Web sitesi
thebozbear.blogspot.com
Taryn Terrell
-
Merhabalar,

Malum son haftalarda hem halkımız hem de medyamız karpuz gibi ikiye ayrılmış halde ve biraz izleyince hangi kanalın kimin değirmenine su taşıdığını anlayabiliyorsunuz. Fakat ben sizler için bunu sade bir liste haline getirdim. Eğer Cumhuriyet Halk Partisi'ne yakınsanız, "Damarımı kessen altı ok fışkırır" diyorsanız ve televizyonda AKP'yi savunan herhangi birini görmeye tahammül edemiyorsanız bu liste sizin için.

1- FOX

1200px-FOX_wordmark-red_2.svg.png


Hepimizin bildiği üzere Amerikan sermayeli olan FOX, Disney Grubu'na ait ana akımdaki tek muhalif televizyon kanalı. Gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz.

-----------------------------------------------

2- Halk TV


facebook-default-share.png


Eskiden Baykal Ailesi'nin kanalı iken İngiltere'de yaşayan Türk tekstilci Cafer Mahiroğlu'na satıldıktan sonra çok daha fazla yatırım alan kanal CHP'nin biraz daha sol cenahına hitap etmekte. Özellikle son yıllarda Millet İttifakı'na da Emek ve Özgürlük İttifakı'na da yakınlar.
-----------------------------------------------

3- SÖZCÜ Televizyonu

SZC_TV_logo.png


Sözcü Yayın Grubu'nun (Sözcü Gazetesi, Korkusuz Gazetesi) televizyon kanalı olan Sözcü Televizyonu, Halk TV'den farklı olarak yayın hayatını daha Atatürkçü bir çizgide sürdürmekte. Sözcü Gazetesi'ni biliyorsanız zaten Sözcü Grubu'nun nasıl bir çizgide olduğunu biliyorsunuzdur. Kanalın açılışında Yılmaz Özdil kanalın başındayken Akşener'in altılı masadan kalkmasıyla birlikte CHP'yi eleştirmesi hasebiyle önce televizyon kanalından, sonra da gazeteden kovuldu. Ama Yılmaz Özdil'in kovulması Atatürkçü zihniyetin sürmediği anlamına gelmiyor. Hala babalar gibi Atatürkçü bir çizgidedir. Rahatlıkla izlenebilir.
-----------------------------------------------

4- TELE1

AGIKgqNqrrlQDVHUJwOvQ7f-qcVkzTb6vCoHEyu0J2zTKQ=s900-c-k-c0x00ffffff-no-rj


TELE1, CHP'nin sol kanadını temsil etme arzusunda olan, Emek ve Özgürlük İttifakı ile de yakın çizgide bir kanal. Atatürkle sorunları yoktur fakat Sözcü gibi Atatürkçü bir kimlikleri de yoktur. Sosyal demokrasi yanlısı bir yayın anlayışına sahiptir. Bu sebeple Halk TV'nin alternatifi konumundadır.
-----------------------------------------------

5- KRT TV

1685059614159.png

Kağıt üstünde öyle görünmese de CHP İzmir Milletvekili Tuncay Özkan'a ait olduğu herkesçe bilinen KRT TV, yine kağıt üstünde öyle görünmese de Tuncay Özkan'ın olduğu bilinen ANKA Haber Ajansı'nın kardeş kuruluşu. 14 Mayıs'ta hem sahibi Tuncay Özkan hakkındaki iddialar yüzünden hem de kardeş kuruluşu ANKA Haber Ajansı'nın başarısız bir seçim performansı sergilemesi hasebiyle muhaliflerin büyük hışmına uğradı. Bu seçim kaybedilirse akıbeti ne olacağı konusunda bir belirsizlik hakim. Çünkü muhalif seçmen Tuncay Özkan'a çok öfkeli.

-----------------------------------------------

6- Flash Haber TV

logo.png


"Halay TV" modundan eser kalmayan ve çok ciddi bir havaya bürünen Flash Haber TV, aslında Türkiye'nin en eski ulusal televizyonlarından. 2019 yılında ekonomik ve siyasi nedenlerle ekran karartan kanal 2021 yılında yeniden açılmış, fakat kanalın sahipleri Göktuğ kardeşler arasında yaşanan kardeş kavgası sebebiyle 2022 yılında yeniden kapanmak zorunda kalmıştır. Fakat Göktuğ kardeşlerden Ömer Ziya Göktuğ'un kızları Eser Göktuğ Okan ve Özge Göktuğ Güleç tarafından Flash TV'nin isim hakkı konusunda amcaları ile davalık oldukları için minik bir isim değişimiyle Flash Haber TV adıyla yeniden açılmıştır. Eskiden olduğu gibi eğlence namına bir şey yoktur. Son derece ciddi bir muhalif kanal konumundadır. Ana Haberler Can Ataklı tarafından sunulmakta. Ben onu diyeyim siz anlayın.
-----------------------------------------------

7- Cem TV

Cem_TV_logo.png


İsimden anlayacağınız üzere Alevilerin Cem Vakfı'na bağlı bir kanal. Zaten CHP dışında bir partiyi desteklemeleri mümkün değil.
-----------------------------------------------

8- MK HABER TV

PYseNTW--8eCp7OJUvaw7VPKG0DWjcO_gftKFyo4lGc1oMnAn6AfARmxcSpSues3XhxK0FThhw=s900-c-k-c0x00ffffff-no-rj


Kendisi Mavi Karadeniz TV'nin gazeteci Hakan Aygün tarafından satın alınmasıyla birlikte Karadeniz yöresi ile ilgili yerel yayın yapmayı bırakmış ve muhalif yayın yapmaya başlamıştır. Hakan Aygün'ü tanıyan tanır zaten. Pek dilinin ayarı yok. Hükümetle kaç kere davalık olduğunu bilmiyorum.

-----------------------------------------------

9- Yıldız En TV

yildiz-en-buyuk.png


Eski adı Yıldız TV olan kanal, sahibi Üzeyir Engin isimli inşaat-emlak işiyle uğraşan bir iş adamının alçak gönüllü bir davranış sergileyerek!!! kendi soyadının ilk iki harfini kanalının adının sonuna eklemesi ile birlikte adının son halini almış bir yerelden hallice bir Türkü kanalı. Burada ne aradığını sorabilirsiniz bu kanalın ama emin olun ben de bilmiyorum. Tek bildiğim CHP çizgisindeki Gülgûn Feyman hanımefendinin hafta içi her gün saat 15'te program yaptığı. O da "Benim ne işim var burada?" diyor gibi tabii ama sanırım Üzeyir Bey'e söz vermiş ve çekip gitmeyi kendine yakıştıramıyor.
 
Katılım
1 Eyl 2015
Konular
4,465
Mesajlar
27,809
Tepkime puanı
1,948
Puanları
1,310
Konum
İzmir
Tele 1'in kanalı çalıştığım yerdeydi. CHP ve İYİ parti milletvekillerini haftada bir programa katılacakları sıra görürdük. Ama kanalı açıp bir kere izlemişliğim yoktur.
 

Straight Edge Societh

"Finished The Story!"
Katılım
23 Ara 2013
Konular
6,369
Mesajlar
28,326
Tepkime puanı
10,951
Puanları
1,720
Yaş
24
Konum
Trabzon
CM Punk
FOX harici havuz medyasından tek farkları onlar kadar parası olmaması.
 

Onur

Hall Of Famer
Katılım
23 Ağu 2011
Konular
185
Mesajlar
4,839
Tepkime puanı
466
Puanları
1,440
Yaş
32
Konum
Antalya
Web sitesi
flickr.com
Bu kanalların sadece 4'ünün Kablo TV'de olması?
 

thebozbear

The Antisocial Animal
Katılım
26 Tem 2016
Konular
25
Mesajlar
4,938
Tepkime puanı
1,220
Puanları
695
Yaş
29
Konum
İstanbul, Türkiye
Web sitesi
thebozbear.blogspot.com
Taryn Terrell
-
Bu kanalların sadece 4'ünün Kablo TV'de olması?
Onlar da 2 yıldır varlar bu arada. 2020'den önce sadece FOX vardı. Onu da ülkenin en çok izlenen ulusal kanalı diye aldılar zamanında sanırım. Ayıp olmasın diye. :D Ama baktılar kimse bunların dandik yandaş kanallarını izlemiyor. İzleyici kazanmak için muhalif kanalları da eklediler. Hatta Sözcü ilk açıldığı günden beri var. Bu çok açık ki muhalefetin kanalları toplumun %50'lik kısmı tarafından gerçekten çok fazla takip ediliyor. Gerek internet üzerinden gerek televizyondan geleneksel yöntemlerle. Fakat iktidar seçmeninin TRT ve ATV-A Haber harici yandaş kanal izlediği yok. Ülke TV'ymiş, Kanal 7'ymiş. Kanal 24'müş. Akit'miş. Yok zartmış zurtmuş hepsini toplasan bir Halk TV'nin çeyreği etmezler.
 
Üst