Untitled Document

The Drifter kullanıcısının son içeriği

  1. The Drifter

    SD Spoiler | Sivri Dilin Kurbanı Olmak

    Allah rızası için kadınlara ayrı şov yapın ya. Ulan kimin ne yaptığı belli değil. Karakterleri bile belli değil. Bu kadar kadın var ama kimsenin amacı yok. Takım kemerini kaldırsınlar diye yalvarıyoruz onu da kaldırmıyorlar. Lan kemer 1 aydan fazladır sahipsiz ve kimsenin umrunda değil. Bari...
  2. The Drifter

    Bayram Öncesi Otobüs Biletlerine Zam

    Bunu ben de çözemiyorum yıllardır. Otobüs çekilmiyor diye uçağa biniyordum, şimdi otobüs fiyatı uçakla yarışıyor. İstanbul ile ilişiği keseceğim artık.
  3. The Drifter

    SummerSlam'de Duyurulan Maça Tepkiniz Nasıl Oldu?

    Bence sorun yok. Hikayenin işlenişi önemli. Daha çok var Summerslam'e.
  4. The Drifter

    Whatsapp'a Rahatsız Etmeyin Modu Geliyor

    Rahatsız olan kullanmasın. İşi olan zaten telefonunu sessize alabilir. Böyle bir özelliğe gerek var mı? Gereksiz fantezi.
  5. The Drifter

    Piercingi Olduğu İçin YKS Sınavına Giremedi

    Adamlar yazıyor bunu kardeşim. Takmayın işte sınava gelirken. Önceki gün çıkarın öyle gelin. Okumak bu kadar zor değil.
  6. The Drifter

    SmackDown Canlı Sohbet Konusu 17.06.22

    Yalnız seyirci çok canlı duruyor. Duyuruyu dinleyip yatacaktım ama izlemek bi cazip geldi şimdi.
  7. The Drifter

    SmackDown Canlı Sohbet Konusu 17.06.22

    Çok şerefsiz adam ya sşaldjasklşdjakslşdjaklsş. Reyting kastı buradan resmen. Akplsdkalsdaklşsdma.
  8. The Drifter

    Vince McMahon Bu Gece Smackdown'da!

    Vince başkan WWE evrenine veda edecek gibi hissettim. Bunun altından senaryo çıkarmaz diye düşünüyorum. Beni üzen olay şirketin başına geçici olsa bile kızının geçmesi. Şimdi bütün şovlarda popüler kültür üzerinden duyar kasma temalı senaryolar izleriz.
  9. The Drifter

    Ali Koç Tek Aday Olduğunu Açıkladı

    Bir şeyler deniyor ama bakalım ne olacak. Hiç güvenmiyorum buna.
  10. The Drifter

    Jeff Hardy Uzaklaştırıldı!!!

    Rehabilitasyona girmeyi reddedip ben iyiyim diyen ve kovulunca malum şirkete sallayan ayyaş abimiz bu sefer kabul etmiş demek. Hakkında hayırlısı olsun.
  11. The Drifter

    Üsttekinin Nickini Nasıl Okuyorsun?

    Bırak Lesnır.
  12. The Drifter

    (RAW Spoiler) Gelecek Hafta Dönecek İsim

    Öz abim. Nickimin isim babası. Hak ettiğini alamamış, ezilmiş, hor görülmüş adam geliyor. Adam gibi adam geliyor. Ezekiel'in abisi, gitar virtüözü, günümüzün Elvis Presley'i geliyor. Haftaya şova canlı kalmak farz oldu.
  13. The Drifter

    Jeff Hardy'nin Başı Yine Belada, Yine Tutuklandı!!!

    WWE boşuna salmamış belli oldu. Bu adamın çok sağlam bir terapiye ihtiyacı var. Güreşi falan zaten salsın. Lan bunun abisi de bağımlıydı. O kendini kurtardı bu bir türlü düzelemedi.
  14. The Drifter

    Beşiktaş'ta Bir Çiftin Yaptığı Densizlik

    Bu ülkenin boku çıktı iyice. Bir de sana ne diyor. Biz de her boku yiyelim, soran olursa sana ne deriz. Ne saçma bir olay ya. Mesajda sövmemek için zor tutuyorum kendimi.
 
Üst