(Dynamite Spoiler) O İsim Triple H’i Hedef Aldı

Katılım
10 Şub 2015
Konular
4,425
Mesajlar
36,701
Tepkime puanı
7,566
Puanları
1,520
Yaş
26
Konum
Kocaeli
Seth Rollins
-
Yeteneklerini karşılaştıralım, hiçbir farkları yok Corbin bir tık daha yetenekli olabilir.
Ya hocam. 😅

Şu an Triple H AEW’da filan olsa dünyanın en iyisi filandı size göre. Triple H ile Baron Corbin’in alakası filan yok. Yetenek olarak da Triple H 1000 basar. Sadece bu adam laf attı diye küçümsemek için bunu diyorsunuz. Sonra başkası da böyle yaklaşınca objektif olunmuyor oluyor.
 

NoOne

Smackdowncı Kitle Terbiyecisi
Katılım
18 Eyl 2016
Konular
33
Mesajlar
4,755
Tepkime puanı
1,479
Puanları
695
Yaş
27
Konum
İstanbul
Sting
-
Bence Hhh sevmemen yanlış görmene neden oluyor hoca.
Yahu bunlar sadece benim şahsıma münasır fikirlerim değil. Adamın kariyerini santim santim biliyorum ben on yıl önceye kadar Triple H'i çok severdim derinine indikçe güreş hakkında bilgi birikimim geliştikçe fotoğraf çok daha farlklı göründü gözüme. Booker olarak kötü buluyordum ama iyi gidiyor. Edindiği bütün haksız kazançları hiçe saymıyorum bu benim için değişmeyecek bir olgu.
 
Katılım
14 Ocak 2017
Konular
39
Mesajlar
3,862
Tepkime puanı
474
Puanları
620
Konum
Ankara
CM Punk
-
Abi hadi diyelim ki haklı ve laf sokması gerekli bunu 1999'dan kalma bir lafla yapmak ne kadar akıllıca? Hunter'ın çocuklarının anası 30 senelik karısıyla evli olmaktan babası kim olursa olsun utanıp gocunacağını zannetmiyorum.
 

NoOne

Smackdowncı Kitle Terbiyecisi
Katılım
18 Eyl 2016
Konular
33
Mesajlar
4,755
Tepkime puanı
1,479
Puanları
695
Yaş
27
Konum
İstanbul
Sting
-
Ya hocam. 😅

Şu an Triple H AEW’da filan olsa dünyanın en iyisi filandı size göre. Triple H ile Baron Corbin’in alakası filan yok. Yetenek olarak da Triple H 1000 basar. Sadece bu adam laf attı diye küçümsemek için bunu diyorsunuz. Sonra başkası da böyle yaklaşınca objektif olunmuyor oluyor.
Hayır Hunter cidden kötü bir insan ve ortalama yetenekleriyle haddinden fazla başarısı olmuş biri. Komedi segmentler dışında promoları hep sıkıcıydı. Haksız olduğumu da söylemeyin bunun için. Tamam adam güreş dünyasında önemli bir yerde de nasıl bu noktaya erişti dediğimizde ele avuca sığmayan kaygan bir nesne gibi.
 

symphonies of sickness

Time heals nothing…
Katılım
14 Şub 2024
Konular
9
Mesajlar
2,989
Tepkime puanı
1,072
Puanları
255
Yaş
21
Adam Copeland
Damat kendi kendine sataştı durup dururken, hak ettiği cevabı almış. Kimse burada ağlamasın burası ağlama duvarı değil. Ayrıca Ospreay doğruyu söylemiş. Damat ile tamamen aynı yeteneklere sahip Baron Corbin'in kariyerini görüyoruz. Billy Gunn damadın döneminde çok daha yetenekli ve damattan daha hızlı çıkış yapmış isimlerden sadece bir tanesiydi. Stephanie ile ne zaman birlikte oldu o zamandan sonra birçok güreşçinin önünü kapattı birçok önemli ismin kariyeri erkenden bitti ve bazıları genç yaşta vefat etti. Güreş dünyasının ayarını bozdu RAW evolution döneminde büyük reyting kaybı yaşadı. Yıllarca insanların WrestleMania spotunu çaldı. Triple H karakterinin orijinalliği bile yok kendisi kötü bir ECW Shane Douglas çakması.
Kelimesi kelimesine doğru. Milletin torpilli, spot çalan damatı iyi göstermek ve haklı çıkarmak için alakasız argümanlarla gelmesi hep komik gelmiştir bana. Malum hadiseler yaşanmasa max Damien Priest olacak adamdı.
 

Dante

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ağu 2023
Konular
2
Mesajlar
264
Tepkime puanı
789
Puanları
115
Yaş
23
-
Britshlerin mümkün olduğu süreç promo kesmemeli düşünceme rağmen ospreay kariyerinin en iyi promosunu kesmiş gayet yerinde cevap vermiş. umarım bu sallamalar her hafta artar ve birbirine daha sert cevaplar verirler. profesyonel güreşin ruhuna yakışan hareketler bunlar.
 

Undisputed Rising

Undisputed Era Üyesi
Katılım
29 Ocak 2022
Konular
3,651
Mesajlar
16,716
Tepkime puanı
7,467
Puanları
815
Yaş
24
-
Kelimesi kelimesine doğru. Milletin torpilli, spot çalan damatı iyi göstermek ve haklı çıkarmak için alakasız argümanlarla gelmesi hep komik gelmiştir bana. Malum hadiseler yaşanmasa max Damien Priest olacak adamdı.
Abi yapmayın ya Triple H 10/10 değil ama torpilli damat uu değil yani Triple H son derece yetenekli isimdi zaten.
Baron Corbin ve Damien Priest ile uan yana koyarak komik olmayın lütfen.
Bir WWE Superstarının olması gerektirdiği her özelliğe sahipti mikrofonda ve oyunculuğu öyle yüksekti öylesine iştahlı konuşuyordu ki sürekli o duyguyu geçiriyordu seyirciye WWE tarininin en büyük villain isimlerinden biri Hhh.
Sektöre şu kadar fazla şey katmış insana neden başarılı olduğuna dair argümanlarınız basit bir klişe basit cümlelerden ibaret.
 

NoOne

Smackdowncı Kitle Terbiyecisi
Katılım
18 Eyl 2016
Konular
33
Mesajlar
4,755
Tepkime puanı
1,479
Puanları
695
Yaş
27
Konum
İstanbul
Sting
-
Abi yapmayın ya Triple H 10/10 değil ama torpilli damat uu değil yani Triple H son derece yetenekli isimdi zaten.
Baron Corbin ve Damien Priest ile uan yana koyarak komik olmayın lütfen.
Bir WWE Superstarının olması gerektirdiği her özelliğe sahipti mikrofonda ve oyunculuğu öyle yüksekti öylesine iştahlı konuşuyordu ki sürekli o duyguyu geçiriyordu seyirciye WWE tarininin en büyük villain isimlerinden biri Hhh.
Sektöre şu kadar fazla şey katmış insana neden başarılı olduğuna dair argümanlarınız basit bir klişe basit cümlelerden ibaret.
O kadar başarılı bir isimdi ki, şirketin yüzü olduğu dönemde ciddi izleyici kaybı yaşandı. Yapmayın bunu HHH şirkette bulunduğu süreçte ondan sonra gelen Austin, Foley, Kane(Gimmick değiştridi psikopat dişçi ve fake diesel oldu belli sürelerde.), The Rock gibi isimler çok daha hızlı yükseldiler ve Hunter o dönemki halinden daha fazlasını hiçbir zaman vermedi. O zamanlarda da yetenekleri sözde prime döneminden farksızdı. Ortalama bir güreşçi ama ona verilen şanslar Billy Gunn'a verilmiş olsa veya RVD'ye verilmiş olsa daha renkli ve keyifli işler çıkardı. Hunter iyi bir şirket adamıydı bunun ekmeğini çok yedi ama haksız biçimde edindikleri ile değerlendirdiğimizde eleştirilerde biraz aşırıya kaçıyoruz, bu rahatsız edici oluyorsa üzgünüm.
 

symphonies of sickness

Time heals nothing…
Katılım
14 Şub 2024
Konular
9
Mesajlar
2,989
Tepkime puanı
1,072
Puanları
255
Yaş
21
Adam Copeland
Abi yapmayın ya Triple H 10/10 değil ama torpilli damat uu değil yani Triple H son derece yetenekli isimdi zaten.
Baron Corbin ve Damien Priest ile uan yana koyarak komik olmayın lütfen.
Bir WWE Superstarının olması gerektirdiği her özelliğe sahipti mikrofonda ve oyunculuğu öyle yüksekti öylesine iştahlı konuşuyordu ki sürekli o duyguyu geçiriyordu seyirciye WWE tarininin en büyük villain isimlerinden biri Hhh.
Sektöre şu kadar fazla şey katmış insana neden başarılı olduğuna dair argümanlarınız basit bir klişe basit cümlelerden ibaret.
Beni haksız ve yanlış çıkaracak herhangi bir şeyle gelmiyorsun ki hoca. Biz de Triple H malum hadiseler olmasa rezil rüsva olur demiyoruz aynen dediğin gibi ''bir wwe süperstarı'' olurdu yine. Herhangi bir wwe süperstarı işte. Damein Priest de rezil rüsva değil o da dediğin gibi herhangi bir wwe süperstarı. Herkesin bildiği hadiseler olmasa asla bundan öteye gidebilecek bir adam değil. Rol yapma yeteneğini abarta abarta övmüşsün asla dediğin seviyede olmadı ki zaten bu konuda doğru düzgün bir çalışması da olmadı wwe dışı iş olarak. Aynı Randy Orton'un ben asla Hollywood'a gitmem ayağı çekmesi gibi. O da biliyor istese de gidemeyeceğini çünkü o da Triple H'de bu konuda en fazla vasatın üstü olabilecek isimler. Ring içi desen yapabildiği hareketler oldukça kısıtlı. Öyle konuşuluyor ki adamı gören sanacak Angle'dan bahsediyoruz. Neticesinde HHH kısıtlı yeteneklere sahip elindeki fırsatları çok çok iyi kullanmış, başarıya ulaşmış halis mulis torpilli bir güreşçidir. Güreş'e kattıkları var mıdır tabi ki vardır mesela onun sayesinde şimdiki bazı önemli güreşçiler bulunduğu konumda ama önünü kestiğin ve hakkını yediğin kişi sayısı yükselttiğin kişi sayısından fazla oluyorsa bu işte sıkıntı vardır.
 
Üst