Arama sonuçlarınız

  1. IFC

    Teşekkür ettim kardeşim sağ ol var ol.

    Teşekkür ettim kardeşim sağ ol var ol.
  2. IFC

    Teşekkür ederim bro aynısı sana da olsun.

    Teşekkür ederim bro aynısı sana da olsun.
  3. IFC

    Turbo Turabi WWE İle Anlaşmış Olabilir

    Umarım katılır bu resim tesadüf eseri veya bir hobi olarak istediği bir eğitim alabileceğini düşünmüyorum, çok iyi olur, bizim buranın çocuğu Mersin'lidir severim, Survivor'da rol kesiyor, orası bir şov programı olduğu için ve zaten uzun yıllardır piyasa yaptı, iyi bir Dünya yarışması...
  4. IFC

    Yokluğunu Hissettiğiniz Üyeler?

    Dı fors'u hatırlıyorum bu tanıma uyan.
  5. IFC

    Ben de hiç sevmem matematiği pilot bir tık yüksek hedef, tekrar sınava gir bitir imkansız...

    Ben de hiç sevmem matematiği pilot bir tık yüksek hedef, tekrar sınava gir bitir imkansız dayanamaz bir insan bu saatten sonra bir yerlerde cevirmenlik stajı falan yapıyor musun ?
  6. IFC

    RAW Spoiler: O Kemer Hamlesi Sizce Doğru Mu?

    Chad Gable'ı çok severim onun dışında farklı bir yorumum yok sadece beklenenin aksine RO vs Riddle olması çok uzun sürdü umarım güzel olur, Riddle daha oturaklı ve sert bir karaktere bürünmeli bana kalırsa.
  7. IFC

    Çok sevindim adına kardeşim güzel bölüm, ikinci üniversite gibi bizim daha var işte seviyoruz bu...

    Çok sevindim adına kardeşim güzel bölüm, ikinci üniversite gibi bizim daha var işte seviyoruz bu ortamları yüksek de yapcaz sen de düşünüyor musun
  8. IFC

    Sinemadaki Kutsal Dörtlünüz?

    En sevdiğim film: Fight Club=Watchmen(2009) En sevdiğim yönetmen: Zack Snyder En sevdiğim aktör: Ben Affleck. En sevdiğim aktris: Scarlet Johansson, Lily James.
  9. IFC

    Bro forum güzelleşmiş ama tasarım olarak alışmak lazım, bir de okul falan giremiyoz doğrudur...

    Bro forum güzelleşmiş ama tasarım olarak alışmak lazım, bir de okul falan giremiyoz doğrudur Tarih okuyorum kalın kalın kitaplar anlarsın öyle nostalji olarak giriyoz
  10. IFC

    İyi kardeşim hala üniversite ikinci bölüm deniyoruz ilkini bıraktık, Tarih okuyorum şuan, senin...

    İyi kardeşim hala üniversite ikinci bölüm deniyoruz ilkini bıraktık, Tarih okuyorum şuan, senin durumlar nasıl?
  11. IFC

    Anlamadım knk

    Anlamadım knk
  12. IFC

    Lesnar vs Lashley Posteri Görücüye Çıktı!

    Ooo izlenir bu aga. Lashley 1 dakika 31 saniye dayanır gibi.
  13. IFC

    Rock Ve Hunter Birbirlerine Dikleşiyor!

    Son 10 yılın en tatlı segmentlerinden. hehe https://www.youtube.com/watch?v=dVSpJjEs82U
  14. IFC

    Sizce WWE'de Güncelde En Aranan Şey Nedir ?

    Dört konu halinde kafamda kurdum. Daha iyi segmentler, backstage veya direkt ringde veya etrafında daha yaratıcı, eğlenceli, gerilimli ve adrenalin içeren sekanslar gibi. Daha iyi feudlar, Punk v Cena kalibre yakın örnek, SCSA v Rock veya bilimum 2000s büyük feudlar. Daha iyi ring içi...
  15. IFC

    Rey Mysterio Son Kez Ana Kemere Oynamalı Mı ?

    Yaşı dolayısıyla biraz zor bir durum fakat son yıllarda Edge ve Mysterio gibi isimlerin dönmesiyle beraber seyircilerin onları ne kadar sahiplendiğini gördük. Bunlara ben Jeff Hardy ismini de eklerim. Özellikle Edge'in vücut transformasyonu inanılmaz üç ismi de ben isterim, Universal kemeri...
  16. IFC

    Sizce Undertaker Hangi Maçıyla Bırakmalıydı ?

    Undertaker benim ilk fanı olduğum isim. Son 21-1'den sonra girdiği tüm feudlar, çıkarttığı her maç beni biraz hüzünlendirmiştir. Bir iki maçı çıkartırsak gerçekten nefesinin kesildiğini görmek dayanılmaz bir acı veriyor bana. Taker'ın hangi maçla tamamen bırakmasını isterdiniz? Dolayısıyla...
  17. IFC

    Tuş Perileri Reigns'e Tahmini Ne Zamana Uğrar?

    Dark maçlarda finisher move yedikten sonra, kardeşlerine çekilip tuştan sıyrılan, son şovlarda bir şekilde hep tuş eden Roman Reigns ne kadar süre içinde tuş edilecek? Sizce WWE evreninde bu bir olasılık mıdır? Son Raw'da dahi bir şekilde Lashley engelledi, Reigns tahmini daha ne kadar...
  18. IFC

    Agalarla WM Sohbetleri - Taker&Hunter&Shawn

    https://www.youtube.com/watch?v=83hx-V1eRIQ&t=6s
  19. IFC

    WWE DC Universe Mi Oldu?

    WWE DC Universe mi oluyor? John Cena Peacemaker, The Rock Black Adam, Undertaker'in bir adet Batman görünümü ve Roman Reigns'in karakteri ve signature move'u Superman Punch ve yani Superman. Ne olacak arkadaşlar bu şirketin hali, DC ile akraba olmuş bu şirket.
  20. IFC

    (SPOILER) O İsmin Değişime İhtiyacı Var Mı ?

    O isim Big E. New Day üyesi olarak, Kofi'den sonra o da artık bir WWEWHC sahibi. Başarılı bir Cash-In yaptı ve kazandı. Roman Reigns yerine Lashley tercihi bana kalırsa biraz da gimmicki yüzünden. Bu adam ve New Day aslında eğlenceli bir grup kendini sattıran bir ekip, fakat ana kemere ulaşmak...
 
Üst