RPG: Sizce DOR'da Gelecek Vaat Edenler Kimler?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dwayde

Brock Lesnar fanıyım
15 Ara 2010
25,179
876
Randy Orton
Tekrarlayamadı. Çünkü karakterini hemen bıraktı. Tüh ulan karakteri bırakmasak C.U.R.S.E senaryosunun baş isimlerinden biri olacaktık belkide.



Az vakit geçirmedik bu Days of Rising denilen diyarda. Güzel anılar var buralarda, akla gelince güzel hissettiriyor.

Boşver ya sen de Adam Cole'a başarılı oldun.
 
16 Şub 2015
12,285
172
Boşver ya sen de Adam Cole'a başarılı oldun.

Ulan ..... herif, imzana koymuşsun bir tane adamın kullandığı sözü. Sürekli seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokup duruyorsun. Ne istiyorsun? Burada sana ana avrat saydırayım da onun sonucunda ceza alıp tekrardan buralardan uzak mı kalayım? Oyundan zaten gram keyif alamıyorum, bir de üzerine şuraya her attığım mesajı alıntılayıp duruyorsun. Şu nefretini bir sal gitsin artık ya. Aylardır burada tahrik edip duruyorsun, karşılığını verdiğimizde de suçlu biz oluyoruz. Yemin ediyorum acayip sıktın. Başka işin gücün yok mu senin? Buraya yazacak daha çok şeyim var da, neyse. Vallahi sıktın.
 

dwayde

Brock Lesnar fanıyım
15 Ara 2010
25,179
876
Randy Orton
Ulan ..... herif, imzana koymuşsun bir tane adamın kullandığı sözü. Sürekli seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokup duruyorsun. Ne istiyorsun? Burada sana ana avrat saydırayım da onun sonucunda ceza alıp tekrardan buralardan uzak mı kalayım? Oyundan zaten gram keyif alamıyorum, bir de üzerine şuraya her attığım mesajı alıntılayıp duruyorsun. Şu nefretini bir sal gitsin artık ya. Aylardır burada tahrik edip duruyorsun, karşılığını verdiğimizde de suçlu biz oluyoruz. Yemin ediyorum acayip sıktın. Başka işin gücün yok mu senin? Buraya yazacak daha çok şeyim var da, neyse. Vallahi sıktın.

Oyundan keyif anlamaman kısmın çok sevdim mesajın, bunun istikrarlı bir şekilde sürmesi için elimden geleni yapacağım. O noktaları da dolduramayınca etikili olmuyor. Yazacak çok şeyin varsa yaz içinde kalmasın.

RPG'den banlandığın için fake hesapla yeni karakter al, herkesi kandır bu arada kemer falan alarak başkasının emeğini ye. Burada sürekli rpg mucidiymiş gibi davran. O çok övündüğün evreni ben kurduğumda altında bezle geziyordun daha. Yüsüze bakmış bir de gelmiş bana atar yapıyor.
 
16 Şub 2015
12,285
172
RPG'den banlandığın için fake hesapla yeni karakter al, herkesi kandır bu arada kemer falan alarak başkasının emeğini ye. Burada sürekli rpg mucidiymiş gibi davran. O çok övündüğün evreni ben kurduğumda altında bezle geziyordun daha. Yüsüze bakmış bir de gelmiş bana atar yapıyor.

Bunu sorgulamak sana mı kalıyor peki? Sana kalıyorsa da bunları yanlış hesaptan yazıyorsun.

Benim burada RPG mucidiymiş gibi davrandığım felan yok. Ben burada kendi düşüncelerimi yazıyorum, kimseyi alıntılamadan kimseyi inciltmeden. Ben hiçbir zaman RPG'de her şeye göz yuman, sessiz bir adam olmadım. Her zaman düşündüğümü çat diye söyledim, söylediğim için böyle şeyler oldu. O çok övündüğüm evrende, senin sayende bir şeyler kazanmadım ben. Adam gibi promo kestim, şov takibi yaptım ve bunun karşılığını o dönem ki RPG ekibi çok güzel bir şekilde verdi. Her attığım mesaja saçma sapan bir şekilde karşılık verirsen sende karşılığını alırsın.
 

dwayde

Brock Lesnar fanıyım
15 Ara 2010
25,179
876
Randy Orton
Bunu sorgulamak sana mı kalıyor peki? Sana kalıyorsa da bunları yanlış hesaptan yazıyorsun.

Benim burada RPG mucidiymiş gibi davrandığım felan yok. Ben burada kendi düşüncelerimi yazıyorum, kimseyi alıntılamadan kimseyi inciltmeden. Ben hiçbir zaman RPG'de her şeye göz yuman, sessiz bir adam olmadım. Her zaman düşündüğümü çat diye söyledim, söylediğim için böyle şeyler oldu. O çok övündüğüm evrende, senin sayende bir şeyler kazanmadım ben. Adam gibi promo kestim, şov takibi yaptım ve bunun karşılığını o dönem ki RPG ekibi çok güzel bir şekilde verdi. Her attığım mesaja saçma sapan bir şekilde karşılık verirsen sende karşılığını alırsın.

Benim rpg oynadığım dönemde fskr hesapla karakter aldın ve herkesi kandırdın. O herkes içinde ben de varım. Evet bunu sorgulamak o dönem oynayan herkes gibi bana düştü. Sorgulamaya da devam edeceğim. Hadi doldur o noktaları, nasılsa banlanınca gitmiyorsun.
 
16 Şub 2015
12,285
172
Benim rpg oynadığım dönemde fskr hesapla karakter aldın ve herkesi kandırdın. O herkes içinde ben de varım. Evet bunu sorgulamak o dönem oynayan herkes gibi bana düştü. Sorgulamaya da devam edeceğim. Hadi doldur o noktaları, nasılsa banlanınca gitmiyorsun.

Ben o noktaları bir gün çok güzel bir şekilde doldururum sen merak etme ama istediğini bu sınırlar içerisinde vermeyeceğim sana. Değmezsin çünkü. :d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst