Arama sonuçlarınız

  1. A0ny

    Dolph Ziggler Çantayı Alırsa Tepkiniz Ne Olur?

    Dolph Ziggler'in 2014 den beri ana kemer pushu almasını bekliyordum. Edge ve Miz'in zamanında yaptığı gibi yapıp çantayı Theory'nin elinden alabilir. Ki en son NXT Şampiyonluğu kazanıp ortalıktan kaybolduktan sonra birden geri gelmesi çok iyi oldu. Eğer Theory'yi cash-in yapacağı zamana kadar...
  2. A0ny

    Brock Lesnar'ın Kemer Maçlarına Hak Etmeden Çıkması

    Lesnar'ın ayratacağı impacti şu an yaratabilecek çok az güreşçi var. Bu tarafından düşün. Zaten McIntyre maçı garanti olacak ve rosterda Roman ile karşılaşabilecek momnetumda çok az güreşçi bulunmakta. Hepsini de birden Roman'a yatırmamak için Lesnar üçüncü defa geri geldi. Belki de bu maçın...
  3. A0ny

    Muharrem İnce Doktor Katledilmesi Hakkında Konuşuyor

    Bu dediğine katılıyorum. Ülkedeki tüm cinayetler politik görüş farklılıklarından çıkıyor ve artık insanlar düzgün bir şekilde karşı fikir belirtemez oldu.
  4. A0ny

    Olm senin modluk nereye gitti

    Olm senin modluk nereye gitti
  5. A0ny

    Alır kardeşim Türkiye bayisi burada.

    Alır kardeşim Türkiye bayisi burada.
  6. A0ny

    Asuka 269 Gündür Görülmüyor

    Asuka'cım canım gel be artık yetmez mi? Bak dişlerini de yaptırdın, kolun da iyileşti hadi be nur yüzlüm.
  7. A0ny

    Her Gün Yesen De Bıkmayacağın Şeyler?

    Her gün et yiyebilirim herhalde.
  8. A0ny

    CM Punk'ın Yolu

    Vallahi CM Punk'ın kemer oynaması saçma olur. Umarım kemerin etrafından bile geçmez. Çünkü kemer maçına çıkmadan bile daha güzel aksiyonlar yaratma şansı var. Kemer işlerini genç yeteneklere bıraksın
  9. A0ny

    EC Spoiler | Kadınlar Çember Maçı

    Alexa Bliss bu maçı kazanmalıydı. Ne büyük ayıp.
  10. A0ny

    Evrensel Şampiyonluk Kemeri Tekrardan Kırmızı Olmalı Mı?

    Renkli olmuyor bence. WWE kemeri gibi sade bir şey olsa daha iyi olur.
  11. A0ny

    Roman'ın İhtiyar Kel Serseriye Yapacağı Zulüm

    DEDEM ÖLMEEeeee!!!!
  12. A0ny

    Scarlett Bordeaux Olay Fotoğrafı Onlyfans'a Saldı

    Maaşallah!!! Majesteleri!!!
  13. A0ny

    Triple H'in Reddettiği Büyük Olay

    Nenemin de bıyığı olsa amcam olurdu zaten. Hunter kayınpederi tekmeyi koyduktan sonra dikkat çekmeye çalışıyor. Böyle bir şeyin yaşandığının gerçeklik payı bile yok yani.
  14. A0ny

    (NXT 2.0 Spoiler) WALTER'a İsim Değişikliği Şoku!

    Kapat abi NXT'yi tadımız kaçtı artık. Adam Cole'dan sonra da NXT'den bir şey beklememiz gerekiyordu zaten.
  15. A0ny

    En İyi Sürpriz Rumble Girişi Kimindi?

    Bunun üstüne yoktur galiba.
  16. A0ny

    Charlotte Flair Fıstık Gibi

    Onu bunu bilmem ben Asuka'cıyım arkadaş
  17. A0ny

    Admmmmmmmmmmmm

    Admmmmmmmmmmmm
  18. A0ny

    Royal Rumble'da Şampiyon Olarak Kim Çıkar?

    Ben Lesnar ve Reigns'in kemerlerini koruyacaklarını düşünüyorum. Bu iki ismin kavgası yarıda kaldı ve bence Arabistan'da yapılacak sıradaki PPV'de olası bir "şampiyona karşı şampiyon" maçı yapacaklarını düşünüyorum.
  19. A0ny

    Survivor 2022 Tartışma Konusu

    Hiç boşuna yarışmayı yapmasınlar. Ogeday şimdiden kazandı zaten.
Üst