UFC Genel Tartışma Konusu

Gentleman Villain

part-timer.

Gentleman Villain

part-timer.
12 Ağu 2014
13,144
155
Parts Unknown
William Regal
Ya abi Oliveira cam çenenin teki ilk round da bitirsene işte ne diye o seri kombolarına girmiyorsun anlamıyorum. Max, Conor, Justin bitirmiş adamın Oliveira'ya yenilmesi kabul edilemez, emekli ol bırak bu sporu. Oliveira benim için hala gerçek şampiyon değil Justin'in bir tane sağ hooku ile yerden kalkamaz, Dustin o kadar da sert vuran birisi olmadığı halde 2 kez knockdown etti eğer o yumruklardan 1 tanesini Justin'den yerse -ki yer- direk KO gelir. Oliveira'nın bu şansı uzun sürmez.
Nasıl gerçek şampiyon olsun abi daha adam. :D :D Michael Chandler'ı kendi oyununda yendi, Dustin'i de bildiğin outclassledi yani. Adamı çok sevmediğini anlıyorum ama şu haliyle Gaethje'yi yenmesi büyük olasılık onu söyleyeyim. Şanslık bir şey yoktu ayrıca. Charles Oliveira bildiğin ofansif BJJ kliniği koydu ortaya. Buna karşılık veremezsen bitersin. Dustin de bitti.
 

UltimateOpportunist

David Hayter

UltimateOpportunist

David Hayter
1 Kas 2014
16,241
348
Antalya
Nasıl gerçek şampiyon olsun abi daha adam. :D :D Michael Chandler'ı kendi oyununda yendi, Dustin'i de bildiğin outclassledi yani. Adamı çok sevmediğini anlıyorum ama şu haliyle Gaethje'yi yenmesi büyük olasılık onu söyleyeyim. Şanslık bir şey yoktu ayrıca. Charles Oliveira bildiğin ofansif BJJ kliniği koydu ortaya. Buna karşılık veremezsen bitersin. Dustin de bitti.
Her maçında yerlerde sürünen birisine şampiyon gözüyle bakamıyorum maalesef. Şampiyon benim için her kulvarda dominant olmalı. Oliveira'nın o cam çeneyle 2 maçtan da sağ çıkabilmesi benim için şanstır. Adamı sevmiyor falan değilim sadece tatmin etmiyor beni yeterince. Featherweight de aldığı yenilgiler ister istemez onu güçlü bir şampiyon görmemi engelliyor. One Punch Man birisine karşı şansı olduğu düşünmüyorum hala daha. Dustin'den ilk raund aldığı yumrukları Justin'den alsa işi biterdi.
 

Paranoyak

UFC

Paranoyak

UFC
29 Eki 2012
19,769
1,115
27
AJ Styles
O'Malley şu an çok büyük ihtimalle en sert vuran 135'lik hocam ya. Eddie Wineland nakavtı bile bunu görmek için yeterli bence. Onun üstüne Thomas Almeida'yı da çok temiz bitirdi. Mesela Dustin Poirier de bir tek yumruk nakavtçısı değil ama gerçekten çok sağlam vurduğu tartışılmaz. O'Malley de öyle. Güç konusunda sıkıntısı olduğunu hiç düşünmüyorum.
Bahsettiğim Moutinho maçında açıktan attığı o kadar yumruğa rağmen indirememesinden ötürü böyle bir düşünce oluştu bende. Bu maçta bunu karşıladı. Teknik olarak beğendiğim bir isim kendisi.
 

Gentleman Villain

part-timer.

Gentleman Villain

part-timer.
12 Ağu 2014
13,144
155
Parts Unknown
William Regal
Bahsettiğim Moutinho maçında açıktan attığı o kadar yumruğa rağmen indirememesinden ötürü böyle bir düşünce oluştu bende. Bu maçta bunu karşıladı. Teknik olarak beğendiğim bir isim kendisi.
Evet hak veriyorum ama Moutinho orada harbi zombi gibi bir şeydi ya. :D
Her maçında yerlerde sürünen birisine şampiyon gözüyle bakamıyorum maalesef. Şampiyon benim için her kulvarda dominant olmalı. Oliveira'nın o cam çeneyle 2 maçtan da sağ çıkabilmesi benim için şanstır. Adamı sevmiyor falan değilim sadece tatmin etmiyor beni yeterince. Featherweight de aldığı yenilgiler ister istemez onu güçlü bir şampiyon görmemi engelliyor. One Punch Man birisine karşı şansı olduğu düşünmüyorum hala daha. Dustin'den ilk raund aldığı yumrukları Justin'den alsa işi biterdi.
Hocam bakış açına hiç katılamıyorum. Charles Oliveira ne olursa olsun iki tane inanılmaz UFC rekorunu elinde tutan, hak eden bir şampiyon. Yerlerde sürünme dediğin şey bu adamın kemeri elinde tutmasının sebebi. Jiu-jitsu ve güreşin bu spordaki etkisi tartışılacak şeyler değil. Adamın iyi olduğu yere odaklanması çok doğal. Gaethje'yle dövüşse onu da kafese ittirip clinch'ten ilerlemeye çalışacaktır yine. Şansla alakası yok. Nasıl Khabib Nurmagomedov da kendi iyi olduğu yere odaklandıysa Oliveira da haklı olarak aynısını yapıyor. Bu kadar iyi BJJ'i olan birinin Dustin Poirier gibi kendisinden çok daha üstün striking'e sahip biriyle ortada durup yumruklaşmasının hiçbir anlamı yoktu, ki ilk rauntta bunun sıkıntısını gördük zaten. İkinci rauntta Dustin yerden kurtulmaya bile çalışmadı ve bildiğin rauntu bıraktı. Bunu zaten röportajlarda kendisi de söylüyor, yerde inanılmaz tehlikeli, o yüzden sırtımı vermek istemedim ve gardda bekledim diye. Evet kariyerinde kötü yenilgileri var, yumruklara pes ettiği bile var ama bu adamın son iki dövüşünde ilk rauntta bu kadar sıkıntıya girip sonra bu kadar dominant bir şekilde kazanması artık o halini geride bıraktığını bence gösteriyor.
 

UltimateOpportunist

David Hayter

UltimateOpportunist

David Hayter
1 Kas 2014
16,241
348
Antalya
Evet hak veriyorum ama Moutinho orada harbi zombi gibi bir şeydi ya. :D

Hocam bakış açına hiç katılamıyorum. Charles Oliveira ne olursa olsun iki tane inanılmaz UFC rekorunu elinde tutan, hak eden bir şampiyon. Yerlerde sürünme dediğin şey bu adamın kemeri elinde tutmasının sebebi. Jiu-jitsu ve güreşin bu spordaki etkisi tartışılacak şeyler değil. Adamın iyi olduğu yere odaklanması çok doğal. Gaethje'yle dövüşse onu da kafese ittirip clinch'ten ilerlemeye çalışacaktır yine. Şansla alakası yok. Nasıl Khabib Nurmagomedov da kendi iyi olduğu yere odaklandıysa Oliveira da haklı olarak aynısını yapıyor. Bu kadar iyi BJJ'i olan birinin Dustin Poirier gibi kendisinden çok daha üstün striking'e sahip biriyle ortada durup yumruklaşmasının hiçbir anlamı yoktu, ki ilk rauntta bunun sıkıntısını gördük zaten. İkinci rauntta Dustin yerden kurtulmaya bile çalışmadı ve bildiğin rauntu bıraktı. Bunu zaten röportajlarda kendisi de söylüyor, yerde inanılmaz tehlikeli, o yüzden sırtımı vermek istemedim ve gardda bekledim diye. Evet kariyerinde kötü yenilgileri var, yumruklara pes ettiği bile var ama bu adamın son iki dövüşünde ilk rauntta bu kadar sıkıntıya girip sonra bu kadar dominant bir şekilde kazanması artık o halini geride bıraktığını bence gösteriyor.
Yerlerde sürünmeden kastım BJJ'si değil. Knockdown oluyor sürekli. Mesela Glover Teixeira da üst düzey BJJ'ye sahip ve knockdown olsa da o pozisyonda bile kaç kişiyi bitirdi hatta adamın maç taktiği bile sayılabilir Jan Blachowicz bile Teixeira'yı knockdown edince acele etmicem falan demişti yani demek istediğim Oliveira knockdown pozisyonundan maç bile kazanmıyor o raundu TKO olmadan bitirmeyi hedefliyor Teixeira gibi olabilse yine hadi neyse dicem.
 

Paranoyak

UFC

Paranoyak

UFC
29 Eki 2012
19,769
1,115
27
AJ Styles
FGfvpicXEAULSZG



Her kuşu öptük leylek kaldı. :D
 
Son düzenleme:

Gentleman Villain

part-timer.

Gentleman Villain

part-timer.
12 Ağu 2014
13,144
155
Parts Unknown
William Regal

Oliveria da parayı seçti. :D @Gentleman Villain

Ne olacak bu Thompson'un hali. Tam toparlıyor diyoruz yine aynı noktaya geliyor. Belal Muhammed nefes aldırmamış. Çok fazla başarılı takedown yaptı. Onu geçtim bu Derrick Lewis müthiş maç çıkardı. İlk kombinasyonda bayılttı adamı.
Sonuna kadar hak ediyor Oliveira güzel bir payday'i ya. Bence UFC'nin planı McGregor'a Cowboy gibi rahat alacağı bir ısınma dövüşü verip kemer için dövüştürmek onu. Tabii işin içinde Islam, Gaethje vs. var, 2022'nin ortasına kadar belli olmaz o yüzden hiçbir şey. Yalnız Oliveira Gaethje üstüne Conor'ı yenerse inanılmaz bir özgeçmiş olur. :D

Wonderboy berbattı, onu böyle görmeyi hiç beklemiyordum baya üzüldüm açıkçası ama artık strikerlarla dövüşüp top 15'te takılma zamanı gelmiş gibi gözüküyor, contender olması çok çok zor bir daha.

Derrick Lewis makine ya. Daukaus fazla hypelandı, Gane'ın Lewis'e yaptığını yapacak diyenleri bile gördüm. Ciryl Gane bir ağırsiklet için çok çok ayrı bir seviyede, ben Ngannou'yu da yeneceğini düşünüyorum açıkçası. Daukaus gibi bir adamı onunla karşılaştırmak çok mantıklı değil şimdilik en azından. Lewis-Tuivasa muhteşem olur yalnız güzel bir PPV kartında.
 

Paranoyak

UFC

Paranoyak

UFC
29 Eki 2012
19,769
1,115
27
AJ Styles
Islam'la Dariush'un maçı var. Sıralamada Dariush 3, Islam 4. Kazanan kemere aday olabilir diyorlar ama Justin ilk sırada ve son maçını kazandı. O da ek maç istemeyip kemer maçına çıkmak istiyor. Oliveira vs. Chandler ayarlanmasına bozuk atmıştı. UFC son maçını kaybedene kemer maçı vermemişti haklı olarak. Şimdi aşırı derecede merak ediyorum Oliveira'nın sonraki rakibini.
 
 
Üst