Severus kullanıcısının son içeriği

  1. Severus

    Vince McMahon Emekliliğini Açıkladı

    Vay be. Bir devrin sonu. Düşününce tek bir adamın bütün bir sektöre bu kadar etkisinin olması, hatta o sektörü dev haline getiren kişi olması, hatta devamında da yine zirvede olması çok eşi benzeri olan bir şey değil. Başka bir örneği var mıdır bilemiyorum. Bunlar bir yana son zamanlardaki...
  2. Severus

    e olduğu kadar...

    e olduğu kadar...
  3. Severus

    :(

    :(
  4. Severus

    Sorma ya ama eğlenceliydi. Neyse dostum ben yavaştan yol alayım, selam veririm bir daha...

    Sorma ya ama eğlenceliydi. Neyse dostum ben yavaştan yol alayım, selam veririm bir daha uğradığım zaman. Hoşçakal.
  5. Severus

    Tamamdır abi artık wm zamanı kısmet olursa görüşürüz kendine iyi bak.

    Tamamdır abi artık wm zamanı kısmet olursa görüşürüz kendine iyi bak.
  6. Severus

    Rpg bu saatten sonra zor, olmaz artık ama kralını yaptık zamanında :)

    Rpg bu saatten sonra zor, olmaz artık ama kralını yaptık zamanında :)
  7. Severus

    Artık part time eski üye moduna girdik iyice ya. Wm dönemi gibi bi return yaparım heralde burada...

    Artık part time eski üye moduna girdik iyice ya. Wm dönemi gibi bi return yaparım heralde burada olursan yine muhabbet ederiz
  8. Severus

    Aynı ben de ne olsun okulu bitirmeye çalışıyoruz pek bir haber yok yani. Forumda durumlar nasıl...

    Aynı ben de ne olsun okulu bitirmeye çalışıyoruz pek bir haber yok yani. Forumda durumlar nasıl sen ne yapıyorsun?
  9. Severus

    Çok geç görmüştüm ya yazdığını ondan cevap yazmamıştım. Nasılsın?

    Çok geç görmüştüm ya yazdığını ondan cevap yazmamıştım. Nasılsın?
  10. Severus

    Teşekkürlerimizle; Paranoyak

    Forumda tanıdığım en makul insandı diyebilirim sanırım. Hayatında başarılar dilerim.
  11. Severus

    (SD Spoiler) Gelecek Haftaya Duyurulan Olay

    https://twitter.com/WWE/status/1357869110609215489 Seth Rollins geri dönüyor.
  12. Severus

    Şu Anda Hangi Şarkıyı Dinliyorsunuz?

    https://youtu.be/h90jmu5auT4
  13. Severus

    Jamie Vardy: Sigara İçmeyi Severim

    https://twitter.com/ntvspor/status/1354801019289407493
  14. Severus

    (IMPACT Spoiler) Maç İzlemeye Geldik Kardeşim

    https://twitter.com/IMPACTWRESTLING/status/1351724015841390594 Tony Khan ve Jerry Lynn, Impact'in takım kemerleri için rakibin belirleneceği Private Party vs James Storm & Chris Sabin maçını kenardan takip ettiler. Ayrıca Jerry Lynn maça karışarak Private Party'nin kazanmasını sağladı.
  15. Severus

    (IMPACT Spoiler) Takım Kemeri İçin AEW'dan Rakip

    https://twitter.com/IMPACTWRESTLING/status/1351726391788666880 Impact World Tag Team kemeri için maça çıkma hakkını kazanan takım Matt Hardy'nin menajerliğini yaptığı Private Party oldu. Private Party, James Storm ve Chris Sabin ikilisini yenerek bu hakkı elde etti.
Üst