Sağlık Bakanı CANLI Açıklama Yapacak!

10 Mar 2020
11
0
Rhea Ripley
O değilde şimdi maske satışları altından dolardan bile pahalı hal alır. Ülkecek severiz krizi fırsata çevirmeyi.
 
29 Ağu 2014
19,632
1,630
Abi tamam da bu konu çok daha ciddi bir durum ve bunun mahremiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum. Psikolojik deme sebebim genellikle o gibi durumlarda daha hassas davranılıyor olması.



Adının açıklanmasına gerek yok, şehir açıklansa o da yeter ki insanlar daha da dikkatli davransın. Üstelik adı açıklansa da bu tip tepki yağdıran insanlara hukuki yaptırım uygulansın o zaman. Bu konu hafife alınması gereken bir şey değil.

Şehir zaten İstanbul. Türkiye'ye yurtdışından birinin girebilmesi için önce İstanbul'a gelmesi gerekiyor en başta. Yani o virüs her türlü İstanbul'da gezdi, dolaştı vs. İstanbul'dan başka bir şehire geçti mi o bile kesin değil.
 
20 Nis 2013
42,475
1,023
Güney sahilleri
Dalton Castle
Abi tamam da bu konu çok daha ciddi bir durum ve bunun mahremiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum. Psikolojik deme sebebim genellikle o gibi durumlarda daha hassas davranılıyor olması.



Adının açıklanmasına gerek yok, şehir açıklansa o da yeter ki insanlar daha da dikkatli davransın. Üstelik adı açıklansa da bu tip tepki yağdıran insanlara hukuki yaptırım uygulansın o zaman. Bu konu hafife alınması gereken bir şey değil.
AIDS olsan ve doktorun Türkiye'ye senin HIV pozitif olduğunu ilan etse hoşuna gider miydi? Sonuçta psikolojik bir durum değil. Ve aynı zamanda çok ciddi bir hastalık.
 

Christian

Görkem
29 May 2015
11,230
97
20
İzmir
Christian
AIDS olsan ve doktorun Türkiye'ye senin HIV pozitif olduğunu ilan etse hoşuna gider miydi? Sonuçta psikolojik bir durum değil.

Abi anlamadın galiba sen durumu, iyi eyvallah tamam dedim zaten isim belirtmeseler de şehir belirtsinler ki oradaki insanlar daha iyi önlem alsın. Ben zaten yorumumda da yazdım psikolojik durumlarda sadece genelde daha hassas davranılıyor diye.
 
20 Nis 2013
42,475
1,023
Güney sahilleri
Dalton Castle
Abi anlamadın galiba sen durumu, iyi eyvallah tamam dedim zaten isim belirtmeseler de şehir belirtsinler ki oradaki insanlar daha iyi önlem alsın. Ben zaten yorumumda da yazdım psikolojik durumlarda sadece genelde daha hassas davranılıyor diye.
Şu an vakanın açıklandığı şehir bu virüsün olduğu tek yer değil muhtemelen yalnız. Bu sadece doğrulanmış ilk vaka. Yani vakanın açıklandığı şehirdekiler daha dikkatli olmalı gibi bir durum söz konusu değil. Şehir ayırt etmeden tüm Türkiye'nin gerekli kişisel önlemleri alması gerekiyor. Şehri açıklamak o şehirdeki herkesin işi gücü bırakıp diğer şehirlere seyahat etmelerine sebep olacak, böylece şehirler arası hareketlilik arttığı için virüs daha çok yayılmış olacak.
 

Christian

Görkem
29 May 2015
11,230
97
20
İzmir
Christian
Şu an vakanın açıklandığı şehir bu virüsün olduğu tek yer değil muhtemelen yalnız. Bu sadece doğrulanmış ilk vaka. Yani vakanın açıklandığı şehirdekiler daha dikkatli olmalı gibi bir durum söz konusu değil. Şehir ayırt etmeden tüm Türkiye'nin gerekli kişisel önlemleri alması gerekiyor. Şehri açıklamak o şehirdeki herkesin işi gücü bırakıp diğer şehirlere seyahat etmelerine sebep olacak, böylece şehirler arası hareketlilik arttığı için virüs daha çok yayılmış olacak.

Bak bu dediğin kısımda haklısın. Bana göre şu saatten sonra bir süre insanlar seyahat etmemeli veya seyahatler kısıtlanmalı veyahutta durdurulmalı. Gerçi bizim ülkedekiler "İzgirliğimizi kısıtlıyımızsınız." da diyebilir ama bu şekilde önlemler almalıyız. Evime gelmesini son istediğim şeydir bu rahatsızlık. 70 yaşında anneannem ve dedem var. Kötü şeyler olsun istemem.
 
Üst