Eurovision 2022 Tartışma Konusu

Iron Cannonball

The Air is What They Breathe

Iron Cannonball

The Air is What They Breathe
26 Kas 2013
27,368
866
23
Цариград-Турция
Tommaso Ciampa
Artık resmi olarak Eurovision sezonuna girdik. Bundan sonra her Avrupalı şarkıcı potansiyel Eurovision temsilcisi, her Avrupa kökenli şarkı ise potansiyel Eurovision şarkısı olacak. Biz de bu serüveni burada tartışabiliriz. Yeni şarkılar, yeni umutlar ve yeni hayal kırıklıkları ile EUROVISION 2022 DÖNEMİ BAŞLIYOR.

FJpbrDSXwAQzUFN


Arnavutluk
Ermenistan
Avustralya
Avusturya
Azerbaycan
Belçika
Bulgaristan
Hırvatistan
Kıbrıs
Çek Cumhuriyeti
Danimarka
Estonya
Finlandiya
Fransa
Gürcistan
Almanya
Yunanistan
İzlanda
İrlanda
İsrail
İtalya
Letonya
Litvanya
Malta
Moldova
Karadağ
Hollanda
Kuzey Makedonya
Norveç
Polonya
Portekiz
Romanya
San Marino
Sırbistan
Slovenya
ispanya
İsveç
İsviçre
Ukrayna
Birleşik Krallık[/SPOILER
]
FJ8fBtAWYAUKfU5
FJ8fFD5XoAENA1r
 
Son düzenleme:

Imperium

if you smell what Imperium is cooking

Imperium

if you smell what Imperium is cooking
12 Mar 2020
10,464
5,613
-
Beyler çok uzun senedir, takip etmiyorum. En son Hadise'de bıraktım neyse halen bu yarışmada ülkeler arası al gülüm ver, gülüm muhabbeti dönüyor mu?
 

Iron Cannonball

The Air is What They Breathe

Iron Cannonball

The Air is What They Breathe
26 Kas 2013
27,368
866
23
Цариград-Турция
Tommaso Ciampa
Beyler çok uzun senedir, takip etmiyorum. En son Hadise'de bıraktım neyse halen bu yarışmada ülkeler arası al gülüm ver, gülüm muhabbeti dönüyor mu?
Bahsettiğin Kıbrıs-Yunanistan, Sırbistan-Karadağ, Türkiye-Azerbaycan arası dönen 12 puan alışverişi gibi bir şeyse bu futboldaki taç gibi bir şey oldu aga. Ona çare bulamazsın. Ama işler biraz değişti 2016 itibariyle. Artık son darbeyi seyirci vuruyor.
 

Imperium

if you smell what Imperium is cooking

Imperium

if you smell what Imperium is cooking
12 Mar 2020
10,464
5,613
-
Bahsettiğin Kıbrıs-Yunanistan, Sırbistan-Karadağ, Türkiye-Azerbaycan arası dönen 12 puan alışverişi gibi bir şeyse bu futboldaki taç gibi bir şey oldu aga. Ona çare bulamazsın. Ama işler biraz değişti 2016 itibariyle. Artık son darbeyi seyirci vuruyor.
Vallahi çoğu ülke oy verirken o ülkeye bağlandığı spiker hello komşu 12 puan verme olayını bitirdilerse ne ala ama seyirci son vuruşu yapıyorsa işin rengi bir nebze etkiler ama bir nebze fazla etken olmaz yani.
 

Iron Cannonball

The Air is What They Breathe

Iron Cannonball

The Air is What They Breathe
26 Kas 2013
27,368
866
23
Цариград-Турция
Tommaso Ciampa
Vallahi çoğu ülke oy verirken o ülkeye bağlandığı spiker hello komşu 12 puan verme olayını bitirdilerse ne ala ama seyirci son vuruşu yapıyorsa işin rengi bir nebze etkiler ama bir nebze fazla etken olmaz yani.
Yok kanka 12 puan sorunu halen çözülmedi. Hatta son 2 yıldır Kıbrıs ve Yunanistan oylamada çok ağır derece yuhalanıyor ki olası bir geri dönüşümüzde biz de Azerbaycan ile böyle yuhalanabiliriz.
 
 
Üst