Terim - Tartışma Konusu

Straight Edge Societh

The Rogue Prince
Katılım
23 Ara 2013
Konular
3,720
Mesajlar
19,005
Tepkime puanı
2,081
Puanları
1,235
Yaş
22
Konum
Trabzon
Web sitesi
twitter.com
CM Punk
-
images
 
Katılım
20 Tem 2016
Konular
161
Mesajlar
12,999
Tepkime puanı
5,650
Puanları
825
Yaş
25
Konum
Bursa
Seth Rollins
-
Bu akşamki aktivitem belli oldu. 4 bölümmüş akar gider herhalde. Twitter’da hayal kırıklığı tarzı yorumlar gördüm ama belgeseli stoktan çıkaracağım kaju ve antep fıstığı eşliğinde izleyeceğim.
 

LegenDWyatt

Hacı Ahmet Ak Fan
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
109
Mesajlar
15,239
Tepkime puanı
1,036
Puanları
750
Yaş
23
Konum
Denizli - İngiltere
The Fiend
Yedek kulübesindeki insanların üzerine yürüdüğü anlarla ilgili kısımlar var mı belgeselde?
 

Freakin

unsettling differences
Katılım
1 Ocak 2017
Konular
125
Mesajlar
4,297
Tepkime puanı
214
Puanları
480
-
-
Umarım bu belgeselin gazıyla kaliteli takımın üstüne konmaz. Okan Buruk'un en az hatayla ilerlemesi lazım, en azından şu 2-3 ay süresince.
 

The Small Dog

Galatasaray SK
Katılım
23 Tem 2017
Konular
558
Mesajlar
8,545
Tepkime puanı
302
Puanları
645
Yaş
30
Becky Lynch
-
Anlık 14 milyon ile rekor kırarak başladı Resultante İmportante :)
 

The Lone Wolf

I'm Back
Katılım
25 Eyl 2011
Konular
1,054
Mesajlar
21,128
Tepkime puanı
327
Puanları
1,605
Konum
Antalya
Will Ospreay
-
Hakan ve Arif'in sansüre uğraması kadar saçma bir şey yok. Tamam bu adamlar Fethullahçı ve örgüt üyesi ama attığı golleri falan niye kesiyorsunuz ki? 2. bölümü izliyorum ve bu isimlerin kesintisi yüzünden UEFA hikayesi saçma sapan geçilmiş. Hakan'ın Bologna ve Leeds'e attığı goller yok belgeselde. Arif'in Arsenal maçındaki kaçırdığı gol finalin en önemli anlarından birisiydi. Hakan Şükür milli takım tarihinin en golcü, Dünya Kupası tarihinin de en erken gol atan oyuncusu. Niye bunlara Chris Benoit muamelesi yapılıyor. Sahada futbol oynarken suç mu işlediler?
 
Katılım
20 Tem 2016
Konular
161
Mesajlar
12,999
Tepkime puanı
5,650
Puanları
825
Yaş
25
Konum
Bursa
Seth Rollins
-
Dün gece bitirdim. Sıkılmadan izledim 4 bölümü. Fatih Terim’i 2005’ten beri aktif takip ettiğimden dolayı benim için önemli olan kısımlar futbolculuk ve ikinci GS döneminin sonuydu. Belgeselin sonundaki mesajını ise cumhurbaşkanı adayı olacak diye yorumladım :yaz .
 

The Lone Man

consigliere
Katılım
23 Şub 2017
Konular
1,148
Mesajlar
20,625
Tepkime puanı
693
Puanları
860
Stone Cold Steve Austin
-
Beğenmedim. Belgeselde konuşulmayan şeylere yer verileceğini düşünmüştüm. O kadar yaşanan şeye rağmen sadece kebapçı olayını vermişler ve onda da sadece haber bülteninin sesini arkaya vererek koymuşlar. Netflix olduğu için daha rahat çalışacaklarını düşünmüştüm. Hakan ve Arif öyle ya da böyle milli takım formasını terletmiş, GS tarihinde iz bırakmış oyunculardır. GS eğer kupayı aldıysa bu adamların payı çok fazla. Yer vermemeleri aşırı saçma. Terim'in kurduğu kadronun 2002 Dünya Kupasında ortalığı kasıp kavurması da yoktu. Bari o kısmı, adamı övmek için koysaydınız dedim. Ayrıca düzenlemeyi çok kötü yapmışlar. 2020'den 96'ya oradan 2006'ya ondan 1962'ye falan geçiliyor. Bu tip işler kronolojik olur benim bildiğim.

Fatih Terim'in olayları anlatmak yerine yine metafor kasarak konuşması 2. bölümden sonra beni baydı. Kendi ağzından İtalya macerası hakkında daha çok anı duymak isterdim. Belgeselde her şey çok üstün körü gidilmiş. Buna PR çalışması deseler daha doğru olurmuş. Belgeselde her şeye yer vermeleri gerekirdi. Futbolculuğunda çıkardığı arızalar nerede? 2. dönemindeki aşırı agresif tavırları nerede? Prim meselesi nerede? Evetçilere karşı gelmesi nerede? Hadi bunlar olumsuz durumları. Bir bahane uydurup koymazsınız, anlarım. Ama 96-2000 dönemi GS'sini nasıl tank gibi oynattığını verseydiniz biraz. Kıytırık iki üç taktikle, oyuncuları takımda tutmasıyla geçirmişler o kısmı. Cidden hiç detaylı değildi belgesel. Adamın hayatındaki en önemli dönemi UEFA kupası serüveni ama çok kısa geçmişler. Hastalık Bu Futbol ya da bilimum yt kanallarının yaptığı belgesel tadında videolar daha iyiydi. Vasat bir belgesel.
 
Üst