Untitled Document
Smugleaf
Tepkime puanı
6

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • BİR ADAMA YOLDA GİDERKEN BİR ADAM GÖRMÜŞ.ADAMIN BOYNU KRKMIŞ . DİĞER ADAM NE OLDU UŞAĞIM DEMİŞADAMDA BOYNUMU KIRDILAR BOYNUMU KIRDILAR DEMİŞ. EĞER BU FIKRAYI OKUYUPTA 20 YERE YAPIŞTIRMASSANIZ AKŞAM RÜYANIZA KARABASAN WE CİNLER GİRECEK 3 GÜN SONRA KAZA GEÇİRİP ÖLECEKSİNİ.ÖZÜR BNDE FIKRA DİE BAŞKA YERDEN OKUDUM
    Şimdi sana olayı açıklayayım. 2K19 gayet güzel bi oyun hatta 2k'nın yaptığı en iyi WWE oyunu bile derim çok rahat. Kariyer mod çok iyi ve komik modlar da mevcut (koca kafa modu vs...). Eğer normal güreş oyunu seviyorsan iyi tercih ama maximum aralıktan sonra online'ı kapanacak yani online maçlara çıkamayacaksın ve de onlinedan güreşçi ring vs... indiremeyeceksin. Bunun nedeni 2k yeni WWE oyunu aldırmak için böyle bir pislik yapıyor.


    Gel gelelim fire pro'ya. Evet grafikleri çöp. WWE2K'dan çok daha karışık.Ve Gameplayi'de 2k'ya karşın kötü. Eee o zaman neden bu oyun? Şöyle;
    1) oyun acayip ucuz, tüm dlc'lerini (dlc bundle'ı var) de alsan anca 2k19 ile aynı paraya geliyor.
    2)oyunun dlcleri epey iyi şiddetle tavsiye ederim, yeni güreşçiler eklemenin yanı sıra hikaye modu ve GM (promoter modu) ekliyor.
    3)oyunda başta oyunun kendi yarattığı güreşçiler var ama onlinedan her güreşçiyi indirebilirsin hatta güreşçi olmayanlar bile (bknz. Trump, Captain America, hatta Ayı...vs...). Dipnot: NJPW DLC'si NJPW rosterını indiriyor.
    4)Bazı klasik maç türleri olmasa da (örneğin: merdiven maçı), değişik maç türleri var (deathmatch). Hatta oyunda ufc maçları bile yaratabildiğinden ufc oyunu olarak bile oynanabiliyor.
    5)Oyun 2k gibi pislik yapmıyor 10 yıl sonra bile rahatlıkla online'a girersin.
    6) GM Modu (fire promoter dlcsi) dehşet iyi, tavsiye ederim.
    7)Karakter yaratımı 2kdan daha karışık da olsa çok daha kapsamlı. Yapılan karakterler kötü grafiğe rağmen gerçeğe epey benziyo. Moveset ise epey kapsamlım tuş animasyonu bile seçebiliyorsun.
    8)EN ÖNEMLİ SEBEP! Bu oyun daha çok izleme oyunudur. Yanı 1P vs CPU yerine çoğu oyuncu CPU VS CPU izler. Bunun nedeni oyun simülasyon işinde çok iyi, çok kaliteli maçlar oluyo.


    Son tavsiyem şu. Git youtube'a fire pro wrestling world (istediğin güreşçi )vs ( istediğin güreşçi) yaz. Sonuçlardan maç izle. Zevk alıyorsan Fire Pro al. Yok abi ben oynamayı tercih ediyorum dersen 2k al.
    2K19 kaç lira söyle ona göre yorum yapayım. Bir de fire pro wrestling world (güven bana beğenirsin) fiyatına bak.
    Fiyatları söyle ona göre sana yorumlayacağım.
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
 
Üst